Ze pretenderen het tegenovergesteldequote:
Het was zo'n tent dat ook buiten tafeltjes had e.d. Ik moest telkens van hem buiten rondlopen i.p.v. dat ik binnen stond te wachten op klanten. Ook moest ik tafeltjes schoonvegen terwijl ik net die specifieke tafeltjes al had schoongemaakt. Dat soort gedoe. Ik kon niet zo goed opschieten met de eigenaar. Ik heb ook servies laten vallen toen ik tafel ging afruimen, had dienblad half op tafel gezet en toen alles op dienblad gezet en toen flikkerde dat van tafel af.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha.Waarom was je ontslagen dan?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Bij mijn la place was een keer een ontzettend sociaal onbeholpen Turk, fatih. Ook battie trouwens. Deed me aan gulmez denken. Zou mooi zijn. Dat internet personage en dan zo in reallife
Was na een week weg
Hoe weet ik dit als ik nooit daar ben geweest, kan toch niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Maar leuke sfeer, veel collega's van je leeftijd. Desnoods dat je vanwege bodybuilding ook zo met gezond eten bezig bent en op deze manier wat kan leren
kkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe weet ik dit als ik nooit daar ben geweest, kan toch niet.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het was zo'n tent dat ook buiten tafeltjes had e.d. Ik moest telkens van hem buiten rondlopen i.p.v. dat ik binnen stond te wachten op klanten. Ook moest ik tafeltjes schoonvegen terwijl ik net die specifieke tafeltjes al had schoongemaakt. Dat soort gedoe. Ik kon niet zo goed opschieten met de eigenaar. Ik heb ook servies laten vallen toen ik tafel ging afruimen, had dienblad half op tafel gezet en toen alles op dienblad gezet en toen flikkerde dat van tafel af.
3e weekend in de middag zei hij: "weetje wat jij moet doen, je pakt je jas en gaat nu gewoon lekker naar huis en je hoeft niet meer te komen" (in turks)
Dat heb je gehoord van iemand die er werkt. Is ook echt zo. Collega's en sfeer is leuke van het werkquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe weet ik dit als ik nooit daar ben geweest, kan toch niet.
.pdf is er juist zodat iedereen overal het bestand kan openen zoals de maker het heeft bedoeld, sukkel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
moet ik die CV nou in word erbij uploaden of pdf... pdf lijkt me beter maar straks kunnen ze niet openen ofzo
Even serieus hè, troll je nou gewoon zo nu en dan of ben je echt zo lomp geboren?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Oei! Bijna eerste fout al gemaakt, begon met geachte/heermevrouw
maar bij vacature staat er een naam bij
Normaal staan er geen namen bij de vacatures hoor, eerste die ik ben tegengekomen met naam.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Even serieus hè, troll je nou gewoon zo nu en dan of ben je echt zo lomp geboren?
tenzij ze geen adobe reader o.i.d hebbenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.pdf is er juist zodat iedereen overal het bestand kan openen zoals de maker het heeft bedoeld, sukkel.
Godskolere.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tenzij ze geen adobe reader o.i.d hebben
Laat je brief alsjeblieft nakijken door iemand die niet het IQ van een walnoot heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn jullie allemaal phd kandidaten ofzoman man man
Moeilijk met dima in de buurtquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben zojuist gestegen in Chloro haar intelligentielijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |