xsnewsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik op Bluray. Topfilm is dat.
Welke nieuwsserver gebruik je?
Schnappie de krokodil heeft ooit op 1 gestaan in de top40 .. dan kan alles een hit worden joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
'
Dat dit ooit een dikke hit is geweest
Gezien, best leuk iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk into the wild een keer, vond ik best vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, kun je beter een CD van Pearl Jam opzetten en daarna een NatGeo docu kijken.. dan heb je hetzelfde maar beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk into the wild een keer, vond ik best vermakelijk.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meh, kun je beter een CD van Pearl Jam opzetten en daarna een NatGeo docu kijken.. dan heb je hetzelfde maar beter.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond deze gast zo'n held.Ik word nog steeds enorm vrolijk van dit liedje.
Walk on Water is leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook vast leuken Sylver, Lasgo etc..
Heb bijna alle nummer van die vent in mijn spotify staanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond deze gast zo'n held.Ik word nog steeds enorm vrolijk van dit liedje.
Dit is toch een cover? Of ik snap t verschil niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen fan, sorry. Ik ben sowieso niet zo van de remixes. Eerder covers.
Ja die is wel leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel een relaxed vind.
beter dan eweka?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |