quote:Ook ga je in op jouw eigen, relevante, kwaliteiten. Waarom ben jij de kandidaat waar de organisatie naar op zoek is? Ga in op je opleiding, ervaring en je kennis en refereer aan persoonlijke vaardigheden en eigenschappen. Probeer dit zo goed mogelijk aan de vacature en werkzaamheden aan te passen.
Zal ik lijstje maken?quote:
Waar is hij eigenlijk?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe eens, WAHRHEIT is er niet meer voor de lijstjes.
Het is sws te kort, je moet ook iets over jezelf erin zetten en hoe je bent en niet alleen dat je fitnesst want dat boeit ze geen holquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
wat moet ik erbij zetten om mij wel aan te nemen
ik ben alles wat ze juist niet zoekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is sws te kort, je moet ook iets over jezelf erin zetten en hoe je bent en niet alleen dat je fitnesst want dat boeit ze geen hol
Ja duh. Als ik een vacature invul dan heb ik maar een doel; geld verdienen maar dat ga ik er toch ook niet inzetten, beetje lullen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben alles wat ze juist niet zoeken
Heb je niet een soort voorbeeldbrief die je kan gebruiken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
wat moet ik erbij zetten om mij wel aan te nemen
Onzin. Je kan toch sinaasappelen persen enz.? Als je gewoon enigszins functioneert is het prima, dus niet in de drankjes kwijlen en dergelijke.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben alles wat ze juist niet zoeken
Ik heb deze gemaakt aan de hand van een voorbeeldbrief.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je niet een soort voorbeeldbrief die je kan gebruiken?
[..]
Onzin. Je kan toch sinaasappelen persen enz.? [b]Als je gewoon enigszins functioneert is het prima, dus niet in de drankjes kwijlen en dergelijke.[/b]
Maar de voorbeeldbrief valt echt niet zo met de deur in huis lijkt me. Die inleiding kan je toch gewoon zo aanpassen zodat het in jouw brief past?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb deze gemaakt aan de hand van een voorbeeldbrief.
Jawel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:06 schreef Chai het volgende:
Maar de voorbeeldbrief valt echt niet zo met de deur in huis lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
KLB SC van slim naar dom.Trots op mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |