Zaadje Raonic speelt wel belachelijk goed trouwens.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor medicatie die heeft tegen dat griepje.
Haase ook...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef detennismaster het volgende:
Raonic staat echt belachelijk goed te serveren/spelen.
Vind Wawa en Gasquet erbij wel prima. Moet er niet aan denken dat zaadje erbij komt, we hebben Berdych alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tweede ronde beter dan verwacht.
Raonic nog steeds "in the hunt", maar blijft een enorm longshot.
Is Berdych fan van Nadal? Wat een zaadje zeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wil Raonic er ook niet bij hebben.
Berdych aan de andere kant.Prachtige techniek, zoveel moeiteloze power. Oke, jammer dat hij fan is van Nadal en dat getwitter.
![]()
![]()
Maar als je toch een zaadje bent kan je het beste een H&M zaadje zijn dat geregeld Federer en Murray eruit kegelt.
4-6 Djoko eerste set, knalt er wel een breakje tegenaanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:15 schreef Rosario het volgende:
Djokovic heeft er geen zin in, lijkt het wel. Zal Parijs wel tanken voor de WTF.
Ik hoop het, anders wordt Parijs echt het lachertje van de tour.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
4-6 Djoko eerste set, knalt er wel een breakje tegenaan
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hebbie daar een filmpje van?![]()
Word nu wel benieuwd.
Noujaquote:
Raonic doet dit ook gewoon puur omdat hij Haase totaal niet serieus neemt. Tegen Fed ,ook al staat die #200, zou je dit niet doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nouja![]()
Maar het is wel triest dat dat wordt toegestaan, bij een serveerder als Isner sta je weet ik veel hoe ver naar achter en dan zo'n pisballetje slaan is wel een beetje triest..
Ik had als ik Haase was echt die bal gepakt en hem effe teruggesmasht op t lichaam van Rao.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nouja![]()
Maar het is wel triest dat dat wordt toegestaan, bij een serveerder als Isner sta je weet ik veel hoe ver naar achter en dan zo'n pisballetje slaan is wel een beetje triest..
Ik had als ik Haase was echt die bal gepakt en hem effe teruggesmasht op t lichaam van Rao.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:33 schreef Rosario het volgende:
Er moet vaker onderhands worden geserveerd, dat staat buiten kijf.
Wat is er anders tov eerdere jaren dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:07 schreef Rosario het volgende:
Parijs is dit jaar echt reteslecht, geen enkele topper speelt goed.
Om Isner die 6/6 eerste services op bp maakt? Kan me niet voorstellen dat hij daarom vroeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:11 schreef HulkHeld het volgende:
Djoko.. in game 3 had ie geloof ik al 3-4 breakkansen, dan vraag je er ook gewoon om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |