Is dat niet een beetje zielig andere woorden verzinnen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
U komt zeker niet van hier meneer Haddock?![]()
Kanker mag niet meer dus kanjer, baas spreekt voor zich hoop ik?
Je bent zelf zielig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:38 schreef kanca het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zielig andere woorden verzinnen?
Nah. Twee vriendengroepen, voetbalteam, aanhang. Dan zit je er al snel op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef kanca het volgende:
[..]
Heb je de hele straat uitgenodigd?
Zeker zo'n vlegel als die jongen bij DWDD.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of je hebt 1 goede app bedacht. Dan ben je tegenwoordig ook stinkend rijk.
Valide vraag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:38 schreef kanca het volgende:
[..]
25 Is een goeie leeftijd inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vier het eigenlijk ook niet elk jaar echt maar 25 is wel een mooie leeftijd.
Ja hij studeert daar en speelt (recreatief) poker online en kan daar kennelijk aardig van rondkomen.quote:
Nee, ze moeten toch ooit bedacht worden door iemand?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:38 schreef kanca het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:38 schreef kanca het volgende:
[..]
Om te dood te gaan jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
25 Is een goeie leeftijd inderdaad.
Ja de rotzooi heb je dan inderdaad niet. Lijkt me ook wel een keer wat, maar dat je moet sparen voor je eigen verjaardag is wel gek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die mensen nooit kwijt als ik het thuis hou. Dan is zo'n kroeg wel ideaal. Iedereen kan zuipen wat 'ie wilt en om 2 uur loop je zo de kroeg uit. Scheelt je weer een dag alle zooi opruimen.
Pfff als je 50 man uitnodigt gemiddeld krijg je al snel een eurootje of 20 per persoon dan zit je al op een rooitje valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja de rotzooi heb je dan inderdaad niet. Lijkt me ook wel een keer wat, maar dat je moet sparen voor je eigen verjaardag is wel gek.
Die lampen.quote:
Wat ik zei, vorige keer paar jaar terug was ik 150 kwijt. Soms hoef je niks bij te leggen of zelfs een beetje winst. Daar hoef je toch niet voor te sparen hopelijk. Veel kroegen zijn ook qua prijs omlaag gegaan in afkoop.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja de rotzooi heb je dan inderdaad niet. Lijkt me ook wel een keer wat, maar dat je moet sparen voor je eigen verjaardag is wel gek.
Goede wiskunde bro. Boks.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Pfff als je 50 man uitnodigt gemiddeld krijg je al snel een eurootje of 20 per persoon dan zit je al op een rooitje valt het allemaal wel mee.
Ik zal trouwens nooit 50 mensen kunnen uitnodigen want ik wil eigenlijk alleen mensen op mijn verjaardag met wie ik om ga of hele goede vrienden van vroeger.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Pfff als je 50 man uitnodigt gemiddeld krijg je al snel een eurootje of 20 per persoon dan zit je al op een rooitje valt het allemaal wel mee.
Ben jij nu de Tjacka kloon of de echte?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel echte facebookvrienden heb je?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal trouwens nooit 50 mensen kunnen uitnodigen want ik wil eigenlijk alleen mensen op mijn verjaardag met wie ik om ga of hele goede vrienden van vroeger.
Vrienden van vroeger..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal trouwens nooit 50 mensen kunnen uitnodigen want ik wil eigenlijk alleen mensen op mijn verjaardag met wie ik om ga of hele goede vrienden van vroeger.
Die Tjacka had gemaakt is terecht weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben jij nu de Tjacka kloon of de echte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |