Neen, alle groentes verschh en dan van die boemboe zoute zooi er bij geflikkerd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon dit dus btw?
Nee joh gewoon instagram filterquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef Gridlok het volgende:
Wacht ik heb nog een foto van het eten, eerst even bewerken met photoshop.
Het was maar een grapje hoor, wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:15 schreef Gridlok het volgende:
trouwens ik weet niet hoe ik vers schrijf daarom schrijf ik versch.
Ik wou het niet zeggen..quote:
Ben je beetje mad?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:15 schreef Gridlok het volgende:
trouwens ik weet niet hoe ik vers schrijf daarom schrijf ik versch.
Sorry, net geen loot gewonnen met WoW nu is heel mijn dag verpest.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor, wist niet dat je boos werd.
Srs of niet, ik ging hardopquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry, net geen loot gewonnen met WoW nu is heel mijn dag verpest.
Aai over je bol.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry, net geen loot gewonnen met WoW nu is heel mijn dag verpest.
Sow he, waar kwam die ineens vandaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over bol gesproken, 'sup bolletje pretvet? Nog lovehandles als een buidel van een kangaroo?
True, hoezo ineens deze poging tot smalltalkquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sow he, waar kwam die ineens vandaan.
Ja, nog steeds en nee, ze zullen nooit verdwijnen. Tenzij aids.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over bol gesproken, 'sup bolletje pretvet? Nog lovehandles als een buidel van een kangaroo?
Gewoon 100% raw food dieet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nog steeds en nee, ze zullen nooit verdwijnen. Tenzij aids.
Ik heb mezelf allang verpest met junkfood als donuts en KFC.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nog steeds en nee, ze zullen nooit verdwijnen. Tenzij aids.
Bijt erin.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ [url=http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/PRspat_HSnXpyw59UglSwQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTMxMA--/http://media.zenfs.com/en(...)g-fat.jpg]afbeelding[/url] ]
I lolled.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nouja, smalltalk. Big things poppin' met Chloro.
Wil je mijn projectje zijn? :$quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb mezelf allang verpest met junkfood als donuts en KFC.Niet te redden meer.
quote:
Nee.quote:
Oh nice! Ja is goed man RealXGangstahXPlayahXKushxXx_TrippleX_Bitchslayer@hotmail.com//Penisboer32quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:24 schreef Nestalgie het volgende:
Gridlok zal ik je wow account levelen heb 1 level 100 troll. Geef ff je ww en naam.
Las je iedere dag maar een boek, werd je misschien wat slimmer van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer, had ik je iedere dag een emmer eten gevoerd.
Ik las iedere dag frames op mijn werk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Las je iedere dag maar een boek, werd je misschien wat slimmer van.
Frames voor wat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik las iedere dag frames op mijn werk.
Zo ben ik niet, hou van jou toch. :$quote:
Iedereen altijd dom vinden, waar komt die opgekropte woede en haat toch vandaan, meisje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Las je iedere dag maar een boek, werd je misschien wat slimmer van.
Houd je mond, 2 faced viper.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, hou van jou toch. :$
Vind alleen jou dom, Grid kan slimmer zijn dan hij zich voordoet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iedereen altijd dom vinden, waar komt die opgekropte woede en haat toch vandaan, meisje?
Klinkt megaspannend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben bezig met een " monument " van 3 hoog voor de lokale tentoonstelling van herders honden.
Ja, vanavond een vergadering met de lokale Hoerden, is dialect voor Heer Herder, zijn de hoofden van de Herder Vereniging van Brabant.quote:
Oh, je zit ook in het comité?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, vanavond een vergadering met de lokale Hoerden, is dialect voor Heer Herder, zijn de hoofden van de Herder Vereniging van Brabant.
Hoe gaat je partij heten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee ben freelance, ben al 24/7 bezig met mijn eigen partij.
WoW?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee ben freelance, ben al 24/7 bezig met mijn eigen partij.
wat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
gifje van een eendenpenis verwijderen??
srsly mods?
Lololol, zo'n kurkentrekkerunitquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
gifje van een eendenpenis verwijderen??
srsly mods?
jaquote:
zal jouw kurk eens trekkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lololol, zo'n kurkentrekkerunit.
Auw... Woorden doen ook pijn, hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind alleen jou dom, Grid kan slimmer zijn dan hij zich voordoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |