Neen, vagijn helemaal kaput gemachtquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Knap hoor.
Zonder je vagina te beschadigen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neen, vagijn helemaal kaput gemacht
Hij gaat maar achterin de rij staanquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wil ook liefde van alle lieve mensen hier.
Jaloersquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarom altijd blij dat Zosk er is, enige wat 'ie (nog steeds) post is "" en nietszeggende posts zoals bovenstaande.
Maak er een TT van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarom altijd blij dat Zosk er is, enige wat 'ie (nog steeds) post is "" en nietszeggende posts zoals bovenstaande.
Ik wil dat ook gewoon volhouden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[KLB SC] Waar Zosk een intellectueel beladen uiteenzetting houdt over het Majorana-fermion.quote:
Wat lach jij nou weerquote:
Gwn zette dat je kutjes wil score.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben bezig bij de La Place solliciteren maar ik moet ook een motivatiebrief erbij typen. Wat moet ik hierin zetten? Ik wil gewoon geld verdienen en sociale vaardigheden op doen daar. Ik ben slecht in horeca werk, ik heb bij shoarmatent in de zwarte markt gewerkt en was daar op het 3e weekend op staande voet ontslagen.
Hahahaha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben bezig bij de La Place solliciteren maar ik moet ook een motivatiebrief erbij typen. Wat moet ik hierin zetten? Ik wil gewoon geld verdienen en sociale vaardigheden op doen daar. Ik ben slecht in horeca werk, ik heb bij shoarmatent in de zwarte markt gewerkt en was daar op het 3e weekend op staande voet ontslagen.
Geef mij op als referentiequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Zeg dat je nog maagd bent, niet in contact zijn gekomen met vrouwelijke hormonen/irrationaliteit is een voordeel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Jij kijkt zijn brief nog wel even voor hem na als hij klaar is, toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha.Waarom was je ontslagen dan?
Ja hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij kijkt zijn brief nog wel even voor hem na als hij klaar is, toch?
Zo gezond is la plas nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
Maar leuke sfeer, veel collega's van je leeftijd. Desnoods dat je vanwege bodybuilding ook zo met gezond eten bezig bent en op deze manier wat kan leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |