quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
KLB SC van slim naar dom.Waarom staat Dqod nog zo hoog dan? Die bleddert ook maar rare dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat zij wel slim is maar wel emo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom staat Dqod nog zo hoog dan? Die bleddert ook maar rare dingen.
KLB SC van slim naar dom.ik wilde nog wel beginnen met pua, zat al te twijfelen maar laat maar zitten nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Ambi ook zo hoog, I can't.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat zij wel slim is maar wel emo.
KLB SC van slim naar dom.Chlo jesusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Stratenmaker, loverboy en assistent-juf vmbo boven mij
Mad.quote:
KLB SC van slim naar dom.Ja, Chloro? Serieus? Nes boven mij? Bitch please..... Niet serieus te nemen, dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
En Che_ pls.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, Chloro? Serieus? Nes boven mij? Bitch please..... Niet serieus te nemen, dit.
Kom we gaan d'r beuken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En Allure, Dven, JB en Nootjes. Pls.
Toch zo m'n best gedaan om superserieus een lijst te maken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, Chloro? Serieus? Nes boven mij? Bitch please..... Niet serieus te nemen, dit.
Ally is gewoon een wijze vrouw hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg! Ik hoor nog veel hoger te staan hoor! Jij hebt niks te klagen, staat goed zo ^^quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg! Ik hoor nog veel hoger te staan hoor! Jij hebt niks te klagen, staat goed zo ^^
^_^quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg! Ik hoor nog veel hoger te staan hoor! Jij hebt niks te klagen, staat goed zo ^^
Wow, zit je te F5-en bij Sherlock ofzo?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neu, ik kwam net binnenvallen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, zit je te F5-en bij Sherlock ofzo?
Nou ga maar snel weer buitenvallen dan hahahahaahahahahahahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neu, ik kwam net binnenvallen.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |