Misschien wel toen ze nog 15 wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, chai heeft toch geen smalle heupen
Is toch nog een beetje taboe dat pubermeisjes daarvan keihard genieten. Vond het wel een leuke omschrijving.quote:
Nouja taboe? De meeste jongens bakken er dan gewoon nog niks van dus hoe moeten ze genieten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch nog een beetje taboe dat pubermeisjes daarvan keihard genieten.
Haha vas gebruikte maagdjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja taboe? De meeste jongens bakken er dan gewoon nog niks van dus hoe moeten ze genieten?
jaquote:
Sukkelsquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfs niet-maagdjes bakken er soms ook niks van, potverdrie. Onzekere mannen in bedx100
Ja of misschien beetje te intimiderend :s.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sukkels
Misschien ben jij ook gewoon moeilijk te behagen met je bodemloze put
Helemaal niet gek gedacht, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja of misschien beetje te intimiderend :s.
ik heb kinderen die bijna die leeftijd hebbenquote:
Verlof genomen vandaag omdat ze niet wil uitdelen en alles zelf op eten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke
Waar blijft 4e met die taart?
ook goeiemorgen JBquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb kinderen die bijna die leeftijd hebben![]()
En t is nou ook weer niet zo dat ik constant hier loop te ijlen over wat ik allemaal wel niet wil![]()
Hoewel ik nu wel nog een kop koffie ga pakken
Meidjes die willen.....quote:
Nee maar je gebruikt te vaak het woord 'ik'quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
En t is nou ook weer niet zo dat ik constant hier loop te ijlen over wat ik allemaal wel niet wil![]()
Wat voor taart?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verlof genomen vandaag omdat ze niet wil uitdelen en alles zelf op eten.
Al taart gehad btw.
Jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
krijgen een tik op hun billen?
Moggu gianni
Slagroom met een vruchtje EN een chocolaatjequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar je gebruikt te vaak het woord 'ik'
[..]
Wat voor taart?Zolang het maar geen chocoladetaart of mokka/koffietaart is bahbah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |