quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dan zet ik 50, gisteren dik verloren door een domme combibet op 7 wedstrijden.
Nee joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ze werken wel. Hij had ze ook vrouwen kunnen laten verkrachten terwijl ze qat vreten en oerwoudgeluiden produceren.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Hoeveel is je winst dan? Is beter dat je gewoon veel makkelijke wedstrijden paktquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Hergé was pas een racist. Daar is die hele pietendiscussie niks bij.
Als het voor de veiligheid gevraagd wordt, vind ik het raar dat je het dan toch per sé moet doen.quote:
monopolyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het een raar ontwerp
[ afbeelding ]
Al lijkt het niet uit te sluiten dat hij ooit nog onder de fallbeil komt te liggen.
Omdat het een flutreden was natuurlijk. Als het echt om de veiligheid ging dan zouden die dingen gewoon het ruim ingaan. Of in een doorschijnend plastic ziplock zakjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het voor de veiligheid gevraagd wordt, vind ik het raar dat je het dan toch per sé moet doen.
Dat is gewoon de tijdsgeest. Weet niet of dat zoveel met daadwerkelijke haat te maken heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Willy Vandersteen ook. Hoe die negers daar afgebeeld werden
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Willy Vandersteen ook. Hoe die negers daar afgebeeld werden
Misschien moet je even weggaan, opnieuw terugkomen en dan nog eens je glorieuze rentree proberen maken.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de tijdsgeest. Weet niet of dat zoveel met daadwerkelijke haat te maken heeft.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het een flutreden was natuurlijk. Als het echt om de veiligheid ging dan zouden die dingen gewoon het ruim ingaan. Of in een doorschijnend plastic ziplock zakje
Jij zit ook met je e-cigarette in 't vliegtuig? Dat is immers ook een kul reden. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het een flutreden was natuurlijk. Als het echt om de veiligheid ging dan zouden die dingen gewoon het ruim ingaan. Of in een doorschijnend plastic ziplock zakje
Tegen VVV toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
Gewoon all in op Heerenveen vanavond ja tog niet dan Rens.
Uh, met een sigaret val je de rest van het vliegtuig lastig?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Jij zit ook met je e-cigarette in 't vliegtuig? Dat is immers ook een kul reden. Zo lust ik er nog wel een paar.
Volgende keer mag je best hoi terug zeggen op Varkenoord hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
Gewoon all in op Heerenveen vanavond ja tog niet dan Rens.
Een e-cigarette toch niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, met een sigaret val je de rest van het vliegtuig lastig?
Ik ben al dik een jaar daar niet meer geweest ofzo bij wedstrijden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende keer mag je best hoi terug zeggen op Varkenoord hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |