Zeker, maar dan gaat het meer om het principe dan de smaak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel kanjerkarig als maten een verjaardag hebben en ze komen met goedkoop kutbier. Gewoon a-merk, klaar. Dat koopt iedereen, dus jij moet jezelf er niet goedkoop van af willen maken.
Wel erg duur.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
Gewoon je verjaardag in een kroeg houden. Heb je ook geen gezeik.
#nog2dagen
Ja dit kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
#nog2dagen
Valt wel mee. Betaal 1100 maar krijg t meeste gewoon terug natuurlijk. Vorige keer heb ik 150 euro moeten bijleggen.quote:
Dat is wel redelijk ja. Met eigen verjaardagen heb ik altijd wel een klein beetje winst.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Betaal 1100 maar krijg t meeste gewoon terug natuurlijk. Vorige keer heb ik 150 euro moeten bijleggen.
Erg wisselende reactie's dus op Ajacieden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik even opbokken als ik jou was debieltje.
Dat is niet te betalen natuurlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
#nog2dagen
Ik kan die mensen nooit kwijt als ik het thuis hou. Dan is zo'n kroeg wel ideaal. Iedereen kan zuipen wat 'ie wilt en om 2 uur loop je zo de kroeg uit. Scheelt je weer een dag alle zooi opruimen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk ja. Met eigen verjaardagen heb ik altijd wel een klein beetje winst.
Dat denkt iedereen maar valt wel mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet te betalen natuurlijk.
Hoeveel vrienden heb jij wel niet dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die mensen nooit kwijt als ik het thuis hou. Dan is zo'n kroeg wel ideaal. Iedereen kan zuipen wat 'ie wilt en om 2 uur loop je zo de kroeg uit. Scheelt je weer een dag alle zooi opruimen.
Baas inderdaad, maar wel een beetje goedkoop op sommige vlakken. Niet helemaal m'n stijl.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:32 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)huis-Den-Bosch.dhtml
Kanjerbazenhuis. Gozer die hier woont is 22.
Leuk zo'n bar. Die jongen heeft zeker rijke ouders.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:32 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)huis-Den-Bosch.dhtml
Kanjerbazenhuis. Gozer die hier woont is 22.
Nah. Echte vrienden zijn op een hand te tellen natuurlijk maar verwacht een man of 60 zaterdag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb jij wel niet dan?
Op een gegeven ogenblik vier je je verjaardag helemaal niet meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
#nog2dagen
Ik vier het eigenlijk ook niet elk jaar echt maar 25 is wel een mooie leeftijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik vier je je verjaardag helemaal niet meer.
Heb je de hele straat uitgenodigd?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Echte vrienden zijn op een hand te tellen natuurlijk maar verwacht een man of 60 zaterdag.
Wij deden dat altijd met een mannetje of 5 à 6. Een keer 620 pp bij moeten leggen.quote:
Ja, of je hebt 1 goede app bedacht. Dan ben je tegenwoordig ook stinkend rijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:36 schreef kanca het volgende:
[..]
Leuk zo'n bar. Die jongen heeft zeker rijke ouders.
Is begrijp het woord "kanjerbazenhuis" niet echt.
U komt zeker niet van hier meneer Haddock?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:36 schreef kanca het volgende:
[..]
Leuk zo'n bar. Die jongen heeft zeker rijke ouders.
Is begrijp het woord "kanjerbazenhuis" niet echt.
Snap je. Ik ben binnenkort ook aan de beurt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vier het eigenlijk ook niet elk jaar echt maar 25 is wel een mooie leeftijd.
Hij pokert.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, of je hebt 1 goede app bedacht. Dan ben je tegenwoordig ook stinkend rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |