Was dat zo moeilijk dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HMF zijn nieuwe account is alweer ontmaskert?
Je verlult jezelf ook helemaal niet met die hoofdlettersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn LETTERLIJK de teksten van iemand die hier AL LANG niet meer post.
FOK! serieus nemenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee ik mag hopen dat mensen hier tenminste 60% van hun posts naar anderen toe niet serieus menen anders is er inderdaad iets kapot in je hoofd.
onlogisch is al jaren HMF, duidelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je verlult jezelf ook helemaal niet met die hoofdletters
Heb je een haatbui vandaag?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:05 schreef Elan het volgende:
Als je Loek bent kun je iedereen in 1 post boos maken.
Ik denk niet dat ik dan boos word.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:05 schreef Elan het volgende:
Als je Loek bent kun je iedereen in 1 post boos maken.
Echt hé. Wat een josti is Loek toch ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef Adames het volgende:
[..]
onlogisch is al jaren HMF, duidelijk
Waarom scheld je me uit via privéberichten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt me gekwetst ja door te schelden ben ik niet gewend.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:07 schreef kanca het volgende:
[..]
Waarom scheld je me uit via privéberichten?
Je zou zijn mongolide broertje kunnen zijn, jullie hebben duidelijk dezelfde verslaafde ouders.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Wat een josti is Loek toch ook
Neequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:07 schreef onlogisch het volgende:
Is er vanavond nog voetbal te zien op rtl 7 of zo?
Wat zei ik dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:07 schreef kanca het volgende:
[..]
Waarom scheld je me uit via privéberichten?
Treurig dit hoor. Richt het lekker op hem. Wat laat jij je toch kennen zegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou zijn mongolide broertje kunnen zijn, jullie hebben duidelijk dezelfde verslaafde ouders.
Hij en zijn agressieve vriend vallen mij aan via dm dus dan moet je wat he.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Treurig dit hoor. Richt het lekker op hem. Wat laat jij je toch kennen zeg
Ik wil best dit topic verlaten als jij er zoveel problemen mee hebt hoor. Maar laat die achterlijke scheldwoorden achterwege wil je?quote:
Je bent altijd welkom in dit topic.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:09 schreef kanca het volgende:
[..]
Ik wil best dit topic verlaten als jij er zoveel problemen mee hebt hoor. Maar laat die achterlijke scheldwoorden achterwege wil je?
Ik zal het nog eens voor je opnemen Stijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan is gewoon een treurig persoon.
Dat is ook niet netjes maar zulke opmerkingen zijn natuurlijk triest. Laat zijn gehandicapte broertje erbuiten, als hij die heeft want dat weet ik niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij en zijn agressieve vriend vallen mij aan via dm dus dan moet je wat he.
Eh hij begon zelf over josti's hoor. Weer dat hypocriete bij jou, jammer dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjes maar zulke opmerkingen zijn natuurlijk triest. Laat zijn gehandicapte broertje erbuiten, als hij die heeft want dat weet ik niet.
Ligt eraan hoe ver het isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
De trein of fietsen, hmm keuzes.
Zit je lekker, in je slachtoffer rol?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Eh hij begon zelf over josti's hoor. Weer dat hypocriete bij jou, jammer dit.
fietsen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
De trein of fietsen, hmm keuzes.
Taxibusje in je eentjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trein is sneller, maar 's nachts toch kutter. Ik ga er maar een dobbelsteen voor opgooien.
Dat is wel leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trein is sneller, maar 's nachts toch kutter. Ik ga er maar een dobbelsteen voor opgooien.
Oh lekker breng die euro's maar bij papaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Elan heeft die nieuwe user alweer weggejaagd?
Heerenveen 1-0 overigens
van wie heb je dat? even kijken op digitale tv-gids.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht dat er voetbal was op veronica
Waarom heb jij die nieuwe gozer weggejaagd? Was eindelijk geen troll die hier de boel kwam verneuken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh lekker breng die euro's maar bij papa.
Oh, volgens mij alleen samenvattingen en loting om 22.35quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van wie heb je dat? even kijken op digitale tv-gids.
ninjaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
om 22:40 tot 23:30 is het samenvatten + de bekerloting op veronica.
JanCees, ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd
Opbouwende kritiek moet je tegen kunnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom heb jij die nieuwe gozer weggejaagd? Was eindelijk geen troll die hier de boel kwam verneuken.
Alsnog bedankt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
om 22:40 tot 23:30 is het samenvatten + de bekerloting op veronica.
JanCees, ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd
Hans roept wel vaker dingen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef JanCees het volgende:
Hansie weer lopen roeptoeteren maandag, ik helemaal in de war nu.
Willen jullie mij erbuiten laten dames? Bedankt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:10 schreef Elan het volgende:
Kapiteintje zou zijn andere wang toekennen.
Maar heeft de wet aan zijn zijde.
Vind dit wel een cool nummer van hem.quote:
echtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb jou gister al tikken gegeven.
Ja, wil je de volgende keer gewoon van m'n reet blijven aub.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb jou gister al tikken gegeven.
thx JCquote:
Max 50 man per club hèquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien kunnen we keer VBL hooligan meeting organiseren.
Omgeving Beverwijk.
Dan hoef ik met PSV al niet te komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |