Jullie mogen Tong en aanhang meenemen. Uit de instelling.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan hoef ik met PSV al niet te komen.
damclub hooliganquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jullie mogen Tong en aanhang meenemen. Uit de instelling.
quote:Kusters verwacht kiezers bij de PVV weg te kunnen halen nu het daar rommelt. Het toekomstig onderwijs dient wat Kusters betreft gericht te zijn op het kweken van goede 'volksgenoten'. Onderwijs aan staatsscholen is dan voor vier dagen in de week verplicht. 'Op de staatsschool is iedere vorm van geloof uitdraging verboden, van christenkruis tot keppeltje, tulband of hoofddoek. De ouders kunnen zelf bepalen naar welke school, al dan niet religieus, zij hun kinderen sturen op de vijfde schooldag.
Tong en ik zijn een onverslaanbaar tagteam. Compleet nutteloze voetbalweetjes gebaseerd op onze meningen gooien we naar je hoofd tot je je omdraait en uit pure wanhoop een trein kopt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jullie mogen Tong en aanhang meenemen. Uit de instelling.
No worry, no worry.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Simon Webbe een leuke neger.
Ik vind dit best een leuk nummer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No worry, no worry.
Wat een zielloze plaat was dat zeg.
Uitgezeten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja best joh
Tjacka je vrijgeluld of uitgezeten?
Gaat ie over? Bedenk me net dat ik Falling down wel weer eens wil zien dus als ie leuker is, okéquote:
Is een serie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat ie over? Bedenk me net dat ik Falling down wel weer eens wil zien dus als ie leuker is, oké
Een seriequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat ie over? Bedenk me net dat ik Falling down wel weer eens wil zien dus als ie leuker is, oké
2 Guns. Doelloos vermaak.quote:
Heb ik op Bluray. Topfilm is dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere nummers een hit geweest hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
'
Dat dit ooit een dikke hit is geweest
Helemaal gemist ouwe reus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kapi wat vond je van mijn no digitty cover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |