Verstand op 0, erin die lul.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Er blijft vanavond een goede vriendin slapen. Er is nog nooit iets gebeurd, maar ze is ook nog nooit na 't stappen blijven slapen. Het zet je toch aan 't denken zoiets.
Slaapt ze met haar mond open?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Er blijft vanavond een goede vriendin slapen. Er is nog nooit iets gebeurd, maar ze is ook nog nooit na 't stappen blijven slapen. Het zet je toch aan 't denken zoiets.
Kap het af dat denken, kan alleen maar tegenvallen andersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Schijnheilig gedoe idd. Ik kan mijn desinteresse ook altijd heel slecht verbergen, dus dat soort dingen zijn echt niks voor mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrienden van vroeger..![]()
Ik hoef ook niet naar zo'n reunie, leuk voor toen maar er is een reden waarom het verwaterde.. dan hoef ik je nu ook niet op mijn verjaardag.
Ik snap het wel. Mensen die je een tijdje niet hebt gesproken maar die dan toch op je verjaardag komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet naar zo'n reunie, leuk voor toen maar er is een reden waarom het verwaterde.. dan hoef ik je nu ook niet op mijn verjaardag.
Dat is zo ongeveer de enige drug die ik nooit gedaan heb.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kap het af dat denken, kan alleen maar tegenvallen anders![]()
Maar je kan altijd ff Caland vragen voor wat GHB als je echt zin hebt.
Deze manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnheilig gedoe idd. Ik kan mijn desinteresse ook altijd heel slecht verbergen, dus dat soort dingen zijn echt niks voor mij.
quote:
Ja en ik poep al heel mijn leven grote drollenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de enige drug die ik nooit gedaan heb.
Ik heb soms wel eens zulke grote drollen dat ik denk van 'waar laat je het in godsnaam?'.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en ik poep al heel mijn leven grote drollen
Leuk man. Reünie van de basisschool. Waar ik vroeger altijd de grootste bek had en altijd vooraan sta heb ik geleerd me wat introverter op stellen. Tot ik op de reünie aankwam. Basisschool all over the place weer. Meteen weer de grootste bek. Overal doorheen schreeuwen. Grappig proberen te zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag je wel als hint op pakken ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus. Er is altijd wel een soort spanning geweest ofzo en nu zijn we allebei vrijgezel. Ben toch benieuwd. Je weet hoe dan ook dat er wat gebeurt als iemand in je bed kruipt dus 'we pompen dat luchtbedje wel op als we terugkomen'.![]()
Jij gaat hem sowieso erin hangen vriendquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus. Er is altijd wel een soort spanning geweest ofzo en nu zijn we allebei vrijgezel. Ben toch benieuwd. Je weet hoe dan ook dat er wat gebeurt als iemand in je bed kruipt dus 'we pompen dat luchtbedje wel op als we terugkomen'.![]()
Mooi man, shit gaat echt diepe indruk maken.twitter:therealvdv twitterde op donderdag 31-10-2013 om 12:25:38Fans #Rangers gaan morgenavond in de 2e minuut op Ibrox massaal staan voor Fernando Ricksen. Their support for their best #nr 2 ever reageer retweet
Heb je geen last van opstipatie dan? Heb dat wel eens gehad.. nondeju dat was echt niet chill, allemaal gesprongen micro adertjes in mijn gezicht van het persenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens zulke grote drollen dat ik denk van 'waar laat je het in godsnaam?'.
Gewoon niet te verlegen zijn. Dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kan ik ook niet goed tegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel kanjerkarig als maten een verjaardag hebben en ze komen met goedkoop kutbier. Gewoon a-merk, klaar. Dat koopt iedereen, dus jij moet jezelf er niet goedkoop van af willen maken.
Hoe plaats je een tweet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Elan het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ksen/205908159581329Mooi man, shit gaat echt diepe indruk maken.twitter:therealvdv twitterde op donderdag 31-10-2013 om 12:25:38Fans #Rangers gaan morgenavond in de 2e minuut op Ibrox massaal staan voor Fernando Ricksen. Their support for their best #nr 2 ever reageer retweet
Dan niet joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en ik poep al heel mijn leven grote drollen
Ik ben enorm makkelijk als ik een drankje op heb. Verder ga ik er niet op in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gaat hem sowieso erin hangen vriend
Twitter accountje aanmaken en gaan. 't Is eigenlijk heel simpel.quote:
lolwut? Wel eens gehad dat ik 4 dagen niet kon schijten ja, maar dat komt er op een gegeven moment toch ook wel weer uit als een stuk fossiel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je geen last van opstipatie dan? Heb dat wel eens gehad.. nondeju dat was echt niet chill, allemaal gesprongen micro adertjes in mijn gezicht van het persen
Oh, my bad. Ik las (weer eens) verkeerdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan niet joh.
Echt teveel mensen slecht op zien gaan inclusief ernstige verslaving. Dat spul raak ik echt nooit aan.
Dank!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit bij de knopjes op FOK! en dan details bericht op Twitter.
Ik ben misschien ook wel het tegenovergestelde daarvan. Ik heb altijd teveel lekkere dingen en ik maak ook altijd zelf gehaktballetjes of dat soort shit. Maar daar ben ik de laatste jaren wel mee gestopt, aangezien je zelf altijd heel veel moeite doet en het toegevoegde plezier daarvan altijd wel meevalt voor m'n gevoel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ik ook niet goed tegen.
net als mensen die een verjaardag houden en niet eens een paar pizza's inslaan voor de gasten. Zit je daar met je zakje paprika chips, kan je alsnog zelf pizza gaan bestellen.
Maat van mij is toen geopereerd aan zijn reet. 5 dagen op zijn buik moeten liggen en pillen gekregen zodat hij niet hoefde te schijten. Na 5 dagen een zeepspuit er in. Gozer heeft 3 keer door moeten trekken en hing de 4e keer nog steeds met zijn ballen in de stront.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwut? Wel eens gehad dat ik 4 dagen niet kon schijten ja, maar dat komt er op een gegeven moment toch ook wel weer uit als een stuk fossiel.
Het is geen enkele verwijzing naar kanker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel apart dat jij nog geen permban hebt vanwege je usernameof mag naast kanjer, kanca ook..?
Ik vind mensen die teveel doen sowieso altijd heel zielig. Zijn ook altijd wel een beetje typische figuren die er ook graag over praten hoeveel en hoe vaak ze wel niet drugs gebruiken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan niet joh.
Echt teveel mensen slecht op zien gaan inclusief ernstige verslaving. Dat spul raak ik echt nooit aan.
de tweetstatus (http://twitter.com/therealvdv/status/395874196531986432) kopieren en plakken in dat twittervenster, naast de youtube en flickr knopjesquote:
Had het al ontdekt dankzij die andere user maar bedankt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:50 schreef Adames het volgende:
[..]
de tweetstatus (http://twitter.com/therealvdv/status/395874196531986432) kopieren en plakken in dat twittervenster, naast de youtube en flickr knopjes
TR gemacht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:50 schreef kanca het volgende:
[..]
Het is geen enkele verwijzing naar kanker.
Wij noemen elkaar hier gewoon bij de voornaam. Loek, aangenaam.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:51 schreef kanca het volgende:
[..]
Had het al ontdekt dankzij die andere user maar bedankt.
Zit je weer verhalen te kopieren van scholieren.net?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:51 schreef Elan het volgende:
GHB is wel lekker alleen je hebt er een maand slaapproblemen door als je 2 dagen hebt gebruikt.
Gaar spul ja. Ik snap ook niet echt hoe dat spul niet super gevaarlijk kan zijn. Wat is het, gootsteenontstopper en een of ander zuur bij elkaar flikkeren zodat je water en GHB krijgt?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan niet joh.
3.0/10.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit je weer verhalen te kopieren van scholieren.net?
Noem mij maar kanca.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij noemen elkaar hier gewoon bij de voornaam. Loek, aangenaam.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij noemen elkaar hier gewoon bij de voornaam. Loek, aangenaam.
Dat zijn teksten mensen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef kanca het volgende:
Mensen die hun kind Loek noemen zijn niet goed in hun hoofd.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef kanca het volgende:
Mensen die hun kind Loek noemen zijn niet goed in hun hoofd.
Ik was juist diegene die pestte, vooral die kutkinderen uit Brabant hebben het moeten ontgeldenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je vast mee gepest vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |