Noujaquote:
Raonic doet dit ook gewoon puur omdat hij Haase totaal niet serieus neemt. Tegen Fed ,ook al staat die #200, zou je dit niet doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nouja![]()
Maar het is wel triest dat dat wordt toegestaan, bij een serveerder als Isner sta je weet ik veel hoe ver naar achter en dan zo'n pisballetje slaan is wel een beetje triest..
Ik had als ik Haase was echt die bal gepakt en hem effe teruggesmasht op t lichaam van Rao.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nouja![]()
Maar het is wel triest dat dat wordt toegestaan, bij een serveerder als Isner sta je weet ik veel hoe ver naar achter en dan zo'n pisballetje slaan is wel een beetje triest..
Ik had als ik Haase was echt die bal gepakt en hem effe teruggesmasht op t lichaam van Rao.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:33 schreef Rosario het volgende:
Er moet vaker onderhands worden geserveerd, dat staat buiten kijf.
Wat is er anders tov eerdere jaren dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:07 schreef Rosario het volgende:
Parijs is dit jaar echt reteslecht, geen enkele topper speelt goed.
Om Isner die 6/6 eerste services op bp maakt? Kan me niet voorstellen dat hij daarom vroeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:11 schreef HulkHeld het volgende:
Djoko.. in game 3 had ie geloof ik al 3-4 breakkansen, dan vraag je er ook gewoon om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |