Hey borrelhapje van me.quote:
Maar ik wil 'm rip.quote:
Maar klagen is soms gewoon best leuk, dat betekent niet gelijk dat je je er druk om maakt, ermee zit of het niet uit je hoofd kan krijgen en er dagen over loopt te piekeren ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef remi1986 het volgende:
maar Fas, je kan mij dan dom noemen. Maar damn jullie moeten je hier op FOK! niet overal zoveel van aantrekken. Je leest tegenwoordig de gekste dingen.
Als ik zon nieuwsbericht zou lezen, zou ik denken van "nou mooi moet ze zelf weten als ze dat wil doen, ik heb er geen last van"
Nee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik wel als je begrijpt wat ik bedoel![]()
![]()
Koop jij 'm voor me?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan moet je hem kopen... het is af en toe zo simpel
naja ik zeg dan wel dat Fas er een verzorgde OP van had gemaakt. Maar die andere die ik postte, van die kutusers ... veel te veel van dat soort bagger topicsquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar klagen is soms gewoon best leuk, dat betekent niet gelijk dat je je er druk om maakt, ermee zit of het niet uit je hoofd kan krijgen en er dagen over loopt te piekeren ofzo
Heb m'n eigen telefoon weer terug.quote:
JB weet niet rip.quote:
Livin da lyfe =$.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb m'n eigen telefoon weer terug.Had 'm laten stuiteren.
![]()
Watzmetjou?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja ik zeg dan wel dat Fas er een verzorgde OP van had gemaakt. Maar die andere die ik postte, van die kutusers ... veel te veel van dat soort bagger topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |