Dit is dan ook gewoon pure karma, heerlijk. Ik hoop dat als Rafa deze game wint hij in de Balotelli houding voor Jano gaat staan, dan neem ik voor de rest van mijn FOK! carriere een UI van Rafa.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon pure karma, heerlijk. Ik hoop dat als Rafa deze game wint hij in de Balotelli houding voor Jano gaat staan, dan neem ik voor de rest van mijn FOK! carriere een UI van Rafa.
Aan jouw reactie zou je denken dat hij op CC puppies aan doodknuppelen was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon pure karma, heerlijk. Ik hoop dat als Rafa deze game wint hij in de Balotelli houding voor Jano gaat staan, dan neem ik voor de rest van mijn FOK! carriere een UI van Rafa.
Ja sorry hoor, ik zal ook never nooit meer gaan juichen voor Nadal, maar bij deze was het gewoon terecht. Als je stoer wilt doen, moet je het wel goed doen en Nadal gewoon verslaan, i.p.v. met een ace aankomen en je spierballetje laten zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Aan jouw reactie zou je denken dat hij op CC puppies aan doodknuppelen was.
Geeft niet hoor, ik vind het wel grappig die overdreven reactie van je.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik zal ook never nooit meer gaan juichen voor Nadal, maar bij deze was het gewoon terecht. Als je stoer wilt doen, moet je het wel goed doen en Nadal gewoon verslaan, i.p.v. met een ace aankomen en je spierballetje laten zien.
Zou een bagel 2e set niet heerlijk zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik vind het wel grappig die overdreven reactie van je.
Beetje op hetzelfde niveau als Janowicz eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |