Niets gebroken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neu, ik kwam net binnenvallen.![]()
![]()
![]()
Gemeen doen is niet echt jouw ding, Veer. Stop er maar mee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ga maar snel weer buitenvallen dan hahahahaahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Nee, al heb ik wel wat last van mn knie. zou ik langs de huisarts moeten?quote:
Dit zie ik als een compliment. Dank je Fasquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gemeen doen is niet echt jouw ding, Veer. Stop er maar mee.
Ik vind dat ze er vrij goed in is eigenlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou maar voor de zekerheid doen ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, al heb ik wel wat last van mn knie. zou ik langs de huisarts moeten?
Wat moet ze dan doen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuke faalverhalen vertellen. :$quote:
Neh die moeten wel spontaan blijvenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuke faalverhalen vertellen. :$
Soms heb ik ook pijn in mn handen, nou zit reuma in de familie, denk je dat het wijs is daar ook mee te gaan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou maar voor de zekerheid doen ja.
jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben een beetje bang voor voetschimmel, kun je daar preventief iets mee?
Wij snappen dat wel, denk dat dat dus al genoeg zegt hehequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms heb ik ook pijn in mn handen, nou zit reuma in de familie, denk je dat het wijs is daar ook mee te gaan?
En ik snap eerlijk waar niet dat ik in intelligentielijstjes altijd ergens onderaan bungelvoel me zwaar beledigd
Dan is dat toch sws verstandig? Misschien dat je bloed dan geprikt wordt oid en gekeken wordt of je geen tekorten hebt die dat soort klachten verergeren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms heb ik ook pijn in mn handen, nou zit reuma in de familie, denk je dat het wijs is daar ook mee te gaan?
En ik snap eerlijk waar niet dat ik in intelligentielijstjes altijd ergens onderaan bungelvoel me zwaar beledigd
Mwa, nee, niet echtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wij snappen dat wel, denk dat dat dus al genoeg zegt hehe
Ach, niets van aantrekken. Jij bent weer heel goed in andere dingen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van die drie lellekerds? Tweede van rechts dan maar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, je moet kiezen. Nee, zelfmoord is geen optie.
De rechtse dan denk ik, hij ziet er wel uit als een ruig neukertjequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kies jou.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
O ja. Ik ga dan ook gelijk maar even kijken of mn suiker wel ged zit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is dat toch sws verstandig? Misschien dat je bloed dan geprikt wordt oid en gekeken wordt of je geen tekorten hebt die dat soort klachten verergeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |