Storm in m'n broek, kom trotseren.quote:
rode storm?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Storm in m'n broek, kom trotseren.
Vies meisje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dude.quote:
stop er een Magic Bullet inquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha xdquote:
maar met beetje geluk is de storm wegquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soort van gehaktmolen wordt t dan?
Nou het was toch ook een gebeklachtquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is ook niet de bedoeling natuurlijk, dat het hier gezellig is. Het blijft klb
Ouderdom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef krioro het volgende:
Tevens: Vandaag naar een afspraak gaan die morgen gepland staat.
HAhah blijj dat het nog niet werkt op applequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:20 schreef remi1986 het volgende:
moet niet gekker worden, je krijgt tegenwoordig een NL alert dat het buiten waait?
Hoop dat die boom naast m'n huis blijft staan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef remi1986 het volgende:
en dan heb je van die mensen die zetten op FB.. hoop dat die boom blijft staan naast mijn auto... ZET JE AUTO DAN ERGENS ANDERS NEER
echt we worden steeds dommer hier
hoop ik ook voor jequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat die boom naast m'n huis blijft staan.
Lief.quote:
Hoop dat m'n brommer blijft staan want die van de buurvrouw is al omgewaaid rip.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef remi1986 het volgende:
en dan heb je van die mensen die zetten op FB.. hoop dat die boom blijft staan naast mijn auto... ZET JE AUTO DAN ERGENS ANDERS NEER
echt we worden steeds dommer hier
jullie snappen toch hopelijk wel wat ik bedoel hequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop dat m'n brommer blijft staan want die van de buurvrouw is al omgewaaid rip.
FOR FOOK SAKE M8quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop dat m'n brommer blijft staan want die van de buurvrouw is al omgewaaid rip.
zoiets: http://twitpic.com/dj2f9jquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jullie snappen toch hopelijk wel wat ik bedoel he
Ja tuurlijk, maar zelfs als je je auto ergens anders neerzet kan er nog een dakpan door je voorruit knallen. Of weet ik het.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jullie snappen toch hopelijk wel wat ik bedoel he
ja er kan ook een helikopter neerstorten bovenop je autoquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar zelfs als je je auto ergens anders neerzet kan er nog een dakpan door je voorruit knallen. Of weet ik het.
Nou dan. Bijdehantjequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja er kan ook een helikopter neerstorten bovenop je auto
Oh rlyquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is daar bijdehand aan? als je overal leest dat de bomen de grond uit vliegen, ga jij je auto toch niet onder een zetten?
want dan gebeurt er dit
[ afbeelding ]
Deze zal niet meer Mé-gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is daar bijdehand aan? als je overal leest dat de bomen de grond uit vliegen, ga jij je auto toch niet onder een zetten?
want dan gebeurt er dit
[ afbeelding ]
Nee een dak.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef remi1986 het volgende:
wtf is dat een gebouw?
[ afbeelding ]
stuk beplating zou ik zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef remi1986 het volgende:
wtf is dat een gebouw?
[ afbeelding ]
Tokkie apparatenquote:
quote:
WE HEBBEN DE CRISIS OVERLEEFD!!! ZOEK NAAR OVERLEVENDEN!!!!quote:Het KNMI trekt het weeralarm nu in voor alle provincies.
Jaquote:
niet gekregenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:05 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf, dit stond er dus in...we leven al echt in een tijd dat we bij het zien dat de bomen door de straat vliegen we niet meer zefl kunnen vaststellen dat we maar beter niet naar buiten kunnen gaan.
En grootste klacht is dan nog wel dat ze uren te laat zijn. Storm is alweer weg
je moet je ook eerst aanmelden. Volgens mij is het gewoon een trollactie om de domme Nederlander in kaart te brengequote:
mooi, ga ik dus niet doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je moet je ook eerst aanmelden. Volgens mij is het gewoon een trollactie om de domme Nederlander in kaart te brenge
precies. Leuk is ook dat de meesten erover klagen. Want gaat dan een sirene afquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi, ga ik dus niet doen.
net als amber alert.
hoef dat niet op mn telefoon te krijgen. zie het toch wel 20.000x langs komen op facebook
dat had ik gisterenquote:
Dikke kut, waarom draait ie die camera nou weer weg. Maarja jullie zitten verrrrrr uit de kust dus niet zo gek.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef remi1986 het volgende:
http://www.zie.nl/video/s(...)an-boom/m1mz9otfkc77
damn, deze was wel heel snel om. Vergeleken met Amsterdam hebben wij hier een briesje gehad
Zit helemaal niet ver uit de kust kut.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dikke kut, waarom draait ie die camera nou weer weg. Maarja jullie zitten verrrrrr uit de kust dus niet zo gek.
Jij niet nee hommo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit helemaal niet ver uit de kust kut.
Ben jezelfquote:
Dan had ik wel gezegd "wees jezelf" suffe drollo.quote:
nee want 'jezelf' is niet hetzelfde als 'je zelf'quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd "wees jezelf" suffe drollo.
Wel, ik ben wel hetzelfde als mezelf.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee want 'jezelf' is niet hetzelfde als 'je zelf'
/carequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
Sinterklaas bestaat niet zonder zwarte Piet
Van wat voor bomen? groeien die bomen wel in de buurt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Woon vier hoog en balkon ligt vol bladeren.
Komt door grote woei denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van wat voor bomen? groeien die bomen wel in de buurt?
Denk van mensen op het dak die bladeren naar beneden gooien.quote:
Die vliegt niet, die rolt.quote:
als een dik tonnetjequote:
maar niet gevangen?quote:
quote:
quote:
jammer genoeg nietquote:
kan ze hebben. Ze heeft erger gehadquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat zijn jouw woorden
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
durf je toch nietquote:
Vertel...quote:
Interessant.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Woon vier hoog en balkon ligt vol bladeren.
mag niet van haarquote:
quote:
leuk om reacties uit te lokkenquote:
jahahahaha ;Dquote:
zo'n 152cmquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe laag moet je gaan om bij 4ebe onder de duim gehouden te worden?
dijenkletser dit dus zus zoquote:
FOK!ers op fbquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef remi1986 het volgende:
lol ze heeft wel dr verjaardag van FB afgehaald. Sorry 4e dat ik vanmorgen zei dat je jarig bent vandaag
Is goed, wat is je adres?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het uitgewaaid is ga ik ze maar beneden gooien. Kom jw kijken?
ik wacht op de alert dat het motregent in Drenthequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het uitgewaaid is ga ik ze maar beneden gooien. Kom jw kijken?
Het is 'dit dat zus zo'quote:
Juist mooiquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij en mensen verbeterenmisserlijk mannetje
Jij maakt beidequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist mooilekker hyporcriet
Er zit wel een verschil tussen taal- en spellingsfouten btw
Jij bent beidequote:
plaag dat rosbiefje eens niet zoquote:
Of anders....!quote:
mep ik die bril van je hipsterbloedkopquote:
Zou het er voor over hebben, aangeraakt worden door wisequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
mep ik die bril van je hipsterbloedkop
Daar heb je niet van terug hequote:
huh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon lijstje FOK!kers maken, of faal je te hard met privacy instellingen?
Kost ook weer zo veel moeitequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon lijstje FOK!kers maken, of faal je te hard met privacy instellingen?
Neequote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou het er voor over hebben, aangeraakt worden door wise
Stillen vrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kost ook weer zo veel moeite
[..]
Nee
quote:
JB is een sterke vrouw, die word niet zomaar weggepest hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:28 schreef Chai het volgende:
Is JB nu weggepest trouwens vanwege haar ik gebruik?
4ebe tochżquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die piet in de banner btw Geraldine?
Jij bent gewoon obsessed bij onze caffiakafferquote:
Nee ze heeft toch geen beugelquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die piet in de banner btw Geraldine?
Misschien is dat plaatje al jaren oud. Weet ik veel. Heeft er wat van weg gewoon, ja? okquote:
Nee, niet ok. Doe sterkere glazen in je hipsterbrilquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien is dat plaatje al jaren oud. Weet ik veel. Heeft er wat van weg gewoon, ja? ok
Altijd harde twijfels over of je nou kapot sarcastisch bent of gewoon oprechtquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JB is een sterke vrouw, die word niet zomaar weggepest hoor
Doe zelfquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, niet ok. Doe sterkere glazen in je hipsterbril
Compleet oprechtquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Altijd harde twijfels over of je nou kapot sarcastisch bent of gewoon oprecht
ik las obesequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon obsessed bij onze caffiakaffer
Dat zeg ik.. obsessedquote:
Dat is hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Shit, ik wou je net een uitnodiging sturen..quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is hetnee ben jelly verzoeken worden altijd afgewezen
Jij magquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit, ik wou je net een uitnodiging sturen..
2 eyesquote:
Doel is toch om in contact te komen met mensen die je nog niet kent.quote:
Ik ken Veer ook niet. En wil geen relatie met haar dus er hoeft niets kapotquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Doel is toch om in contact te komen met mensen die je nog niet kent.
En Veer is bezet, al kan alles kapot uiteraard.
Awhquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ken Veer ook niet. En wil geen relatie met haar dus er hoeft niets kapot
Jongeee, je snapt best wat ik bedoel.quote:
Wow.quote:En wil geen relatie met haar
leugens. Iedereen wil veerquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ken Veer ook niet. En wil geen relatie met haar dus er hoeft niets kapot
Helemaal geweldig Chlochlo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef Chloroform het volgende:
Nou Vas, ik heb gewoon zo'n nieuwe bonuskaart gekregen toen ik ging afrekenen dus geen paniek.
Fijn hč.quote:
Nee, mag niet. Heb gisteren al frietjes en kroketten gegeten, dus heb vandaag een bos wortels als avondeten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog bevroren donuts meegenomen?
Awhquote:
Houd op over donuts. Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog bevroren donuts meegenomen?
Donuts hmm so good, nice and round. Die glaceringquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef VeerEli het volgende:
Houd op over donuts. Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Donuts hmm so good, nice and round. Die glaceringBanaan, aardbei, witte met spikkels GET IN MAH BELLY
quote:
Oh sorry.quote:
Heb niks tegen donuts maar jullie moeten Veer niet verpesten met je junkfood.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jy ben gek.
Kfc snap ik nog wel maar donuts?
Excuses geaccepteerd. Don't let it happen again.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry.
Gemarineerde lente-ui, mmmmmmm #zinin
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb niks tegen donuts maar jullie moeten Veer niet verpesten met je junkfood.
Misschien wel, misschien niet.quote:[..]
Excuses geaccepteerd. Don't let it happen again.
Die kan wel wat spek gebruiken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt wel goede getto booty.quote:
Wil je ook een keertje knijpen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt wel goede getto booty.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:
Ligt eraan. Kost dat geld?quote:
Ben heel gentle.quote:
Hahaha wow.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een keertje wel, maar geen relatie
Mag ik dan wel je billen vol in m'n hand nemen?quote:
Wat anders?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik dan wel je billen vol in m'n hand nemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KFCquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jy ben gek.
Kfc snap ik nog wel maar donuts?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat anders?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen hotwings tuesday my niggahquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KFC [ afbeelding ]. Meteen zin in.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KFC [ afbeelding ]. Meteen zin in.
Dat is sinds een paar maanden nergens meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Morgen hotwings tuesday my niggah
Je ziet haar gewoon als object en niet als intelli- Oh nee, laat maar.quote:
Hij ziet haar als een babyneushoorn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ziet haar gewoon als object en niet als intelli- Oh nee, laat maar.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat anders?.
Zal je ballen eens vol in m'n hand nemen en druiven plukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Da's pech, hotwing weg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is sinds een paar maanden nergens meer![]()
. Vieze honden, je schaft Zwarte Piet toch ook niet zomaar af
.
Zal je neus eens vol in m'n handen nemen als je dat doet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je ballen eens vol in m'n hand nemen en druiven plukken.
Stop je je vingers er dan in?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal je neus eens vol in m'n handen nemen als je dat doet.
Bestaat niet meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Morgen hotwings tuesday my niggah
Grapjas. Wed dat je moeder veel lekkerdere kip kan makenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al waren ze ¤100. You can take a nigga outta KFC, but you can't take KFC outta a nigga.
Ofzo.
Het n woordquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al waren ze ¤100. You can take a nigga outta KFC, but you can't take KFC outta a nigga.
Ofzo.
Sowieso, bakken, grillen, stoven, allesquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Grapjas. Wed dat je moeder veel lekkerdere kip kan maken
Heb je dure sigaretten man.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou eerder ¤10 betalen voor hotwings dan voor een pakje peuken.
Met een tv op schoot naar een bucket kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef Chloroform het volgende:
Met een bucket op schoot tv kijken.
Altijd hetzelfde met die blacka's. :squote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Met een tv op schoot naar een bucket kijken.
Met een bucket op je tv naar een schoot kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Met een tv op schoot naar een bucket kijken.
Ja net zoals zo eens in het jaar een McChicken maar maak dan liever zelfgemaakte burgersquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso, bakken, grillen, stoven, alles.
Maar KFC op z'n tijd is zo lekker hč.
Haha snap je TV als in travestietquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die blacka's. :s
Is een zelfgemaakte burger niet eigenlijk gewoon een soort platgeslagen gehaktbalquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja net zoals zo eens in het jaar een McChicken maar maak dan liever zelfgemaakte burgers
Ja dohquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is een zelfgemaakte burger niet eigenlijk gewoon een soort platgeslagen gehaktbal?
Kruiden, eigen saus erop en al dan niet sla, (gebakken) ui en cheddar erop of niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ja maar ik probeerde te bedenken waarin ze verschillen qua receptuur
.
Bedenk me dat ik serieus nog nooit zelf hamburgers heb gemaakt, als ik ze al eet gewoon die van de diepvries, uit de koeling (eigenlijk niet eens zo lekker) of die vacuümverpaktequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kruiden, eigen saus erop en al dan niet sla, (gebakken) ui en cheddar erop of niet?
Zo lui jijquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedenk me dat ik serieus nog nooit zelf hamburgers heb gemaakt, als ik ze al eet gewoon die van de diepvries, uit de koeling (eigenlijk niet eens zo lekker) of die vacuümverpakte. Gehaktballen fix ik wel zelf of course. Maar als ik die plat maak is het gewoon een platte gehaktbal en geen hamburger
!
En cheddar is kk vies man![]()
.
Uit de diepvries valt mee toch qua chemisch, die vacuüm smaken juist chemischquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo lui jijDie uit de vriezer zijn vies, smaken zo chemisch.
![]()
En no hate tegen cheddar
Waarom vind je dat zo vies dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uit de diepvries valt mee toch qua chemisch, die vacuüm smaken juist chemisch. Maar toch nog wel lekker
.
Volgens mij is cheddar niet eens echte kaas toch of wel.
Ja geen idee heb die vacuumverpakte nooit gegeten maar als je het vergelijkt met vers rundvlees smaakt het wel chemischquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uit de diepvries valt mee toch qua chemisch, die vacuüm smaken juist chemisch. Maar toch nog wel lekker
.
Volgens mij is cheddar niet eens echte kaas toch of wel.
Dawwwwquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Wowquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een keertje wel, maar geen relatie
Doet me altijd denken aan als je net een chick hebt ondergekwakt en ze verzuimd om even te plassen, af te vegen of uit te spoelen, en je dan na enkele uren, als je eigen zaad vermengd met haar pussyjuice een beetje verklonterd en stukjes vormt (welke lijken op fetakaas) haar gaat beffenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, gewoon de smaak en textuur ervan.
Die zijn serieus lekker, dik gekruid ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja geen idee heb die vacuumverpakte nooit gegeten maar als je het vergelijkt met vers rundvlees smaakt het wel chemischEn is wel echte kaas
. Vers vind ik echt het minst lekkerste van allemaal
. En gehakt stinkt
. Ik kruid het altijd als een malle
.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan als je net een chick hebt ondergekwakt en ze verzuimd om even te plassen, af te vegen of uit te spoelen, en je dan na enkele uren, als je eigen zaad vermengd met haar pussyjuice een beetje verklonterd en stukjes vormt (welke lijken op fetakaas) haar gaat beffen. Zo'n smaak zit eraan.
Fuck you, ik ga zo etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, gewoon de smaak en textuur ervan.
. ransaap
![]()
stop er een tampon inquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuck you, ik ga zo eten. ransaap
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan als je net een chick hebt ondergekwakt en ze verzuimd om even te plassen, af te vegen of uit te spoelen, en je dan na enkele uren, als je eigen zaad vermengd met haar pussyjuice een beetje verklonterd en stukjes vormt (welke lijken op fetakaas) haar gaat beffen. Zo'n smaak zit eraan.
Was gewoon benieuwd, omdat jij normaal naar mijn idee niet iemand bent die iets per definitie niet lekker vindt. Misschien een nare ervaring gehad of zo. Gegeten vlak voordat je buikgriep kreeg oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, gewoon de smaak en textuur ervan.
ben er over een kwartiertje, make me a bowl aye?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zieke honger gekregen, home made saotosoep incoming.
True, zijn echt bijzonder weinig dingen die ik oprecht niet te kanen vind. Cheddar krijg ik wel weg, maar liever niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd, omdat jij normaal naar mijn idee niet iemand bent die iets per definitie niet lekker vindt. Misschien een nare ervaring gehad of zo. Gegeten vlak voordat je buikgriep kreeg oid.
Als je op tijd bent krijg je nog een affoe van deze koningsbowlquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben er over een kwartiertje, make me a bowl aye?
Ik ben in je bowl met soep gekomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je op tijd bent krijg je nog een affoe van deze koningsbowl.
[ afbeelding ]
Oh, dacht dat het gewoon een kippenei wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben in je bowl met soep gekomen
Dat dere lumpy cumquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het gewoon een kippenei was.
Worthless without pics + ingrediëntendeclaratie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:06 schreef Gridlok het volgende:
Wil niet opscheppen, maar heb net kk lekkere nasi opgeschept.
Ekte Sjef de Koezien vertld die dinga nie joh ;squote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Worthless without pics + ingrediëntendeclaratie.
Niet weten hoe je chef de cuisine typt en dan maar je hele post zo doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ekte Sjef de Koezien vertld die dinga nie joh ;s
Ja ik heb geen google/spellcorrect, en ik ben kk dom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet weten hoe je chef de cuisine typt en dan maar je hele post zo doen. /Chloro
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja ik heb geen google/spellcorrect, en ik ben kk dom.
Neen, alle groentes verschh en dan van die boemboe zoute zooi er bij geflikkerd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon dit dus btw?
Nee joh gewoon instagram filterquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef Gridlok het volgende:
Wacht ik heb nog een foto van het eten, eerst even bewerken met photoshop.
Het was maar een grapje hoor, wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:15 schreef Gridlok het volgende:
trouwens ik weet niet hoe ik vers schrijf daarom schrijf ik versch.
Ik wou het niet zeggen..quote:
Ben je beetje mad?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:15 schreef Gridlok het volgende:
trouwens ik weet niet hoe ik vers schrijf daarom schrijf ik versch.
Sorry, net geen loot gewonnen met WoW nu is heel mijn dag verpest.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor, wist niet dat je boos werd.
Srs of niet, ik ging hardopquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry, net geen loot gewonnen met WoW nu is heel mijn dag verpest.
Aai over je bol.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry, net geen loot gewonnen met WoW nu is heel mijn dag verpest.
Sow he, waar kwam die ineens vandaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over bol gesproken, 'sup bolletje pretvet? Nog lovehandles als een buidel van een kangaroo?
True, hoezo ineens deze poging tot smalltalkquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sow he, waar kwam die ineens vandaan.
Ja, nog steeds en nee, ze zullen nooit verdwijnen. Tenzij aids.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over bol gesproken, 'sup bolletje pretvet? Nog lovehandles als een buidel van een kangaroo?
Gewoon 100% raw food dieet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nog steeds en nee, ze zullen nooit verdwijnen. Tenzij aids.
Ik heb mezelf allang verpest met junkfood als donuts en KFC.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, nog steeds en nee, ze zullen nooit verdwijnen. Tenzij aids.
Bijt erin.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ [url=http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/PRspat_HSnXpyw59UglSwQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTMxMA--/http://media.zenfs.com/en(...)g-fat.jpg]afbeelding[/url] ]
I lolled.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nouja, smalltalk. Big things poppin' met Chloro.
Wil je mijn projectje zijn? :$quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb mezelf allang verpest met junkfood als donuts en KFC.Niet te redden meer.
quote:
Nee.quote:
Oh nice! Ja is goed man RealXGangstahXPlayahXKushxXx_TrippleX_Bitchslayer@hotmail.com//Penisboer32quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:24 schreef Nestalgie het volgende:
Gridlok zal ik je wow account levelen heb 1 level 100 troll. Geef ff je ww en naam.
Las je iedere dag maar een boek, werd je misschien wat slimmer van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer, had ik je iedere dag een emmer eten gevoerd.
Ik las iedere dag frames op mijn werk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Las je iedere dag maar een boek, werd je misschien wat slimmer van.
Frames voor wat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik las iedere dag frames op mijn werk.
Zo ben ik niet, hou van jou toch. :$quote:
Iedereen altijd dom vinden, waar komt die opgekropte woede en haat toch vandaan, meisje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Las je iedere dag maar een boek, werd je misschien wat slimmer van.
Houd je mond, 2 faced viper.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, hou van jou toch. :$
Vind alleen jou dom, Grid kan slimmer zijn dan hij zich voordoet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iedereen altijd dom vinden, waar komt die opgekropte woede en haat toch vandaan, meisje?
Klinkt megaspannend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben bezig met een " monument " van 3 hoog voor de lokale tentoonstelling van herders honden.
Ja, vanavond een vergadering met de lokale Hoerden, is dialect voor Heer Herder, zijn de hoofden van de Herder Vereniging van Brabant.quote:
Oh, je zit ook in het comité?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, vanavond een vergadering met de lokale Hoerden, is dialect voor Heer Herder, zijn de hoofden van de Herder Vereniging van Brabant.
Hoe gaat je partij heten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee ben freelance, ben al 24/7 bezig met mijn eigen partij.
WoW?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee ben freelance, ben al 24/7 bezig met mijn eigen partij.
wat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
gifje van een eendenpenis verwijderen??
srsly mods?
Lololol, zo'n kurkentrekkerunitquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
gifje van een eendenpenis verwijderen??
srsly mods?
jaquote:
zal jouw kurk eens trekkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lololol, zo'n kurkentrekkerunit.
Auw... Woorden doen ook pijn, hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind alleen jou dom, Grid kan slimmer zijn dan hij zich voordoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |