Ik wou dat ik het met je oneens kon zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:14 schreef Norrage het volgende:
Fed is een soort van Berdych of Wawa geworden. Heel goed tennissen maar het altijd laten afweten als het moet...
Ja, prachtige passing.quote:
Ja, maar Fed had het niet zover moeten laten komen.quote:
Meen je nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Eerste top 10 winst sinds de AO.
Morgen Federer-Djokovic
Beste wedstrijd van Federer die ik in een lange tijd gezien heb.
werd tijdquote:
Damn. Nu je het zegt, ik heb ze inderdaad lange tijd niet tegen elkaar zien spelen. Hing vooral aan Federer. Een belabberd jaar. Alleen op de AO haalde hij zijn topniveau.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
werd tijd
hun 1e ontmoeting dit jaar
Omdat als-ie onmiddellijk voor die winner gaat, het tegenwoordig behoorlijk vaak eindigt als een UE?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn vraag was slecht getimed omdat ik hem net stelde voordat Federer won, maar heeft iemand er een verklarign voor dat Federer zo vaak de bal terugslaat naar zijn tegenstander als de hele baan openligt voor een winner?
Ik zou er niet al teveel op rekenen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:12 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Gasquet wat kan aanrichten tegen Rafa.....
Iig meer dan Berdych of Ferrer....quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik zou er niet al teveel op rekenen.
Daar heb je wellicht een punt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iig meer dan Berdych of Ferrer....
Wat was je voorspelling? Had je voor het toernooi voorspeld dat alle 8 gekwalificeerden voor de WTF de kwart in Parijs zouden halen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |