Ik heb het idee dat je Raonic niet zo mag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:21 schreef suus21 het volgende:
Ik vind isner echt 100 x beter aan te zien dan een raonic, niet niks heeft hij al twee keer eerder van djoko gewonnen. Dat zie ik die dikke kleurer niet doen..
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je Raonic niet zo mag.
Ah, dan had ik het toch bij het juiste eindquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Laat haar nou lekker irrationeel haten op één van twee bijna identieke spelers ja.
Ik vond ze altijd vrij inwisselbaar, maar onder Ljubicic (quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:21 schreef suus21 het volgende:
Ik vind isner echt 100 x beter aan te zien dan een raonic, niet niks heeft hij al twee keer eerder van djoko gewonnen. Dat zie ik die dikke kleurer niet doen..
Wat is daar niet ratoineel aan? Omdat ze beiden dezelfde speelstijl hebben....nou tegenwoordig is iedereen een b- versie van een djokovic of nadal qua speltype. Dan kun je zo wat niemand meer hatenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Laat haar nou lekker irrationeel haten op één van twee bijna identieke spelers ja.
Altijdquote:
MTO?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Had een MTO, zag er slecht uit in de eerste set, nu weer prima.
Medical Time Outquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
MTO?
Trouwens mooi dat hij de break te pakken heeft.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:49 schreef 1239758715981 het volgende:
Djoko en Delpo weer een breek voor. Gaap
Prima, maar dan moeten die personen wel goed spelen en dat doen ze nu eenmaal niet. Isner serveert alleen maar en Dimitrov leunde de eerste set op de fouten van Del Potro.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De charme van Bercy is juist altijd dat het zo anders verloopt dan normale masters.
Een ontevreden topspeler met een herleving laat in het seizoen (Djokovic 2009, Federer 2012), een Fransman die het goed doet (Monfils, Tsonga, Llodra (Simon)), een subtopper die zijn eerste (enige) MS wint (Tsonga, Soderling, Ferrer (Davydenko, Berdych)) of Nalbandian die wakker wordt (2007/2008).
Precies. Leuke van de Paris masters is juist dat de toppers eens een keer níet winnen. Djokovic v Nadal heb je de rest van het jaar al, ik wil graag een Jerzy - Dimitrov finale (even aangenomen dat dat kan met de loting)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De charme van Bercy is juist altijd dat het zo anders verloopt dan normale masters.
Een ontevreden topspeler met een herleving laat in het seizoen (Djokovic 2009, Federer 2011), een Fransman die het goed doet (Monfils, Tsonga, Llodra (Simon)), een subtopper die zijn eerste (enige) MS wint (Tsonga, Soderling, Ferrer (Davydenko, Berdych)) of Nalbandian die wakker wordt (2007/2008).
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Een ontevreden topspeler met een herleving laat in het seizoen (Djokovic 2009, Federer 2011), een Fransman die het goed doet (Monfils, Tsonga, Llodra (Simon)), een subtopper die zijn eerste (enige) MS wint (Tsonga, Soderling, Ferrer (Davydenko, Berdych)) of Nalbandian die wakker wordt (2007/2008).
Terecht. Valt me nog mee dat andere spelers niet soortgelijke frustraties uiten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zal nu wel afgelopen zijn. Djokovic heeft zo'n zichtbare tyfus hekel aan tegen Isner spelen.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:41 schreef Rosario het volgende:
Nee, maar dat is niet zo'n irritant servicekanon die 80% van z'n punten daarop wint.
Het ging erom dat ik zei dat het leuk is om onderhands te serveren tegen Isner of Raonic, omdat die dan een koekje van eigen deeg krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]![]()
Wat is daar anders aan dan spelers die het gros van hun punten winnen door te grinden, of door alles te knallen met de forehand?
Heel veel. Dit is zo'n slecht argument, dat mensen er nog mee komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]![]()
Wat is daar anders aan dan spelers die het gros van hun punten winnen door te grinden, of door alles te knallen met de forehand?
Je punten winnen op één sterk punt en daar je spel omheen bouwen. Exact hetzelfde, maar verder inderdaad heel veel anders aan ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Heel veel. Dit is zo'n slecht argument, dat mensen er nog mee komen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je punten winnen op één sterk punt en daar je spel omheen bouwen. Exact hetzelfde, maar verder inderdaad heel veel anders aan ja.
Zucht:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je punten winnen op één sterk punt en daar je spel omheen bouwen. Exact hetzelfde, maar verder inderdaad heel veel anders aan ja.
Ja, Berdych al een tijdje uit vorm/geblesseerd, en in hun laatste ontmoeting (ook indoor) had Raonic ook geen enkele moeite met 'm.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:33 schreef HulkHeld het volgende:
Raonic vs Berdych. Eerstgenoemde wordt als favoriet gezien. Terecht volgens jullie?
Echt wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laat hem nou maar eerst van Kohl winnen, zie het niet zo gemakkelijk gedaan zijn.
Kohlschreiber in goede doen kan deze Federer inderdaad prima aan, maar op de één of andere manier buigt-ie toch wel voor 'm.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laat hem nou maar eerst van Kohl winnen, zie het niet zo gemakkelijk gedaan zijn.
Nee fed gaat in de volgende ronde winnen van delpo, helder nu?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Delpo wint van Dimitrov bedoel je?
Ojee, ben je boos? Raonic heeft nog niet gewonnen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef suus21 het volgende:
[..]
Nee fed gaat in de volgende ronde winnen van delpo, helder nu?
Wahaha nee hoor ben niet boos te krijgen op een forum.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ojee, ben je boos? Raonic heeft nog niet gewonnen hoor
Feit dattie er al zoveel krijgt zegt veel over Fed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:44 schreef Rosario het volgende:
Hoe Kohlschreiber ook met z'n breakpunten omgaat.
Kohlschreiber is gewoon zo'n typische Duitser met teveel respect voor Federer. Net als Haas.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Feit dattie er al zoveel krijgt zegt veel over Fed.
Opnieuw excuses, nu namens alle posters in dit topicquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:58 schreef suus21 het volgende:
Dat negatieve gewauwel over federer is zo Zzzzzzzz
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Opnieuw excuses, nu namens alle posters in dit topic![]()
Heel leuk die omschrijving van een grinder, maar je omschrijft geen grinder, maar een gemiddelde top-10 speler zonder zwakke punten. En daarom staat Isner ook niet in de top 10, maar tussen 15 en 25. Daar staan, naast de Kohlschreibers en Seppitjes van deze wereld die keurig voldoende beheersen, genoeg spelers die hun spel rond een sterk punt gebouwd hebben en dankzij zwakke punten daar en niet in de top 15 staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zucht:
-Grinden is iets heel anders dan serveren. Je hebt er betrouwbare groundstokes (backhand en forehand, al twee slagen) , stamina, snelheid, een redelijke ROS voor nodig. Een goede service is natuurlijk nooit weg.
-Een forehand moet je omheen bouwen. Gonzalez was een forehandbeuker, maar gebruikte zijn service en (slice)backhand om die forehand te kunnen gebruiken.
Daarnaast is het interactief. Tegen een superserveerder draait het allemaal om zijn service versus een specifiek element van jouw return (je defensieve kannonreturn). Door een grinder kan je proberen heen te slaan, te uitgrinden, kapot te slicen en een forehandmonster kan je zijn backhand bestoken.
Van mij mogen ze hoor, best interessant om te zien hoe spelers ermee omgaan, maar laten we niet doen alsof het vergelijkbaar is met een gevarieerdere gameplans zoals grinden of met je forehand domineren qua hoe frustrerend, één dimensionaal of technisch vereisend het is.
Isner had er 1 meerquote:
Nee hoor, dat is gewoon een grinder. Nergens staat een wereldklasse return of groundstrokes, zoals de top 10 spelers zonder zwakke punten allemaal hebben. Montanes, om een gemiddelde grinder te noemen voldoet daar prima aan. Of Monaco, om een iets betere te noemen. Of Seppi.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel leuk die omschrijving van een grinder, maar je omschrijft geen grinder, maar een gemiddelde top-10 speler zonder zwakke punten. En daarom staat Isner ook niet in de top 10, maar tussen 15 en 25. Daar staan, naast de Kohlschreibers en Seppitjes van deze wereld die keurig voldoende beheersen, genoeg spelers die hun spel rond een sterk punt gebouwd hebben en dankzij zwakke punten daar en niet in de top 15 staan.
Want? Gonzalez had een prima slice en een krachtige maar zeer onbetrouwbare enkelhandige backhand. Zonder forehand was dat echter geen slag om een top 10 carrière omheen te bouwen. Lief dat je Karlovic noemt en meteen toegeeft dat hij niks om zijn service heeft. Die speler heeft 14e gestaan, 4 titels gewonnen, QF op een slam en een semi op een masters serie. Terwijl op ok volleys en na elk onderdeel van zijn spel behalve die superservice niet of nauwelijks top 500 is. Die forehand van Isner overschat je ook. Bovengemiddelde slag om met zijn lengte lekker op sitters los te rammen en in vorm voor thuispubliek kan hij er wel punten in rallies mee verdienen, maar bijvoorbeeld vandaag ook alles behalve sterk in rallies. Goed mentaal sterk ben ik het mee eens. Niet echt een technisch onderdeel van je spel maar goed. [\quote]quote:Verder is het vrij lachwekkend om de backhand van Gonzalez te gebruiken als tegenargument. Daarnaast moet je om een service ook gewoon iets heen bouwen. In het geval van Isner de forehand bal 3 (vergelijkbaar dus met Gonzalez die een vrij goede service had om samen te gaan met de forehand.) Als je niks hebt om er omheen te bouwen ben je een Karlovic die rond plek 50 bivakkeert. Daarnaast is Isner ook nog eens mentaal erg sterk. Dat zijn dus al drie () punten waar hij extreem goed op is.
Nee, dat is duidelijk. Het leek me duidelijk dat er meer interactie is. Als je een forehandkanon bent zul je wellicht eerst moeten serveren of retourneren (1 slag), een backhand moeten spelen (2 slag), om je backhand heen moeten dansen (voetenwerk) en een forehand spelen, wellicht nog een forehand om het af te maken (2x je sterke punt slag). Om te servicekannonen moet je een bal omhoog gooien.quote:Wat er gevarieerder is aan je spel afstemmen op één punt dat niet de service is dan wanneer het wel de service is zie ik ook helemaal niet.
Ja precies. Jij zegt hij speelt leuk, ik schakel net in maar hij loopt heel wat af te blazen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:03 schreef Rosario het volgende:
Raonic stijf van de zenuwen in de tiebreak. Die dubbele fout zag je van mijlenver aankomen.
Op z'n eigen servicebeurten is er niet zoveel druk, kan hij wat vrijer spelen. In de tiebreak telt elk punt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja precies. Jij zegt hij speelt leuk, ik schakel net in maar hij loopt heel wat af te blazen.
Zie het ook niet gebeuren inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
DIt lijkt me direct de beslissing in de wedstrijd..wel erg knap als je hier nog van kan terugkomen.
Ik vind Raonic ook een dikke kleuter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:39 schreef suus21 het volgende:
[..]
Wat is daar niet ratoineel aan? Omdat ze beiden dezelfde speelstijl hebben....nou tegenwoordig is iedereen een b- versie van een djokovic of nadal qua speltype. Dan kun je zo wat niemand meer haten
Niet voor 20.30 uur maar ik snap de planning niet als Gasquet en Nishikore pas om 19.30 uur de baan op gaan.quote:
Ja, inderdaad. Dat zou wel een unicum zijn lijkt me.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[...]
Als Nadal Janowicz verslaat staan alle WTF participanten in de QF van Bercy, geheel tegen traditie in.
Welk niveau ben jij dan wel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:00 schreef suus21 het volgende:
Ik zie alleen maar goed aanvallend spel van de man en daar horen af en toe wat foutjes bij. Obvious dat de meesten van jullie geen wedstrijden spelen op redelijk ( hoog ) niveau.
Ze zei ook dat Nadal goed speelde tegen Granollersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker zegt dat Janowicz de toss won en koos om te serveren. Maar Nadal won de toss en koos om te ontvangen. Vind het zo slordig als ze dat soort dingen verkeerd zeggen; zeg dan niks.
dank jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker zegt dat Janowicz de toss won en koos om te serveren. Maar Nadal won de toss en koos om te ontvangen. Vind het zo slordig als ze dat soort dingen verkeerd zeggen; zeg dan niks.
Dit is dan ook gewoon pure karma, heerlijk. Ik hoop dat als Rafa deze game wint hij in de Balotelli houding voor Jano gaat staan, dan neem ik voor de rest van mijn FOK! carriere een UI van Rafa.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon pure karma, heerlijk. Ik hoop dat als Rafa deze game wint hij in de Balotelli houding voor Jano gaat staan, dan neem ik voor de rest van mijn FOK! carriere een UI van Rafa.
Aan jouw reactie zou je denken dat hij op CC puppies aan doodknuppelen was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon pure karma, heerlijk. Ik hoop dat als Rafa deze game wint hij in de Balotelli houding voor Jano gaat staan, dan neem ik voor de rest van mijn FOK! carriere een UI van Rafa.
Ja sorry hoor, ik zal ook never nooit meer gaan juichen voor Nadal, maar bij deze was het gewoon terecht. Als je stoer wilt doen, moet je het wel goed doen en Nadal gewoon verslaan, i.p.v. met een ace aankomen en je spierballetje laten zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Aan jouw reactie zou je denken dat hij op CC puppies aan doodknuppelen was.
Geeft niet hoor, ik vind het wel grappig die overdreven reactie van je.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik zal ook never nooit meer gaan juichen voor Nadal, maar bij deze was het gewoon terecht. Als je stoer wilt doen, moet je het wel goed doen en Nadal gewoon verslaan, i.p.v. met een ace aankomen en je spierballetje laten zien.
Zou een bagel 2e set niet heerlijk zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik vind het wel grappig die overdreven reactie van je.
Beetje op hetzelfde niveau als Janowicz eigenlijk.
wie is je favoriete speler(s)?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik zal ook never nooit meer gaan juichen voor Nadal, maar bij deze was het gewoon terecht. Als je stoer wilt doen, moet je het wel goed doen en Nadal gewoon verslaan, i.p.v. met een ace aankomen en je spierballetje laten zien.
Federer/Delpoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie is je favoriete speler(s)?
ze moeten wel tegen spelen morgenquote:
Ja normaal zou ik zeggen Federer, maar die bakt er niet heel veel meer van tegen de grotere namen, Delpo heeft de laatste tijd wel goede resultaten geboekt, dus die zie ik verder komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze moeten wel tegen spelen morgen
maar wie ben je dan?
Monfils 2.0quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:45 schreef Gruisman het volgende:
Heeft hij nooit z'n veterstrik diploma gehaald
Vrij zacht nog. Jano kon al 5 minuten opzij lopen..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Na ja, zomaar, slaat een bal die uit was recht op Janowicz af
Moet Rafa nu tegen Berdych? Is ook lastig, denk dat hij zelf liever Federer had gehad. Maar hij loot wel gunstig dit toernooi iddquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:37 schreef Norrage het volgende:
Rafa lotingik kan het niet helpen hoor...al zijn aanbidders in zijn helft, en djoko delpo en fed in de andere
Achja....
Viel mij ook al op, ja!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
Federer lijkt deze pot graag te willen winnen. Hij ziet er erg energiek uit en is al redelijk verbaal.
Ja, inderdaad. En heel scherp.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
Federer lijkt deze pot graag te willen winnen. Hij ziet er erg energiek uit en is al redelijk verbaal.
Hij heeft er wel de klasse voor. Als hij erin gelooft, kan het denk ik wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Dit is wel een totaal andere Federer voorlopig dan de rest van het jaar. Nu hopen dat hij het volhoudt.
Hoe denk jij over zijn kansen volgende week?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:17 schreef TheGeneral het volgende:
Federer.
Ondanks zijn kutjaar is dit gewoon tennis waar ik altijd van kan genieten.
Beetje vreemde aanname, Nadal tankt nooit en voor Djokovic ligt de weg ook open. Sinds hij de nummer één-positie kwijtraakt is-ie scherper dan ooit. Het is eigenlijk ook raar dat mensen denken dat iemand niet én Parijs én de WTF zou kunnen winnen.. Het is minder intensief dan een Slam, waar je in twee weken zeven best-of-five wedstrijden speelt; hier speel je maximaal tien wedstrijden best-of-three. Bovendien win je met Parijs en WTF nog meer punten ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En heel scherp.
Ik moet zeggen dat ik hem dit toernooi wel zie winnen, omdat ik me kan voorstellen dat Djokovic en Nadal niet alles gan geven in een halve finae/finale, wegens volgende week, en Federer misschien wel.
Tja daar valt niet veel over te zeggen. Maar als hij zo speelt als vandaag maakt hij een redelijke kans. Maar het zal erg lastig worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe denk jij over zijn kansen volgende week?
Het zijn wel allemaal wedstrijden tegen medetoppers. Dat zijn zwaardere wedstrijden dan de eerste ronden op de Slams. Die eerste drie rondes zijn toch vaak halve walkovers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:20 schreef Rosario het volgende:
[..]
Beetje vreemde aanname, Nadal tankt nooit en voor Djokovic ligt de weg ook open. Sinds hij de nummer één-positie kwijtraakt is-ie scherper dan ooit. Het is eigenlijk ook raar dat mensen denken dat iemand niet én Parijs én de WTF zou kunnen winnen.. Het is minder intensief dan een Slam, waar je in twee weken zeven best-of-five wedstrijden speelt; hier speel je maximaal tien wedstrijden best-of-three. Bovendien win je met Parijs en WTF nog meer punten ook.
Dank je wel. Ik hoop dat hij speelt zoals vandaag tot nu toe.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja daar valt niet veel over te zeggen. Maar als hij zo speelt als vandaag maakt hij een redelijke kans. Maar het zal erg lastig worden.
Da's waar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal wedstrijden tegen medetoppers. Dat zijn zwaardere wedstrijden dan de eerste ronden op de Slams. Die eerste drie rondes zijn toch vaak halve walkovers.
federer speelt het beste tennis altijd op indooors toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is dit tennis van Federer het hele jaar geweest?
Ja, maar vroeger speelde hij ook de rest van het jaar goed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
federer speelt het beste tennis altijd op indooors toch?
Onzin. Krijgt gewoon geen kans voorlopig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:32 schreef Rosario het volgende:
Nou jongens, niet te euforisch. Federer serveert goed maar Del Potro oogt wel heel ongeïnteresseerd hoor.
Del Pot slaat ook een enorme hoop UEs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:32 schreef Rosario het volgende:
Nou jongens, niet te euforisch. Federer serveert goed maar Del Potro oogt wel heel ongeïnteresseerd hoor.
Federer serveert subliem, maar die break kwam door twee UEs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Onzin. Krijgt gewoon geen kans voorlopig.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:38 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig toch nog een mishit. Ik was even bang dat ze verdwenen waren.
Del Potro staat gewoon prima te rammen weer. Zoals hij tegen Nadal en Djoko deed en tegen Federer in Basel. Alleen nu speelt Federer gewoon veel en veel beter. Hij zet hem constant onder druk en belangrijker, maakt voorlopig zelf de fout bijna niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:38 schreef Rosario het volgende:
[..]
Federer serveert subliem, maar die break kwam door twee UEs.
Nou sorry hoor, volgens mij kijk je door een roze bril. Dat Federer goed speelt staat buiten kijf, maar dit is niet de Del Potro die Nadal in Shanghai versloeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Del Potro staat gewoon prima te rammen weer. Zoals hij tegen Nadal en Djoko deed en tegen Federer in Basel. Alleen nu speelt Federer gewoon veel en veel beter. Hij zet hem constant onder druk en belangrijker, maakt voorlopig zelf de fout bijna niet.
Nu is het voorlopig maar 1 set, maar dit is voorlopig gewoon puur door Federer en niet door een matige Delpo ofzo.
Ik vind juist dat je nu door een soort 'anti Federer' bril kijkt op dit moment. Dat mag natuurlijk. Maar dit is dezelfde Delpo. Nadal speelt een totaal ander spel waar Delpo tegen kan rammen dan Federer. Federer kan Delpo een stuk minder laten spelen door zijn spel. Nadal kan dat over het algemeen niet met zijn tennisspel maar met zijn fysieke spel door zich in een wedstrijd te bijten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, volgens mij kijk je door een roze bril. Dat Federer goed speelt staat buiten kijf, maar dit is niet de Del Potro die Nadal in Shanghai versloeg.
Mwah, dat is zo'n andere match up. Nadal voedde Del Potro topspinballen die rond de servicelijn stuiterden en lekker in zijn strikezone kwamen. Daar kan Del Potro als geen andere op rammen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, volgens mij kijk je door een roze bril. Dat Federer goed speelt staat buiten kijf, maar dit is niet de Del Potro die Nadal in Shanghai versloeg.
Toch blijft het altijd wel heel erg moeilijk te bepalen of de een zo goed speelt of dat de ander zo zwak is. Als de een goed speelt, kan het zijn dat de ander daardoor zijn eigen spel niet kan spelen of dat de ander gewoon niet goed speelt. Het verschil is voor mij nooit zo duidelijk. Je kunt dan kijken of iemand bijvoorbeeld ondiep slaat, maar dan zie je ook vaak weer waar je op let.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
In de eerste set van de finale speelde Djokovic een goede agressieve set met diepe vlakkere ballen met meer richting en toen kon dat gewoon niet. Federer doet dat hier, zeker op service, ook. Op een uitstekende forehand van Federer kan je gewoon niet zo hameren.
Ja, dat maakt het lastig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het beïnvloed elkaar ook allemaal natuurlijk. [...]
Verdorie, die heb ik gemist. Een unicum.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Federer zat al op zijn stoel maar zijn challenge was goed.
En dan zo'n returnquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Federer zat al op zijn stoel maar zijn challenge was goed.
Omdat hij nu vanuit hele andere ballen (die hij krijgt aangespeeld) moet uithalen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Rosario het volgende:
Federer ontregelt het spel van Del Potro uitstekend ja, en inderdaad was het spel van Nadal zijn eigen ondergang. Maar toen sloeg Del Potro ook veel minder UEs, daar ging het mij om.
Je kan er tegenwoordig zowat de klok op gelijk zetten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
En daar was zijn gebruikelijke slechte game weer
Ik wou dat ik het met je oneens kon zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:14 schreef Norrage het volgende:
Fed is een soort van Berdych of Wawa geworden. Heel goed tennissen maar het altijd laten afweten als het moet...
Ja, prachtige passing.quote:
Ja, maar Fed had het niet zover moeten laten komen.quote:
Meen je nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Eerste top 10 winst sinds de AO.
Morgen Federer-Djokovic
Beste wedstrijd van Federer die ik in een lange tijd gezien heb.
werd tijdquote:
Damn. Nu je het zegt, ik heb ze inderdaad lange tijd niet tegen elkaar zien spelen. Hing vooral aan Federer. Een belabberd jaar. Alleen op de AO haalde hij zijn topniveau.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
werd tijd
hun 1e ontmoeting dit jaar
Omdat als-ie onmiddellijk voor die winner gaat, het tegenwoordig behoorlijk vaak eindigt als een UE?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn vraag was slecht getimed omdat ik hem net stelde voordat Federer won, maar heeft iemand er een verklarign voor dat Federer zo vaak de bal terugslaat naar zijn tegenstander als de hele baan openligt voor een winner?
Ik zou er niet al teveel op rekenen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:12 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Gasquet wat kan aanrichten tegen Rafa.....
Iig meer dan Berdych of Ferrer....quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik zou er niet al teveel op rekenen.
Daar heb je wellicht een punt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iig meer dan Berdych of Ferrer....
Wat was je voorspelling? Had je voor het toernooi voorspeld dat alle 8 gekwalificeerden voor de WTF de kwart in Parijs zouden halen?quote:
Vind je? Gasquet heeft sinds 2008 geen set meer van Nadal gewonnen en is 0-11 in totaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |