Je mag wel bij me op de bank komen liggen en je hoofd op mijn lovehandles laten rusten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Auw... Woorden doen ook pijn, hoor.
Waarom altijd die self loathing? ;sssssquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag wel bij me op de bank komen liggen en je hoofd op mijn lovehandles laten rusten.
Oh, daar ben ik wel weer goed genoeg voor?! Het is wel goed met je, ik leg mijn hoofd liever op de lovehandles van iemand die mij WEL waardeert voor mijn innerlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag wel bij me op de bank komen liggen en je hoofd op mijn lovehandles laten rusten.
Iig geen gehengel naar bevestiging van het tegendeel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom altijd die self loathing? ;sssss
Oh, dus jij vindt mijn lovehandles een negatief iets?!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom altijd die self loathing? ;sssss
Wil ze stiekem wel, maar niemand durft want ice-queen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Iig geen gehengel naar bevestiging van het tegendeel.
De binnenwand van je vagina.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
iemand die mij WEL waardeert voor mijn innerlijk
Ja joh ga sporten, vetklep.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dus jij vindt mijn lovehandles een negatief iets?!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dus jij vindt mijn lovehandles een negatief iets?!
Had het over mijn innerlijk, niet over mijn binnenkant.quote:
Oké.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik wel weer goed genoeg voor?! Het is wel goed met je, ik leg mijn hoofd liever op de lovehandles van iemand die mij WEL waardeert voor mijn innerlijk
Ga je mee?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:54 schreef Gridlok het volgende:
Ik waardeer kroketten om hun innerlijk.
Wanneer heb je voor het laatst geneukt? EERLIJK ANTWOORDEN GRIDquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zolang het geen seks is vind ik het prima.
Dat ding openvrotten met je vork en dan alles eruit lepelen met frietjes tot je nog een krokant kadaver omhulsel overhoud, nom nom.quote:
Ben je bang om seks te hebben?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zolang het geen seks is vind ik het prima.
19 dagen geleden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst geneukt? EERLIJK ANTWOORDEN GRID
Mensen die niet vanmorgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst geneukt? EERLIJK ANTWOORDEN GRID
Mooi he onze relatie, hoef het niet eens meer te beantwoorden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je bang om seks te hebben?
inb4 wel als het met jou is
quote:
Ik begrijp jou toch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi he onze relatie, hoef het niet eens meer te beantwoorden.
Altijd maar weer mensen afstoten als ze een glimp opvangen van je ziel.quote:
Wonen hier geen leuke jongens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe je jezelf aan, zou em dumpen en de hele buurt afwerken.
HAHAHAHAHAAHH ZO GOED GEVONDEN!!!!111 XD XD XDquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
That sucks.
OF NOUJA NET NIET TIS MAAR HOE JE HET BEKIJKT.
Ben te vaak gekwetst, mijn vorige heeft me in de steek gelaten met de kinderen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd maar weer mensen afstoten als ze een glimp opvangen van je ziel.
Dus je hebt seks voor het huwelijk.. je bent kk raar man gelijk al mn respect voor je verloren. Ongelovige hondquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doneer eerder aan een moskee dan dat ik trouw.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dus je hebt seks voor het huwelijk.. je bent kk raar man gelijk al mn respect voor je verloren. Ongelovige hond![]()
Zul je wel verdiend hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben te vaak gekwetst, mijn vorige heeft me in de steek gelaten met de kinderen.
Ben je wel eens klaargekomen tijdens het paardrijden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
De dag beginnen met sport en ontspanning.
Doet pijn eh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, this is why we can't have nice things.
Nee. Dan doe je iets goed verkeerd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je wel eens klaargekomen tijdens het paardrijden?
Nou ja...quote:
Moest wel een beetje snuiven toen ik dat las, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is toch keigrappig, 'ongelovige hond'. Categorie 'afvallig varken'
.
Maar je mag het wel proberen hoor. Je bent van harte welkom, heb nog wel een braaf paard staan.quote:
Chloro wordt geil van een paardquote:
Heb een hekel aan paarden, toch bedankt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je mag het wel proberen hoor. Je bent van harte welkom, heb nog wel een braaf paard staan.
Wel zelf het zadel regelen.
Je wordt er niet slimmer op hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chloro wordt geil van een paardVieze dierenneuker bah
Vas? Ben jij wel eens klaargekomen tijdens het paardrijden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die vraag telkens van mensen krijgen als ze weten dat je paardrijd
Waarop? Op een paard? hahahahahahhahahahah ;p ;pquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wordt er niet slimmer op hoor.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarop? Op een paard? hahahahahahhahahahah ;p ;p
Moest fokking hard lachen bij dit filmpje met geluidquote:
Hahaha schimmel tussen je benen ;p paart van sniterklaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarop? Op een paard? hahahahahahhahahahah ;p ;p
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha schimmel tussen je benen ;p paart van sniterklaas!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moest fokking hard lachen bij dit filmpje met geluidDie lach van die dude in de auto
Jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vas? Ben jij wel eens klaargekomen tijdens het paardrijden?
inb4 weet jy nieh hoeh je sintrklaz scrijbt xddquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha schimmel tussen je benen ;p paart van sniterklaas!
Nee, Chloro is een kommaneuker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chloro wordt geil van een paardVieze dierenneuker bah
Vines van vrouwen, altijd saai.quote:
Haha, propz voor consequent doorgaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 weet jy nieh hoeh je sintrklaz scrijbt xdd
Hahaha. Ik geloof dit.quote:
Ohhhh hhahahahaahahahahahahahahahaahh!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, Chloro is een kommaneuker.
Was, rip.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, Chloro is een kommaneuker.
haahahahahahahahaha xd le lolquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohhhh hhahahahaahahahahahahahahahaahh!!!
Te lui zijn om de taalregels te leren en je daaraan te houden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:12 schreef Gridlok het volgende:
Taalpuristen, het gezwel aan de balzak van de maatschappij.
En de enigen die nog enigszins moeite doen om de taal in stand te houden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:12 schreef Gridlok het volgende:
Taalpuristen, het gezwel aan de balzak van de maatschappij.
Te autist zijn dat je regels nodig hebt en niet zelf kan nadenken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te lui zijn om de taalregels te leren en je daaraan te houden.
Taal kan je niet in stand houden, taal veranderd altijd, net stel gristen gekkies die aan hun geloof kleven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En de enigen die nog enigszins moeite doen om de taal in stand te houden.
Waarom? Alleen maar lieve mensen hier.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik durf hier ook alleen maar te komen als Chloro er is.
"Taal leeft".quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Taal kan je niet in stand houden, taal veranderd altijd, net stel gristen gekkies die aan hun geloof kleven.
Dat heb ik gemerkt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom? Alleen maar lieve mensen hier.
What the fuck neequote:
Quequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik durf hier ook alleen maar te komen als Chloro er is.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom? Alleen maar lieve mensen hier.
Helemaal stuk om die moves, dansende cocktailworst dat 'ie er isquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the fuck neeWord wel een beetje onpasselijk van die 'oehhww'' de hele tijd van die dude die filmt.
Hard geworden. Kom me zuigen dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rot toch op met je hartjes vieze flikker.
Deze man weetquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:22 schreef Gridlok het volgende:
Haar ondersteboven droog föhnen, my gawd dat_volume.
Neen, vagijn helemaal kaput gemachtquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Knap hoor.
Zonder je vagina te beschadigen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neen, vagijn helemaal kaput gemacht
Hij gaat maar achterin de rij staanquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wil ook liefde van alle lieve mensen hier.
Jaloersquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarom altijd blij dat Zosk er is, enige wat 'ie (nog steeds) post is "" en nietszeggende posts zoals bovenstaande.
Maak er een TT van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarom altijd blij dat Zosk er is, enige wat 'ie (nog steeds) post is "" en nietszeggende posts zoals bovenstaande.
Ik wil dat ook gewoon volhouden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[KLB SC] Waar Zosk een intellectueel beladen uiteenzetting houdt over het Majorana-fermion.quote:
Wat lach jij nou weerquote:
Gwn zette dat je kutjes wil score.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben bezig bij de La Place solliciteren maar ik moet ook een motivatiebrief erbij typen. Wat moet ik hierin zetten? Ik wil gewoon geld verdienen en sociale vaardigheden op doen daar. Ik ben slecht in horeca werk, ik heb bij shoarmatent in de zwarte markt gewerkt en was daar op het 3e weekend op staande voet ontslagen.
Hahahaha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben bezig bij de La Place solliciteren maar ik moet ook een motivatiebrief erbij typen. Wat moet ik hierin zetten? Ik wil gewoon geld verdienen en sociale vaardigheden op doen daar. Ik ben slecht in horeca werk, ik heb bij shoarmatent in de zwarte markt gewerkt en was daar op het 3e weekend op staande voet ontslagen.
Geef mij op als referentiequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Zeg dat je nog maagd bent, niet in contact zijn gekomen met vrouwelijke hormonen/irrationaliteit is een voordeel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Jij kijkt zijn brief nog wel even voor hem na als hij klaar is, toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha.Waarom was je ontslagen dan?
Ja hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij kijkt zijn brief nog wel even voor hem na als hij klaar is, toch?
Zo gezond is la plas nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Maar leuke sfeer, veel collega's van je leeftijd. Desnoods dat je vanwege bodybuilding ook zo met gezond eten bezig bent en op deze manier wat kan leren
Ze pretenderen het tegenovergesteldequote:
Het was zo'n tent dat ook buiten tafeltjes had e.d. Ik moest telkens van hem buiten rondlopen i.p.v. dat ik binnen stond te wachten op klanten. Ook moest ik tafeltjes schoonvegen terwijl ik net die specifieke tafeltjes al had schoongemaakt. Dat soort gedoe. Ik kon niet zo goed opschieten met de eigenaar. Ik heb ook servies laten vallen toen ik tafel ging afruimen, had dienblad half op tafel gezet en toen alles op dienblad gezet en toen flikkerde dat van tafel af.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha.Waarom was je ontslagen dan?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Bij mijn la place was een keer een ontzettend sociaal onbeholpen Turk, fatih. Ook battie trouwens. Deed me aan gulmez denken. Zou mooi zijn. Dat internet personage en dan zo in reallife
Was na een week weg
Hoe weet ik dit als ik nooit daar ben geweest, kan toch niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Maar leuke sfeer, veel collega's van je leeftijd. Desnoods dat je vanwege bodybuilding ook zo met gezond eten bezig bent en op deze manier wat kan leren
kkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe weet ik dit als ik nooit daar ben geweest, kan toch niet.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het was zo'n tent dat ook buiten tafeltjes had e.d. Ik moest telkens van hem buiten rondlopen i.p.v. dat ik binnen stond te wachten op klanten. Ook moest ik tafeltjes schoonvegen terwijl ik net die specifieke tafeltjes al had schoongemaakt. Dat soort gedoe. Ik kon niet zo goed opschieten met de eigenaar. Ik heb ook servies laten vallen toen ik tafel ging afruimen, had dienblad half op tafel gezet en toen alles op dienblad gezet en toen flikkerde dat van tafel af.
3e weekend in de middag zei hij: "weetje wat jij moet doen, je pakt je jas en gaat nu gewoon lekker naar huis en je hoeft niet meer te komen" (in turks)
Dat heb je gehoord van iemand die er werkt. Is ook echt zo. Collega's en sfeer is leuke van het werkquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe weet ik dit als ik nooit daar ben geweest, kan toch niet.
.pdf is er juist zodat iedereen overal het bestand kan openen zoals de maker het heeft bedoeld, sukkel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
moet ik die CV nou in word erbij uploaden of pdf... pdf lijkt me beter maar straks kunnen ze niet openen ofzo
Even serieus hè, troll je nou gewoon zo nu en dan of ben je echt zo lomp geboren?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Oei! Bijna eerste fout al gemaakt, begon met geachte/heermevrouw
maar bij vacature staat er een naam bij
Normaal staan er geen namen bij de vacatures hoor, eerste die ik ben tegengekomen met naam.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Even serieus hè, troll je nou gewoon zo nu en dan of ben je echt zo lomp geboren?
tenzij ze geen adobe reader o.i.d hebbenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.pdf is er juist zodat iedereen overal het bestand kan openen zoals de maker het heeft bedoeld, sukkel.
Godskolere.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tenzij ze geen adobe reader o.i.d hebben
Laat je brief alsjeblieft nakijken door iemand die niet het IQ van een walnoot heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn jullie allemaal phd kandidaten ofzoman man man
Moeilijk met dima in de buurtquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben zojuist gestegen in Chloro haar intelligentielijstje.
quote:Ook ga je in op jouw eigen, relevante, kwaliteiten. Waarom ben jij de kandidaat waar de organisatie naar op zoek is? Ga in op je opleiding, ervaring en je kennis en refereer aan persoonlijke vaardigheden en eigenschappen. Probeer dit zo goed mogelijk aan de vacature en werkzaamheden aan te passen.
Zal ik lijstje maken?quote:
Waar is hij eigenlijk?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe eens, WAHRHEIT is er niet meer voor de lijstjes.
Het is sws te kort, je moet ook iets over jezelf erin zetten en hoe je bent en niet alleen dat je fitnesst want dat boeit ze geen holquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
wat moet ik erbij zetten om mij wel aan te nemen
ik ben alles wat ze juist niet zoekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is sws te kort, je moet ook iets over jezelf erin zetten en hoe je bent en niet alleen dat je fitnesst want dat boeit ze geen hol
Ja duh. Als ik een vacature invul dan heb ik maar een doel; geld verdienen maar dat ga ik er toch ook niet inzetten, beetje lullen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben alles wat ze juist niet zoeken
Heb je niet een soort voorbeeldbrief die je kan gebruiken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
wat moet ik erbij zetten om mij wel aan te nemen
Onzin. Je kan toch sinaasappelen persen enz.? Als je gewoon enigszins functioneert is het prima, dus niet in de drankjes kwijlen en dergelijke.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben alles wat ze juist niet zoeken
Ik heb deze gemaakt aan de hand van een voorbeeldbrief.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je niet een soort voorbeeldbrief die je kan gebruiken?
[..]
Onzin. Je kan toch sinaasappelen persen enz.? [b]Als je gewoon enigszins functioneert is het prima, dus niet in de drankjes kwijlen en dergelijke.[/b]
Maar de voorbeeldbrief valt echt niet zo met de deur in huis lijkt me. Die inleiding kan je toch gewoon zo aanpassen zodat het in jouw brief past?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb deze gemaakt aan de hand van een voorbeeldbrief.
Jawel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:06 schreef Chai het volgende:
Maar de voorbeeldbrief valt echt niet zo met de deur in huis lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
KLB SC van slim naar dom.Trots op mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KLB SC van slim naar dom.Waarom staat Dqod nog zo hoog dan? Die bleddert ook maar rare dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat zij wel slim is maar wel emo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom staat Dqod nog zo hoog dan? Die bleddert ook maar rare dingen.
KLB SC van slim naar dom.ik wilde nog wel beginnen met pua, zat al te twijfelen maar laat maar zitten nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Ambi ook zo hoog, I can't.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat zij wel slim is maar wel emo.
KLB SC van slim naar dom.Chlo jesusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Stratenmaker, loverboy en assistent-juf vmbo boven mij
Mad.quote:
KLB SC van slim naar dom.Ja, Chloro? Serieus? Nes boven mij? Bitch please..... Niet serieus te nemen, dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
En Che_ pls.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, Chloro? Serieus? Nes boven mij? Bitch please..... Niet serieus te nemen, dit.
Kom we gaan d'r beuken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En Allure, Dven, JB en Nootjes. Pls.
Toch zo m'n best gedaan om superserieus een lijst te maken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, Chloro? Serieus? Nes boven mij? Bitch please..... Niet serieus te nemen, dit.
Ally is gewoon een wijze vrouw hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg! Ik hoor nog veel hoger te staan hoor! Jij hebt niks te klagen, staat goed zo ^^quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg! Ik hoor nog veel hoger te staan hoor! Jij hebt niks te klagen, staat goed zo ^^
^_^quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg! Ik hoor nog veel hoger te staan hoor! Jij hebt niks te klagen, staat goed zo ^^
Wow, zit je te F5-en bij Sherlock ofzo?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neu, ik kwam net binnenvallen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, zit je te F5-en bij Sherlock ofzo?
Nou ga maar snel weer buitenvallen dan hahahahaahahahahahahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neu, ik kwam net binnenvallen.![]()
![]()
![]()
Niets gebroken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neu, ik kwam net binnenvallen.![]()
![]()
![]()
Gemeen doen is niet echt jouw ding, Veer. Stop er maar mee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ga maar snel weer buitenvallen dan hahahahaahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Nee, al heb ik wel wat last van mn knie. zou ik langs de huisarts moeten?quote:
Dit zie ik als een compliment. Dank je Fasquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gemeen doen is niet echt jouw ding, Veer. Stop er maar mee.
Ik vind dat ze er vrij goed in is eigenlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou maar voor de zekerheid doen ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, al heb ik wel wat last van mn knie. zou ik langs de huisarts moeten?
Wat moet ze dan doen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuke faalverhalen vertellen. :$quote:
Neh die moeten wel spontaan blijvenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuke faalverhalen vertellen. :$
Soms heb ik ook pijn in mn handen, nou zit reuma in de familie, denk je dat het wijs is daar ook mee te gaan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou maar voor de zekerheid doen ja.
jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben een beetje bang voor voetschimmel, kun je daar preventief iets mee?
Wij snappen dat wel, denk dat dat dus al genoeg zegt hehequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms heb ik ook pijn in mn handen, nou zit reuma in de familie, denk je dat het wijs is daar ook mee te gaan?
En ik snap eerlijk waar niet dat ik in intelligentielijstjes altijd ergens onderaan bungelvoel me zwaar beledigd
Dan is dat toch sws verstandig? Misschien dat je bloed dan geprikt wordt oid en gekeken wordt of je geen tekorten hebt die dat soort klachten verergeren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms heb ik ook pijn in mn handen, nou zit reuma in de familie, denk je dat het wijs is daar ook mee te gaan?
En ik snap eerlijk waar niet dat ik in intelligentielijstjes altijd ergens onderaan bungelvoel me zwaar beledigd
Mwa, nee, niet echtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wij snappen dat wel, denk dat dat dus al genoeg zegt hehe
Ach, niets van aantrekken. Jij bent weer heel goed in andere dingen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van die drie lellekerds? Tweede van rechts dan maar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, je moet kiezen. Nee, zelfmoord is geen optie.
De rechtse dan denk ik, hij ziet er wel uit als een ruig neukertjequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kies jou.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
O ja. Ik ga dan ook gelijk maar even kijken of mn suiker wel ged zit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is dat toch sws verstandig? Misschien dat je bloed dan geprikt wordt oid en gekeken wordt of je geen tekorten hebt die dat soort klachten verergeren.
Ik hoor daar gewoon nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, niets van aantrekken. Jij bent weer heel goed in andere dingen.
Godsamme nog aan toe mens, ben je nou serieus of loop je for once in your life gewoon hard te trollen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja. Ik ga dan ook gelijk maar even kijken of mn suiker wel ged zit.
Is er ook een test om te zien of je meer kans hebt op dementie ofzo? Of helpt het dan al als ik braintrainig ga doen ofzo?
meen je mijne echtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, niets van aantrekken. Jij bent weer heel goed in andere dingen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja. Ik ga dan ook gelijk maar even kijken of mn suiker wel ged zit.
Is er ook een test om te zien of je meer kans hebt op dementie ofzo? Of helpt het dan al als ik braintrainig ga doen ofzo?
Ja, en blijkbaar hadden ze nog behoorlijk succes als boyband, nooit gesnapt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van die drie lellekerds? Tweede van rechts dan maar.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De rechtse dan denk ik, hij ziet er wel uit als een ruig neukertje.
Kan niet.quote:
Ahhwww.quote:
Die ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van die drie lellekerds? Tweede van rechts dan maar.
Nou nou. Behalve de notering van haarzelf en hubbie is er niets tegen deze lijst in te brengenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, mn HB is soms iig wél wat laag. en mn vader heeft suiker en mn opa was dement en mn moeder heeft n hoge bloeddruk en ome Jan is hoogsensitief en ome Karel daar zit een steekje bij los en dan heb ik nog wat tantes met baarmoederhalskanker enzo. En een hoop tweelingen in de familie ook, maar daar heb ik geen last van iig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
Ik moet ook nog naar de HA voor iets wat wsl helemaal onschuldig is, maar het is ook niet iets wat je gewoon kan negeren.
En moet binnenkort ook nog een keer weer naar het ziekenhuis vanwege mijn nachtelijke epilepsie. Hoop dat dat de laatste keer is, want die medicijnen lijken gewoon te werken. Dan kan ik ze voortaan gewoon nemen als dat echt nodig is (nacht doorhalen bijv., laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een aanval zonder dat sliep).
[..]
Kun je gewoon zo'n apparaatje voor halen bij de apotheek. Heb mijn profielwerkstuk gedaan over het invloed van energydrank op je bloedsuikerspiegel en ook een echt praktijkonderzoek daarbij gedaan.
Vroeg ik jou wat? Nee, volgens mij nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou. Behalve de notering van haarzelf en hubbie is er niets tegen deze lijst in te brengen
Ja, dit zijn belangrijke kwesties, Janies. Je kunt niet altijd aan de zijlijn staan zonder een keuze te maken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kies gewoon niet Fas, vind je t erg?
Nou ja, de middenmoot is stiekem wel met een beetje willekeur onder elkaar gezet, maar over de rest is wel zorgvuldig nagedacht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou. Behalve de notering van haarzelf en hubbie is er niets tegen deze lijst in te brengen
Sorry, doe maar alle vier danquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dit zijn belangrijke kwesties, Janies. Je kunt niet altijd aan de zijlijn staan zonder een keuze te maken.
Jij met je gekke fetisj. :squote:
Ik sta onderaan. Heb heel gauw kloven, eelt (ja ja, zware werkzaamhedenquote:
Vrees dat dat een te negatief lijstje wordt.quote:
Het fetish lijstje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrees dat dat een te negatief lijstje wordt.
Ook eelt hier, en kapotgebeten nagels en de huid daaromheen, wondjes enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik sta onderaan. Heb heel gauw kloven, eelt (ja ja, zware werkzaamheden)en een misvormde pink die ooit tussen de deur is gekomen.
Denk dat die weleens is langsgekomen.quote:
linkquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat die weleens is langsgekomen.
Dat zou best kunnen, ik weet het zo niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat die weleens is langsgekomen.
Tja, gelukkig heb je andere kwaliteiten.quote:
KLB SC van slim naar dom.Che boven mij, neeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag me nog steeds af of je echt zo'n weirdo bent of een hele goede troll.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn jullie allemaal phd kandidaten ofzoman man man
quote:
Daarom juist.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af of je echt zo'n weirdo bent of een hele goede troll.
KLB SC van slim naar dom.KK wijf niet eens top 10? Fuck jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Jij staat op 11 want je bent dubbel nummer 1.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KK wijf niet eens top 10? Fuck jou
Ja en m'n pik is wit en 50 cmquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij staat op 11 want je bent dubbel nummer 1.
hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen zo frusti om zo'n debiel lijstje.
BEN NU KK BOOS JA ENIGE WAT MIJ BEETJE BLIJ MAAKTE WAS DAT JE MIJ VERNOEMDE OMDAT MOOIE PENISquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen zo frusti om zo'n debiel lijstje.
Dima is leuke jongenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af of je echt zo'n weirdo bent of een hele goede troll.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KK wijf niet eens top 10? Fuck jou
meloewa is blondje ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
Chriestjov meloewa fittie in US, daar ga ik eens van genieten
Wat, Inktvisch is meloewa? No wayyyyquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
Chriestjov meloewa fittie in US, daar ga ik eens van genieten
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat, Inktvisch is meloewa? No wayyyy![]()
Gast inktvisch. Die blondje is nog een aantal gradaties erger.quote:
Shit, het is alweer dichtgegooid. Maar wat, hebben die 2 geneukt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gast inktvisch. Die blondje is nog een aantal gradaties erger.
Nu doelt meloewa op c zijn kleine pener trouwens
Why not? Het was een nieuwsgierige vraag, niet lullig bedoelt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
Naar verluidt wel, maar hij heeft haar gedumpt en zit nog wat oud zeer. Dat steekt soms de kop op. Vindt het wel vermakelijk![]()
Laten we het maar niet over blondje hebben.
Als ik mijn penis in jouw nauwe anus douw dan piep jij wel anders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gast inktvisch. Die blondje is nog een aantal gradaties erger.
Alles is relatiefquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als ik mijn penis in jouw nauwe anus douw dan piep jij wel anders.
Zulke chicksquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
Waar had je die leren jacka gehaald?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]gurl please
is toch gewoon een zwakke actie van een chick als ze dit achteraf gaan beweren.
ah lekker duidelijk manquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Waar had je die leren jacka gehaald?
Ging volgens mij om een picca in hoe zie je er nu uit topic
Daar is niet een twee drie een antwoord op te gevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of gewoon antwoord geven op een normale vraag
Gast ik weet niet over welke foto je het hebtquote:
Doe niet zo serieus johquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]gurl please
is toch gewoon een zwakke actie van een chick als ze dit achteraf gaan beweren.
Je weet toch zelf welke foto je hebt gepost of niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast ik weet niet over welke foto je het hebt
IK HEB GEWOON EEN KLEINE LULquote:
I guess you should, heb srs geen idee welke je nu bedoeltquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:00 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je weet toch zelf welke foto je hebt gepost of niet?
Of moet ik ff gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |