Ik heb het idee dat je Raonic niet zo mag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:21 schreef suus21 het volgende:
Ik vind isner echt 100 x beter aan te zien dan een raonic, niet niks heeft hij al twee keer eerder van djoko gewonnen. Dat zie ik die dikke kleurer niet doen..
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je Raonic niet zo mag.
Ah, dan had ik het toch bij het juiste eindquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Laat haar nou lekker irrationeel haten op één van twee bijna identieke spelers ja.
Ik vond ze altijd vrij inwisselbaar, maar onder Ljubicic (quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:21 schreef suus21 het volgende:
Ik vind isner echt 100 x beter aan te zien dan een raonic, niet niks heeft hij al twee keer eerder van djoko gewonnen. Dat zie ik die dikke kleurer niet doen..
Wat is daar niet ratoineel aan? Omdat ze beiden dezelfde speelstijl hebben....nou tegenwoordig is iedereen een b- versie van een djokovic of nadal qua speltype. Dan kun je zo wat niemand meer hatenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Laat haar nou lekker irrationeel haten op één van twee bijna identieke spelers ja.
Altijdquote:
MTO?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Had een MTO, zag er slecht uit in de eerste set, nu weer prima.
Medical Time Outquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
MTO?
Trouwens mooi dat hij de break te pakken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |