dat komt omdat jullie me geen reet interesserenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar je gebruikt te vaak het woord 'ik'
[..]
Wat voor taart?Zolang het maar geen chocoladetaart of mokka/koffietaart is bahbah
ohquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat komt omdat jullie me geen reet interesseren
Zo origineel zegquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slagroom met een vruchtje EN een chocolaatje
Kruidnotentaart hebben ze srs bij appie dadelijkquote:
Nou zeg, daar maak je geen vrienden meequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kruidnotentaart hebben ze srs bij appie dadelijkVorig jaar ook al
Taart hoeft ook niet origineel te zijn, als het maar lekker is gvd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo origineel zeg
[..]
Kruidnotentaart hebben ze srs bij appie dadelijkVorig jaar ook al
Ik wil ook de slachtofferkaart kunnen trekken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Fascination het volgende:
KLB / Je verkleden als een donker tv-personage = racisme?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Fascination het volgende:
KLB / Je verkleden als een donker tv-personage = racisme?
Je kunt zeggen dat je je gediscrimineerd voelt door Boer Zoekt Vrouw en hoe boeren daar worden afgeschilderd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil ook de slachtofferkaart kunnen trekken.
Die is zo sterk.
sorryquote:
Dat is andersom ook zo natuurlijk. Maar anderen die zeggen nog wel eens wat grappigs of droogs of interessants. Maar bij jou is het alleen saaie shit over jezelf met plakkaten tekst waar 90 keer het woord 'ik' in verwerkt zit. No one gives a SHITquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan er eten en drinken terwijl je de V&D nog deels kan zien. Het is op zich wel lekker, maar wel een beetje aan de dure kant.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier ervaringen gehad met La Place in de V&D??? Vertel me echt alles.
Lekkere broodjes kruidenkaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry![]()
Nee, maar serieus, ik praat vaak genoeg over vrienden van vrienden enzo, maar dat lijkt me eerlijk gezegd al helemaal niet interessant voor jullie.
Hoewel het misschien wel leuk is om te horen dat kennissen van me hebben geleerd om met dieren te praten en een vriendin van me constant vreemdgaat (of bijna) en dan zegt: ja, volgens mij mis ik toch iets in mn relatie, denk ik...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
dat dusquote:
Wowquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is andersom ook zo natuurlijk. Maar anderen die zeggen nog wel eens wat grappigs of droogs of interessants. Maar bij jou is het alleen saaie shit over jezelf met plakkaten tekst waar 90 keer het woord 'ik' in verwerkt zit. No one gives a SHIT
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry![]()
Nee, maar serieus, ik praat vaak genoeg over vrienden van vrienden enzo, maar dat lijkt me eerlijk gezegd al helemaal niet interessant voor jullie.
Hoewel het misschien wel leuk is om te horen dat kennissen van me hebben geleerd om met dieren te praten en een vriendin van me constant vreemdgaat (of bijna) en dan zegt: ja, volgens mij mis ik toch iets in mn relatie, denk ik...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is andersom ook zo natuurlijk. Maar anderen die zeggen nog wel eens wat grappigs of droogs of interessants. Maar bij jou is het alleen saaie shit over jezelf met plakkaten tekst waar 90 keer het woord 'ik' in verwerkt zit. No one gives a SHIT
Die heeft totaal geen kracht meer na het lezen van die tekstquote:
Je mag wel pics van je benen posten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry![]()
Oh oké, hier zoeken ze nog weekend / koopavond hulp, maar er staat niet echt bij wat je gaat doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan er eten en drinken terwijl je de V&D nog deels kan zien. Het is op zich wel lekker, maar wel een beetje aan de dure kant.
Wat moet ik hier nou weer mee??quote:Je vindt het leuk om met verse ingrediënten te werken
Ik vind het wel leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |