Caland vindt mensen van internet ontmoeten inferieur.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende keer mag je best hoi terug zeggen op Varkenoord hoor.
Het viel te proberen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben al dik een jaar daar niet meer geweest ofzo bij wedstrijden.
Je bent zelf een radiogolf man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:18 schreef Adames het volgende:
vliegtuigen kunnen prima tegen de radiogolven
Jammer joh.quote:
Ach, bier voor 1,30 is toch lachen man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer joh.
Beter een kroeg met bier. In glas. En verwarming.
Meh. Doe mij maar een flesje hertog jan voor 2 euro danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, bier voor 1,30 is toch lachen man.
0,60 voor een fles hier. Je bent welkomquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, bier voor 1,30 is toch lachen man.
dit soort opmerkingen vind ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf een radiogolf man.
Deze man weetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Doe mij maar een flesje hertog jan voor 2 euro dan
Graag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
0,60 voor een fles hier. Je bent welkom
Gast, jij drinkt nog geen half jaar bier. Leer eerst nou maar een flesje zonder te morsen leeg te drinken.quote:
NieuwNoord zal wel weer achter het doel mogen staan. Ze willen nu ook van heel noord een staantribune maken. Dan krijgen ze Dortmund taferelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zit ook op de -1 en -2. Casheng.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.Die schreef tijdens wo2 onder pseudoniem voor een nazikrant. Extreem antisemitisch die ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er ook aan als ik een kater heb (9 van de 10 keer op zondag) dan pak ik altijd freddy ja tog.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag.Dan lachen we Caland gewoon uit met z'n flesje hertog.
Ik moet toegeven dat ik sinds 2 jaar echt bier drink ja. Maar dan weet ik nog wel dat HJ het beste merk is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, jij drinkt nog geen half jaar bier. Leer eerst nou maar een flesje zonder te morsen leeg te drinken.
Ja maar dan met downies.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NieuwNoord zal wel weer achter het doel mogen staan. Ze willen nu ook van heel noord een staantribune maken. Dan krijgen ze Dortmund taferelen.
Den dolech 2, kom maar. Ben er tot een uur of 10quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag.Dan lachen we Caland gewoon uit met z'n flesje hertog.
Alsof als iemand jou blind 5 soorten pils laat proeven je de HJ er uit zou halen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sinds 2 jaar echt bier drink ja. Maar dan weet ik nog wel dat HJ het beste merk is.
Bwin maar ik doe liever toto en dan via zo'n machine de uitslagen en andere dingen zoals doelpunten gescoord gokkenquote:
Ik ben geen bierkenner zoals Saind en Adames nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof als iemand jou blind 5 soorten pils laat proeven je de HJ er uit zou halen.
Wordt nu toch ook al overal gestaan in de Kuip. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maakt niet uit is toch vet man. Zou je dat dan niet willen bij de Nieuwe Kuip?
Ik had laatst hier een krat en dat heb ik niet eens opgedronken, zo vies vond ik het. Terwijl ik het normaal wel weg krijg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er ook aan als ik een kater heb (9 van de 10 keer op zondag) dan pak ik altijd freddy ja tog.
Vind Brand ook wel lekker tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sinds 2 jaar echt bier drink ja. Maar dan weet ik nog wel dat HJ het beste merk is.
Ja maar nu zit iedereen in het abe en dan is het verplicht staanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt nu toch ook al overal gestaan in de Kuip. Lekker boeiend.
Heb ik niet veel ervaring mee eigenlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind Brand ook wel lekker tegenwoordig.
Geweldig man. Kun je nog fanatieker je club supporten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar nu zit iedereen in het abe en dan is het verplicht staan
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, jij drinkt nog geen half jaar bier. Leer eerst nou maar een flesje zonder te morsen leeg te drinken.
Als ik zuip altijd freddy. Als ik drink hertog jan of alfa.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had laatst hier een krat en dat heb ik niet eens opgedronken, zo vies vond ik het. Terwijl ik het normaal wel weg krijg.
Ik ga daar niet heen, beste plekken qua zicht van heel het stadionquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldig man. Kun je nog fanatieker je club supporten.
Ik zuip alles.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik zuip altijd freddy. Als ik drink hertog jan of alfa.
hoooooooomoooooooooquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga even op bed liggen. Deze after dinner dip slaat iets harder in dan gedacht.
Zoals ik al zei. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar nu zit iedereen in het abe en dan is het verplicht staan
Ik vind 't wel kanjerkarig als maten een verjaardag hebben en ze komen met goedkoop kutbier. Gewoon a-merk, klaar. Dat koopt iedereen, dus jij moet jezelf er niet goedkoop van af willen maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:26 schreef Elan het volgende:
Gewoon alles drinken wat beschikbaar is je gaat toch niet bitchen over een merk bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |