Oh rlyquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is daar bijdehand aan? als je overal leest dat de bomen de grond uit vliegen, ga jij je auto toch niet onder een zetten?
want dan gebeurt er dit
[ afbeelding ]
Deze zal niet meer Mé-gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is daar bijdehand aan? als je overal leest dat de bomen de grond uit vliegen, ga jij je auto toch niet onder een zetten?
want dan gebeurt er dit
[ afbeelding ]
Nee een dak.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef remi1986 het volgende:
wtf is dat een gebouw?
[ afbeelding ]
stuk beplating zou ik zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef remi1986 het volgende:
wtf is dat een gebouw?
[ afbeelding ]
Tokkie apparatenquote:
quote:
WE HEBBEN DE CRISIS OVERLEEFD!!! ZOEK NAAR OVERLEVENDEN!!!!quote:Het KNMI trekt het weeralarm nu in voor alle provincies.
Jaquote:
niet gekregenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:05 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf, dit stond er dus in...we leven al echt in een tijd dat we bij het zien dat de bomen door de straat vliegen we niet meer zefl kunnen vaststellen dat we maar beter niet naar buiten kunnen gaan.
En grootste klacht is dan nog wel dat ze uren te laat zijn. Storm is alweer weg
je moet je ook eerst aanmelden. Volgens mij is het gewoon een trollactie om de domme Nederlander in kaart te brengequote:
mooi, ga ik dus niet doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je moet je ook eerst aanmelden. Volgens mij is het gewoon een trollactie om de domme Nederlander in kaart te brenge
precies. Leuk is ook dat de meesten erover klagen. Want gaat dan een sirene afquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi, ga ik dus niet doen.
net als amber alert.
hoef dat niet op mn telefoon te krijgen. zie het toch wel 20.000x langs komen op facebook
dat had ik gisterenquote:
Dikke kut, waarom draait ie die camera nou weer weg. Maarja jullie zitten verrrrrr uit de kust dus niet zo gek.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef remi1986 het volgende:
http://www.zie.nl/video/s(...)an-boom/m1mz9otfkc77
damn, deze was wel heel snel om. Vergeleken met Amsterdam hebben wij hier een briesje gehad
Zit helemaal niet ver uit de kust kut.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dikke kut, waarom draait ie die camera nou weer weg. Maarja jullie zitten verrrrrr uit de kust dus niet zo gek.
Jij niet nee hommo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit helemaal niet ver uit de kust kut.
Ben jezelfquote:
Dan had ik wel gezegd "wees jezelf" suffe drollo.quote:
nee want 'jezelf' is niet hetzelfde als 'je zelf'quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd "wees jezelf" suffe drollo.
Wel, ik ben wel hetzelfde als mezelf.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee want 'jezelf' is niet hetzelfde als 'je zelf'
/carequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
Sinterklaas bestaat niet zonder zwarte Piet
Van wat voor bomen? groeien die bomen wel in de buurt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Woon vier hoog en balkon ligt vol bladeren.
Komt door grote woei denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van wat voor bomen? groeien die bomen wel in de buurt?
Denk van mensen op het dak die bladeren naar beneden gooien.quote:
Die vliegt niet, die rolt.quote:
als een dik tonnetjequote:
maar niet gevangen?quote:
quote:
quote:
jammer genoeg nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |