Flashbacks enzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:27 schreef Gridlok het volgende:
Meteen weer aan herinnerd dat het bijna pakjes avond is.
Nog langer dan een maand, Gridlok pls.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:27 schreef Gridlok het volgende:
Meteen weer aan herinnerd dat het bijna pakjes avond is.
Maand is zo voorbij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog langer dan een maand, Gridlok pls.
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:26 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik nomineer/gun het de volgende tien:
Hugh_myron ( maagd)
Dima ( maagd)
Mortaxx ( maagd)
Pharkus ( keer wat spannends in z'n relatie)
Chroestjov (ook weer eens n keer van bil)
Mahl ( maagd)
Splutje ( ook weer eens een keer van bil)
Luckass ( rebound fuck)
Puntenjager ( na jaren, ook weer eens een pleziertje)
Frank_drebin ( eens iets anders dan mevrouw drebin )
taart uitdelen op het werkquote:
of weggewaaid op het stationquote:
zo te zien heeft ze daar geen verjaardag ingevuldquote:
Die heb ik dus op fb.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow dacht dat je haar ook op fb had, maar we moeten zingen voor 4e
4e heeft voor iedereen aparte privacy instellingenquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
apart dan dat er bij mij staat dat ze jarig is
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:46 schreef Dven het volgende:
Gister docu gezien over wezels. Wat een prachtige maar ongelofelijke kutbeesten zijn dat zeg
kwaliteits tv series van vroegerquote:
They dont make em like that anymo'quote:
quote:Mensen zien hun kinderen niet graag als een seksueel wezen. We begrijpen dat ook onze kinderen ooit aan seks gaan doen, maar dat zien we dan het liefst zo romantisch mogelijk, en we willen vooral niet dat het echt op seks gaat lijken. Dat het vriendje bij je dochter blijft slapen, dat vinden we gezond, ookal is dat ookal wat ongemakkelijk, maar verder moet het niet gaan.
Niemand voelt zich gemakkelijk om zich voor te stellen dat dochter zich met een tevreden grijns vastbijt in haar kussen terwijl die pukkelige sliert van een jongen achter haar zijn stijve puberlul zwetend in haar kut stoot terwijl hij zich hijgend vastklemt aan haar nog smalle heupen. We houden dat graag zover mogelijk van ons af. Dat is natuurlijk en gezond, maar het is niet iets wat je als reden moet hebben om het seksleven van je kind te gaan bepalen.
nee, chai heeft toch geen smalle heupenquote:
Misschien wel toen ze nog 15 wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, chai heeft toch geen smalle heupen
Is toch nog een beetje taboe dat pubermeisjes daarvan keihard genieten. Vond het wel een leuke omschrijving.quote:
Nouja taboe? De meeste jongens bakken er dan gewoon nog niks van dus hoe moeten ze genieten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch nog een beetje taboe dat pubermeisjes daarvan keihard genieten.
Haha vas gebruikte maagdjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja taboe? De meeste jongens bakken er dan gewoon nog niks van dus hoe moeten ze genieten?
jaquote:
Sukkelsquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfs niet-maagdjes bakken er soms ook niks van, potverdrie. Onzekere mannen in bedx100
Ja of misschien beetje te intimiderend :s.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sukkels
Misschien ben jij ook gewoon moeilijk te behagen met je bodemloze put
Helemaal niet gek gedacht, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja of misschien beetje te intimiderend :s.
ik heb kinderen die bijna die leeftijd hebbenquote:
Verlof genomen vandaag omdat ze niet wil uitdelen en alles zelf op eten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke
Waar blijft 4e met die taart?
ook goeiemorgen JBquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb kinderen die bijna die leeftijd hebben![]()
En t is nou ook weer niet zo dat ik constant hier loop te ijlen over wat ik allemaal wel niet wil![]()
Hoewel ik nu wel nog een kop koffie ga pakken
Meidjes die willen.....quote:
Nee maar je gebruikt te vaak het woord 'ik'quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
En t is nou ook weer niet zo dat ik constant hier loop te ijlen over wat ik allemaal wel niet wil![]()
Wat voor taart?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verlof genomen vandaag omdat ze niet wil uitdelen en alles zelf op eten.
Al taart gehad btw.
Jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
krijgen een tik op hun billen?
Moggu gianni
Slagroom met een vruchtje EN een chocolaatjequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar je gebruikt te vaak het woord 'ik'
[..]
Wat voor taart?Zolang het maar geen chocoladetaart of mokka/koffietaart is bahbah
dat komt omdat jullie me geen reet interesserenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar je gebruikt te vaak het woord 'ik'
[..]
Wat voor taart?Zolang het maar geen chocoladetaart of mokka/koffietaart is bahbah
ohquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat komt omdat jullie me geen reet interesseren
Zo origineel zegquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slagroom met een vruchtje EN een chocolaatje
Kruidnotentaart hebben ze srs bij appie dadelijkquote:
Nou zeg, daar maak je geen vrienden meequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kruidnotentaart hebben ze srs bij appie dadelijkVorig jaar ook al
Taart hoeft ook niet origineel te zijn, als het maar lekker is gvd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo origineel zeg
[..]
Kruidnotentaart hebben ze srs bij appie dadelijkVorig jaar ook al
Ik wil ook de slachtofferkaart kunnen trekken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Fascination het volgende:
KLB / Je verkleden als een donker tv-personage = racisme?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Fascination het volgende:
KLB / Je verkleden als een donker tv-personage = racisme?
Je kunt zeggen dat je je gediscrimineerd voelt door Boer Zoekt Vrouw en hoe boeren daar worden afgeschilderd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil ook de slachtofferkaart kunnen trekken.
Die is zo sterk.
sorryquote:
Dat is andersom ook zo natuurlijk. Maar anderen die zeggen nog wel eens wat grappigs of droogs of interessants. Maar bij jou is het alleen saaie shit over jezelf met plakkaten tekst waar 90 keer het woord 'ik' in verwerkt zit. No one gives a SHITquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan er eten en drinken terwijl je de V&D nog deels kan zien. Het is op zich wel lekker, maar wel een beetje aan de dure kant.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier ervaringen gehad met La Place in de V&D??? Vertel me echt alles.
Lekkere broodjes kruidenkaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry![]()
Nee, maar serieus, ik praat vaak genoeg over vrienden van vrienden enzo, maar dat lijkt me eerlijk gezegd al helemaal niet interessant voor jullie.
Hoewel het misschien wel leuk is om te horen dat kennissen van me hebben geleerd om met dieren te praten en een vriendin van me constant vreemdgaat (of bijna) en dan zegt: ja, volgens mij mis ik toch iets in mn relatie, denk ik...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
dat dusquote:
Wowquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is andersom ook zo natuurlijk. Maar anderen die zeggen nog wel eens wat grappigs of droogs of interessants. Maar bij jou is het alleen saaie shit over jezelf met plakkaten tekst waar 90 keer het woord 'ik' in verwerkt zit. No one gives a SHIT
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry![]()
Nee, maar serieus, ik praat vaak genoeg over vrienden van vrienden enzo, maar dat lijkt me eerlijk gezegd al helemaal niet interessant voor jullie.
Hoewel het misschien wel leuk is om te horen dat kennissen van me hebben geleerd om met dieren te praten en een vriendin van me constant vreemdgaat (of bijna) en dan zegt: ja, volgens mij mis ik toch iets in mn relatie, denk ik...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is andersom ook zo natuurlijk. Maar anderen die zeggen nog wel eens wat grappigs of droogs of interessants. Maar bij jou is het alleen saaie shit over jezelf met plakkaten tekst waar 90 keer het woord 'ik' in verwerkt zit. No one gives a SHIT
Die heeft totaal geen kracht meer na het lezen van die tekstquote:
Je mag wel pics van je benen posten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry![]()
Oh oké, hier zoeken ze nog weekend / koopavond hulp, maar er staat niet echt bij wat je gaat doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan er eten en drinken terwijl je de V&D nog deels kan zien. Het is op zich wel lekker, maar wel een beetje aan de dure kant.
Wat moet ik hier nou weer mee??quote:Je vindt het leuk om met verse ingrediënten te werken
Ik vind het wel leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bel ze dan verdomme luie teringhond.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh oké, hier zoeken ze nog weekend / koopavond hulp, maar er staat niet echt bij wat je gaat doen.
[..]
Wat moet ik hier nou weer mee??
Lijkt me wel goed baantje voor mij maar ik wil alles doen behalve kassawerkzaamheden. Moet ik zorgen dat de schappen gevuld blijven, moet ik thee / koffie inschenken voor de klanten en die brengen naar hun?? Er staat niks bij.
Werken chickiesquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh oké, hier zoeken ze nog weekend / koopavond hulp, maar er staat niet echt bij wat je gaat doen.
[..]
Wat moet ik hier nou weer mee??
Lijkt me wel goed baantje voor mij maar ik wil alles doen behalve kassawerkzaamheden. Moet ik zorgen dat de schappen gevuld blijven, moet ik thee / koffie inschenken voor de klanten en die brengen naar hun?? Er staat niks bij.
Carequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft totaal geen kracht meer na het lezen van die tekstwijo wat hard en ondoordachtzaam zeg :s
Ik heb er ooit gewerkt. Wat wil je weten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Waar bestonden je werkzaamheden uit? Moest je kassa werkdoeN? moest je ober spelen? bestellingen naar de klanten brengen dat soort dingen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb er ooit gewerkt. Wat wil je weten?
een vriendin van me (eigenlijk was ik het, maar dan praat ik teveel over mezelf) was. Daar een keer, en toen kocht ze zo'n chocoladecroisant en toen zat haar hele gezicht onderd e chocolade en moest ze door heel die zaak lopen met een gezicht vol chocolade om servetjes te halen omdat ze die niet hadden gegeven en er was ook zo een keer dat ze daar liep en dat toen iemand zo'n heel dienblad uit zn handen liet vallen en toen duurde het heel lang voor iemand het op ging poetsen zodater overal voetstappen liepen want het was heel druk en dus liep iedereen er. Doorheen en een keerging een kind gooien met van dat ijs en was er zo een jochie dat zijn hand verbrandde ergens aan en die begon heel hard te schreeuwene n krijsen en huilen en toen zaten ertwee oudere dames te klagen over dat kind terwijl die hartstikke veel pijn had en ze hebben wel lekkere witte chocolademelk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Crue en lekker nonchalant hoor van jequote:
jij zit nu gewoon vas na te pratenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dacht ik alquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik daar ook gaan werken hahaha. Goeie oefening toch.
hahahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een vriendin van me (eigenlijk was ik het, maar dan praat ik teveel over mezelf) was.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zit nu gewoon vas na te praten
Ja goeie hilariese grap was dat he hauhauahahahah ik meost ook hard lachen ;p ;pquote:
HEEEEL misschien.. Dat Veer dezelfde mening deelt? Misschien? Ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zit nu gewoon vas na te praten
Trutquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja goeie hilariese grap was dat he hauhauahahahah ik meost ook hard lachen ;p ;p
ik weet niet eens wat die pi betekentquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft totaal geen kracht meer na het lezen van die tekstwijo wat hard en ondoordachtzaam zeg :s
haha, zo grappig ditquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft Janies haar neus tussen je flamoes geduwd?
Zal jou eens neersabelen met mijn zwaardquote:
Ze meent het wel, maar probeert het luchtig over te brengenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat die pi betekent
Kut, weer ik gewoon [ afbeelding ]
Maar goed, ik heb een imago hoog te houden he.
Ik stond op de afdeling zoet en afdeling service. Die namen kunnen ondertussen weer veranderd zijn, is al heel wat jaar geleden namelijk, maar het concept is wel hetzelfde. Bij de afdeling zoet moesten we taarten en gebak maken, garneren en ervoor zorgen dat de counter gevuld bleef met gebak. En verse sappen maken, dus sinaasappels persen, mixen met vers fruit etc. Bij afdeling service maakten wij de koffies die mensen bestelden en rekenden we de bestellingen af.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar bestonden je werkzaamheden uit? Moest je kassa werkdoeN? moest je ober spelen? bestellingen naar de klanten brengen dat soort dingen?
nah, geloof ik nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HEEEEL misschien.. Dat Veer dezelfde mening deelt? Misschien? Ja?
die pi betekent dat?! Zou ik er nooit achter gezocht hebben, eerder: whahahahahaha, ik vind mezelf zo grappig ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal jou eens neersabelen met mijn zwaard
[..]
Ze meent het wel, maar probeert het luchtig over te brengen
Waarom niet? Jij denkt dat Veer niet zelf een mening kan vormen en gewoon altijd iemand anders napraat?quote:
Ja, projectie he.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die pi betekent dat?! Zou ik er nooit achter gezocht hebben, eerder: whahahahahaha, ik vind mezelf zo grappig ofzo.
jij en service?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stond op de afdeling zoet en afdeling service. Die namen kunnen ondertussen weer veranderd zijn, is al heel wat jaar geleden namelijk, maar het concept is wel hetzelfde. Bij de afdeling zoet moesten we taarten en gebak maken, garneren en ervoor zorgen dat de counter gevuld bleef met gebak. En verse sappen maken, dus sinaasappels persen, mixen met vers fruit etc. Bij afdeling service maakten wij de koffies die mensen bestelden en rekenden we de bestellingen af.
Ober spelen hoef je nooit bij de La Place, mensen halen het allemaal zelf. Soms zul je wel in de spoelkeuken moeten staan of tafels moeten leegruimen en schoonmaken, maar bestellingen opnemen en wegbrengen niet. Je kunt ook maar zo op een afdeling gezet worden waar je bijvoorbeeld de broodjes maakt of waar je warme gerechten maakt (soepen, pasta's, pizza's).
Meer weten?
Hij wilde eigenlijk weten of er veel geneukt is door collega's onderling.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stond op de afdeling zoet en afdeling service. Die namen kunnen ondertussen weer veranderd zijn, is al heel wat jaar geleden namelijk, maar het concept is wel hetzelfde. Bij de afdeling zoet moesten we taarten en gebak maken, garneren en ervoor zorgen dat de counter gevuld bleef met gebak. En verse sappen maken, dus sinaasappels persen, mixen met vers fruit etc. Bij afdeling service maakten wij de koffies die mensen bestelden en rekenden we de bestellingen af.
Ober spelen hoef je nooit bij de La Place, mensen halen het allemaal zelf. Soms zul je wel in de spoelkeuken moeten staan of tafels moeten leegruimen en schoonmaken, maar bestellingen opnemen en wegbrengen niet. Je kunt ook maar zo op een afdeling gezet worden waar je bijvoorbeeld de broodjes maakt of waar je warme gerechten maakt (soepen, pasta's, pizza's).
Meer weten?
Ik wilde bij La Place werken maar nooit uitgenodigd RIP.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer weten?
Bek houden spermazak, of ik tuf in je koffie.quote:
Oh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk weten of er veel geneukt is door collega's onderling.
Wow, dikke racisten daar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wilde bij La Place werken maar nooit uitgenodigd RIP.
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden spermazak, of ik tuf in je koffie.
Oh wat leuk zegquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:43 schreef Nestalgie het volgende:
Vas ik heb dingen over jou gehoord hehe![]()
Komt omdat je negervrouw bent.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wilde bij La Place werken maar nooit uitgenodigd RIP.
ik weerhoud mij van enig commentaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij denkt dat Veer niet zelf een mening kan vormen en gewoon altijd iemand anders napraat?
Vas de Vries?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als mijn naam en achternaam buitenlands waren had ik dat kunnen zeggen
Alsnog gewoon racisme.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als mijn naam en achternaam buitenlands waren had ik dat kunnen zeggen
quote:
Tis wat zegquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zohee die dingen he niet te geloven.
Gaan we dan ook demonstreren op Malieveld en een arm west-guineaans vrouwtje bejubelen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsnog gewoon racisme.Ik ben al een petitie gestart.
Eindelijk!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weerhoud mij van enig commentaar.
en geleerd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Vanochtend om 9.00 uur opgestaan om te leren. Heb schoongemaakt, bed verschoond, afgewassen, gestofzuigd en de was gedaan.
leren voor huisvrouw dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Vanochtend om 9.00 uur opgestaan om te leren. Heb schoongemaakt, bed verschoond, afgewassen, gestofzuigd en de was gedaan.
Gewoon met de motor gaan, als je geluk hebt, heb je wind mee, hahahahahaha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
zal ik straks met de trein naar het werk gaan of zekerheidje pakken en gewoon op de motor
Nee.quote:
Nee.quote:
niet echt.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon met de motor gaan, als je geluk hebt, heb je wind mee, hahahahahaha.
Niets gebroken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt.
Ik leer niets. Afwassen doe ik ook nooit![]()
Ik ben wel al van mn fiets gewaaid vanmorgen
Fietsenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
zal ik straks met de trein naar het werk gaan of zekerheidje pakken en gewoon op de motor
Heb jij ondertussen al een baan?quote:
nee. Ik had in de gaten dat t niet goed ging, dus stond al half met een voet op de grond. Dank je voor je interesse.quote:
Ken jij hemquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Geraldine en een ex-sjans van me van op m'n 13e wtf.
nasty
Ja is de stiefbroer van m'n beste vriendin op de middelbarequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ken jij hemvond hem wel grappig bij cummen en swallowen
Oeh, was jij degene die meedeed met het MMV-trio?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
nasty
Dat vraag je bijna iedere week, wat lief dat je zo meegaand bentquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen al een baan?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, was jij degene die meedeed met het MMV-trio?
Ga gewoon in een kas werken, die staan altijd open voor Polenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat vraag je bijna iedere week, wat lief dat je zo meegaand bentHeb momenteel 2 dingen lopen dus ik hoop dat daar snel wat uit gaat komen.
Doe niet zo cynisch kuthoer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat vraag je bijna iedere week, wat lief dat je zo meegaand bentHeb momenteel 2 dingen lopen dus ik hoop dat daar snel wat uit gaat komen.
in tegenstelling tot de duracell fabriek waar ze maar met 2 polen werkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ga gewoon in een kas werken, die staan altijd open voor Polen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je linker en je rechter been zeker hahahahahahahahaha
Alleen eerste zin was beetje cynisch hoor schatje. En wat liefquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo cynisch kuthoer.
Maar ik hoop het ook voor je.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de duracell fabriek waar ze maar met 2 polen werken
Hnggggggg Geraldinequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
nasty
Mij wel, Janniequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt.
Ik leer niets. Afwassen doe ik ook nooit![]()
Ik ben wel al van mn fiets gewaaid vanmorgen
Al interesseert jullie dat niks.
Hahahaquote:
Aqua planing zekerquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
dat vind ik liefquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hnggggggg Geraldine
[..]
Mij wel, Jannie
godsamme vas, dan lees ik leest nootjes liever je hele levensverhaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
poep plas sperma in je anus platjes gonnoroe herpes genitalis
misschien was dat wel de samenvattingquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
godsamme vas, dan lees ik liever je hele levensverhaal
Weer 'ik' hequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
godsamme vas, dan lees ik liever je hele levensverhaal
quote:
Doe normal :squote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
poep plas sperma in je anus platjes gonnoroe herpes genitalis
Excuses aanvaardquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, het spijt me.
Ik pas het even aan.
Goed zoquote:
Hahaha.quote:
zwanger op m'n 12e, baby eruitgeschopt door m'n Marokkaanse vriend van 18 en toen interne bloedingen waarbij de baarmoeder eruit moest en nu ben ik onvruchtbaar rip.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed zonu wil ik idd het levensverhaal van vas.
ib4:
gevonden in een greppel soort van opgevoed en losgelaten op internet.
Je moet niksquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef Chloroform het volgende:
Hey Vas. Ik moet zeker een nieuwe Bonuskaart aanvragen binnenkort omdat jullie nu die nieuwe shizzle allemaal hebben?
Vragen ze gewoon aan de kassa, of je die al hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef Chloroform het volgende:
Hey Vas. Ik moet zeker een nieuwe Bonuskaart aanvragen binnenkort omdat jullie nu die nieuwe shizzle allemaal hebben?
Ik moet mijn vuist in jouw oog planten als je zo doorgaat.quote:
Volgens mij mis ik nog delenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zwanger op m'n 12e, baby eruitgeschopt door m'n Marokkaanse vriend van 18 en toen interne bloedingen waarbij de baarmoeder eruit moest en nu ben ik onvruchtbaar rip.
dat is een periode van hooguit een paar maanden, waar is de rest van je leven?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zwanger op m'n 12e, baby eruitgeschopt door m'n Marokkaanse vriend van 18 en toen interne bloedingen waarbij de baarmoeder eruit moest en nu ben ik onvruchtbaar rip.
Moet ik het krukje alweer uit de kast halen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet mijn vuist in jouw oog planten als je zo doorgaat.
quote:
Ben ik vergeten, komt door het blowenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is een periode van hooguit een paar maanden, waar is de rest van je leven?
Doe niet zo lullig. Kleine mensen zijn ook mensen. Met gevoel en emoties.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet ik het krukje alweer uit de kast halen?
ze zijn in sommige winkels al op zelfsquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vragen ze gewoon aan de kassa, of je die al hebt.
OK SORRY.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig. Kleine mensen zijn ook mensen. Met gevoel en emoties.
hoe klein ben je dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig. Kleine mensen zijn ook mensen. Met gevoel en emoties.
Moeimakers daar bij AH, al die veranderingen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn in sommige winkels al op zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enz.
Serieus? Bronbronbron.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef VeerEli het volgende:
Nou, al 2 doden in Amsterdam door omgevallen bomen
Ja, klinkt leuk werk! Behalve service afdeling want dan moet je afrekenen.quote:
...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk weten of er veel geneukt is door collega's onderling.
Daar wonen ook veel minder mensenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef remi1986 het volgende:
en natuurlijk in Drenthe gebeurt er weer niks
maar wel meer bomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar wonen ook veel minder mensen
dat betekent niet dat het daar niet kan waaienquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar wonen ook veel minder mensen
Nee hoor, het waait NOOIT in Drenthequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat betekent niet dat het daar niet kan waaien
NWS / Storm eist twee levens in Amsterdamquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het waait NOOIT in Drenthe
ze vroeg net om een bron van die doden, ik had geen zin om die post op te zoeken, dus qoutte ik deze.quote:
nou vooruit maar weer. Omdat het maandag isquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze vroeg net om een bron van die doden, ik had geen zin om die post op te zoeken, dus qoutte ik deze.
Ahww, so so nobel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou vooruit maar weer. Omdat het maandag is
Ja net maakte er eentje een grap van weer 2 minderquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
FB / Hoe moet je zulke users noemen ?
Hahahaha Vas wordt randdebiel genoemd door Tong. Hahhaha.
Ik heb nooit echt gesnapt wat ik er mee kan? staat niet op adres ofzo verder ook...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn in sommige winkels al op zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enz.
gezellig dagje uitwaaien op het strandquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef Allure_ het volgende:
Hoe dom ben je om nu over die dijken te gaan lopen
Leuke sleutelhanger.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gesnapt wat ik er mee kan? staat niet op adres ofzo verder ook...
Ik geef dat ding elke keer maar om van de bonussen te profiteren, maar kan je er nog meer mee?
Nu wel, je krijgt zogenaamde 'deals' in je mailbox waar je kortingen krijgt oa bij andere winkels die ook aangesloten zijn op dat airmilesgedoe zoals bijvoorbeeld Shell en onderdeel van de aholdquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gesnapt wat ik er mee kan? staat niet op adres ofzo verder ook...
Ik geef dat ding elke keer maar om van de bonussen te profiteren, maar kan je er nog meer mee?
als ze dan in het water flikkeren, verdienen ze ook geen hulpquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gezellig dagje uitwaaien op het strand
Benieuwd of het fokkers betaamt. Al komen die niet veel buiten dus zal wel niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef VeerEli het volgende:
Nou, al 2 doden in Amsterdam door omgevallen bomen
denk je veilig op je zolderkamer te zitten, valt er een boom door het dakquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Benieuwd of het fokkers betaamt. Al komen die niet veel buiten dus zal wel niet.
helemaal mee eens, geen medelijden meequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
als ze dan in het water flikkeren, verdienen ze ook geen hulp
verzuip maar dan
toch prachtig weer nu..quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef Allure_ het volgende:
Hoe dom ben je om nu over die dijken te gaan lopen
Ja en dan moet je eerst activeren en je geheimen bloot leggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu wel, je krijgt zogenaamde 'deals' in je mailbox waar je kortingen krijgt oa bij andere winkels die ook aangesloten zijn op dat airmilesgedoe zoals bijvoorbeeld Shell en onderdeel van de ahold
Ja, vind het nieuwe design mooi... mooie vorm sleutelgatquote:
Woosh, capped by eikenboom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
denk je veilig op je zolderkamer te zitten, valt er een boom door het dak
[..]
helemaal mee eens, geen medelijden mee
Ja iddquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst activeren en je geheimen bloot leggen
Hoezo krijg jij money dan? en gedurft van je.. beetje frauderen met bonuskaarten :squote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iddAch ik heb de mijne toch aan iemand anders gegeven die veel boodschappen doet bij AH zodat ik money krijgt
Personeelskorting met persoonlijke bonuskaarten dus als je dan de bonuskaart scant gaat 10% van het aankoopbedrag naar mij toe met een maximum van 75 euro per kwartaal. En toevallig raad AH het juist aan om het aan iemand te geven die veel boodschappen doet dus doeiquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij money dan? en gedurft van je.. beetje frauderen met bonuskaarten :s
Oh dat is wel nice. Nee, dus doeiquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Personeelskorting met persoonlijke bonuskaarten dus als je dan de bonuskaart scant gaat 10% van het aankoopbedrag naar mij toe met een maximum van 75 euro per kwartaal. En toevallig raad AH het juist aan om het aan iemand te geven die veel boodschappen doet dus doei
Je komt jezelf nog wel tegen..quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
ik hou van de AH. Ik kom er nooit allochtonen tegen. Ik ben de enige.
Echt niet!quote:
Kom maar eens in de AH in Osdorp ofzo dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
ik hou van de AH. Ik kom er nooit allochtonen tegen. Ik ben de enige.
Ben AH in Bos en lommer of hoe het daar ook mag heten in geweest. Werd gelijk uitgedaagd door 2 meisjes van 16. Vond ik wel lievvvvvv.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom maar eens in de AH in Osdorp ofzo dan.
Bos en Lommerquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben AH in Bos en lommer of hoe het daar ook mag heten in geweest. Werd gelijk uitgedaagd door 2 meisjes van 16. Vond ik wel lievvvvvv.
vertelquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben AH in Bos en lommer of hoe het daar ook mag heten in geweest. Werd gelijk uitgedaagd door 2 meisjes van 16. Vond ik wel lievvvvvv.
kille damequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
als ze dan in het water flikkeren, verdienen ze ook geen hulp
verzuip maar dan
daarom vraag ik het toch, ik wil meer inzicht in "jullie volk"quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap je niet. Is een allochtonen ding snappie.
Nou ik liep daar. En die twee chicks voelden zich bedreigd ofzo, want ze liepen langs me, keken me aan en riepen scheldwoorden. Ik ben totaal niet geinteresseerd in anderen dus negeerde ze en had geen moer door.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom vraag ik het toch, ik wil meer inzicht in "jullie volk"
je had gewoon je black&decker moeten laten zien, waren ze meteen stilquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ik liep daar. En die twee chicks voelden zich bedreigd ofzo, want ze liepen langs me, keken me aan en riepen scheldwoorden. Ik ben totaal niet geinteresseerd in anderen dus negeerde ze en had geen moer door.
Einde verhaal.
spannendquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ik liep daar. En die twee chicks voelden zich bedreigd ofzo, want ze liepen langs me, keken me aan en riepen scheldwoorden. Ik ben totaal niet geinteresseerd in anderen dus negeerde ze en had geen moer door.
Einde verhaal.
Gast, I don't need that kind of shit. 1 x trappen en ze is stil. Uit ervaring zeg ik je dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je had gewoon je black&decker moeten laten zien, waren ze meteen stil
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, I don't need that kind of shit. 1 x trappen en ze is stil. Uit ervaring zeg ik je dit.
soms zijn dingen niet nodig, maar wel goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]jij hebt geweld nodig tegen een 16 jarig meisje?
Weet je hoe lekker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]jij hebt geweld nodig tegen een 16 jarig meisje?
Wat is er mis mee dan, jongeman?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:26 schreef remi1986 het volgende:
die "klachten" tegenwoordig in KLB.
voorbeeld: KLB / Je verkleden als een donker tv-personage = racisme?
TS ziet ergens een nieuwsbericht, en maakt daar een klacht over
Je hebt je kind aan een touwtje gedaan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:31 schreef Gridlok het volgende:
Net lekker wezen vliegeren met de kids, was echt super.
Vond het opzich ook wel een lekker relevant haat item om over op te borrelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan, jongeman?
Ja, de jongste heeft anorexia.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt je kind aan een touwtje gedaan?
dat is toch geen klachtquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan, jongeman?
Heb je het topic überhaupt helemaal gelezen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat is toch geen klachtkan je elk nieuwsbericht wel een klacht vinden
nee het begon met "ik las een nieuwsbericht". Toen weggekliktquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je het topic überhaupt helemaal gelezen?![]()
Ik blijf me verbazen over je domheid.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee het begon met "ik las een nieuwsbericht". Toen weggeklikt
KLB / Matige grappenquote:Nee TS heeft het niet over de lange reeks die over een leuke matige grap voor in de kroeg ging...
Nee TS heeft het over Karina en Drizzt_DoUrden, wat een kutusers zijn het toch
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over je domheid.
ow lol zie nu pas dat jij de TS bent van dat verkleedtopicquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over je domheid.
Beïnvloedt dat jouw mening over het topic?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow lol zie nu pas dat jij de TS bent van dat verkleedtopic
Hey borrelhapje van me.quote:
Maar ik wil 'm rip.quote:
Maar klagen is soms gewoon best leuk, dat betekent niet gelijk dat je je er druk om maakt, ermee zit of het niet uit je hoofd kan krijgen en er dagen over loopt te piekeren ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef remi1986 het volgende:
maar Fas, je kan mij dan dom noemen. Maar damn jullie moeten je hier op FOK! niet overal zoveel van aantrekken. Je leest tegenwoordig de gekste dingen.
Als ik zon nieuwsbericht zou lezen, zou ik denken van "nou mooi moet ze zelf weten als ze dat wil doen, ik heb er geen last van"
Nee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik wel als je begrijpt wat ik bedoel![]()
![]()
Koop jij 'm voor me?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan moet je hem kopen... het is af en toe zo simpel
naja ik zeg dan wel dat Fas er een verzorgde OP van had gemaakt. Maar die andere die ik postte, van die kutusers ... veel te veel van dat soort bagger topicsquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar klagen is soms gewoon best leuk, dat betekent niet gelijk dat je je er druk om maakt, ermee zit of het niet uit je hoofd kan krijgen en er dagen over loopt te piekeren ofzo
Heb m'n eigen telefoon weer terug.quote:
JB weet niet rip.quote:
Livin da lyfe =$.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb m'n eigen telefoon weer terug.Had 'm laten stuiteren.
![]()
Watzmetjou?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja ik zeg dan wel dat Fas er een verzorgde OP van had gemaakt. Maar die andere die ik postte, van die kutusers ... veel te veel van dat soort bagger topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |