Ouderdom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef krioro het volgende:
Tevens: Vandaag naar een afspraak gaan die morgen gepland staat.
HAhah blijj dat het nog niet werkt op applequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:20 schreef remi1986 het volgende:
moet niet gekker worden, je krijgt tegenwoordig een NL alert dat het buiten waait?
Hoop dat die boom naast m'n huis blijft staan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef remi1986 het volgende:
en dan heb je van die mensen die zetten op FB.. hoop dat die boom blijft staan naast mijn auto... ZET JE AUTO DAN ERGENS ANDERS NEER
echt we worden steeds dommer hier
hoop ik ook voor jequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat die boom naast m'n huis blijft staan.
Lief.quote:
Hoop dat m'n brommer blijft staan want die van de buurvrouw is al omgewaaid rip.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef remi1986 het volgende:
en dan heb je van die mensen die zetten op FB.. hoop dat die boom blijft staan naast mijn auto... ZET JE AUTO DAN ERGENS ANDERS NEER
echt we worden steeds dommer hier
jullie snappen toch hopelijk wel wat ik bedoel hequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop dat m'n brommer blijft staan want die van de buurvrouw is al omgewaaid rip.
FOR FOOK SAKE M8quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop dat m'n brommer blijft staan want die van de buurvrouw is al omgewaaid rip.
zoiets: http://twitpic.com/dj2f9jquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jullie snappen toch hopelijk wel wat ik bedoel he
Ja tuurlijk, maar zelfs als je je auto ergens anders neerzet kan er nog een dakpan door je voorruit knallen. Of weet ik het.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jullie snappen toch hopelijk wel wat ik bedoel he
ja er kan ook een helikopter neerstorten bovenop je autoquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar zelfs als je je auto ergens anders neerzet kan er nog een dakpan door je voorruit knallen. Of weet ik het.
Nou dan. Bijdehantjequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja er kan ook een helikopter neerstorten bovenop je auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |