Caland vindt mensen van internet ontmoeten inferieur.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende keer mag je best hoi terug zeggen op Varkenoord hoor.
Het viel te proberen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben al dik een jaar daar niet meer geweest ofzo bij wedstrijden.
Je bent zelf een radiogolf man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:18 schreef Adames het volgende:
vliegtuigen kunnen prima tegen de radiogolven
Jammer joh.quote:
Ach, bier voor 1,30 is toch lachen man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer joh.
Beter een kroeg met bier. In glas. En verwarming.
Meh. Doe mij maar een flesje hertog jan voor 2 euro danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, bier voor 1,30 is toch lachen man.
0,60 voor een fles hier. Je bent welkomquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, bier voor 1,30 is toch lachen man.
dit soort opmerkingen vind ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf een radiogolf man.
Deze man weetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Doe mij maar een flesje hertog jan voor 2 euro dan
Graag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
0,60 voor een fles hier. Je bent welkom
Gast, jij drinkt nog geen half jaar bier. Leer eerst nou maar een flesje zonder te morsen leeg te drinken.quote:
NieuwNoord zal wel weer achter het doel mogen staan. Ze willen nu ook van heel noord een staantribune maken. Dan krijgen ze Dortmund taferelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zit ook op de -1 en -2. Casheng.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.Die schreef tijdens wo2 onder pseudoniem voor een nazikrant. Extreem antisemitisch die ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er ook aan als ik een kater heb (9 van de 10 keer op zondag) dan pak ik altijd freddy ja tog.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag.Dan lachen we Caland gewoon uit met z'n flesje hertog.
Ik moet toegeven dat ik sinds 2 jaar echt bier drink ja. Maar dan weet ik nog wel dat HJ het beste merk is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, jij drinkt nog geen half jaar bier. Leer eerst nou maar een flesje zonder te morsen leeg te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |