Dat zou best kunnen, ik weet het zo niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat die weleens is langsgekomen.
Tja, gelukkig heb je andere kwaliteiten.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
KLB SC van slim naar dom.Che boven mij, neeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag me nog steeds af of je echt zo'n weirdo bent of een hele goede troll.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn jullie allemaal phd kandidaten ofzoman man man
quote:
Daarom juist.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af of je echt zo'n weirdo bent of een hele goede troll.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
KLB SC van slim naar dom.KK wijf niet eens top 10? Fuck jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Jij staat op 11 want je bent dubbel nummer 1.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KK wijf niet eens top 10? Fuck jou
Ja en m'n pik is wit en 50 cmquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij staat op 11 want je bent dubbel nummer 1.
hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen zo frusti om zo'n debiel lijstje.
BEN NU KK BOOS JA ENIGE WAT MIJ BEETJE BLIJ MAAKTE WAS DAT JE MIJ VERNOEMDE OMDAT MOOIE PENISquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen zo frusti om zo'n debiel lijstje.
Dima is leuke jongenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af of je echt zo'n weirdo bent of een hele goede troll.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KK wijf niet eens top 10? Fuck jou
meloewa is blondje ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
Chriestjov meloewa fittie in US, daar ga ik eens van genieten
Wat, Inktvisch is meloewa? No wayyyyquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
Chriestjov meloewa fittie in US, daar ga ik eens van genieten
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat, Inktvisch is meloewa? No wayyyy![]()
Gast inktvisch. Die blondje is nog een aantal gradaties erger.quote:
Shit, het is alweer dichtgegooid. Maar wat, hebben die 2 geneukt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gast inktvisch. Die blondje is nog een aantal gradaties erger.
Nu doelt meloewa op c zijn kleine pener trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |