OK SORRY.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig. Kleine mensen zijn ook mensen. Met gevoel en emoties.
hoe klein ben je dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig. Kleine mensen zijn ook mensen. Met gevoel en emoties.
Moeimakers daar bij AH, al die veranderingen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn in sommige winkels al op zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enz.
Serieus? Bronbronbron.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef VeerEli het volgende:
Nou, al 2 doden in Amsterdam door omgevallen bomen
Ja, klinkt leuk werk! Behalve service afdeling want dan moet je afrekenen.quote:
...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk weten of er veel geneukt is door collega's onderling.
Daar wonen ook veel minder mensenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef remi1986 het volgende:
en natuurlijk in Drenthe gebeurt er weer niks
maar wel meer bomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar wonen ook veel minder mensen
dat betekent niet dat het daar niet kan waaienquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar wonen ook veel minder mensen
Nee hoor, het waait NOOIT in Drenthequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat betekent niet dat het daar niet kan waaien
NWS / Storm eist twee levens in Amsterdamquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het waait NOOIT in Drenthe
ze vroeg net om een bron van die doden, ik had geen zin om die post op te zoeken, dus qoutte ik deze.quote:
nou vooruit maar weer. Omdat het maandag isquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze vroeg net om een bron van die doden, ik had geen zin om die post op te zoeken, dus qoutte ik deze.
Ahww, so so nobel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou vooruit maar weer. Omdat het maandag is
Ja net maakte er eentje een grap van weer 2 minderquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
FB / Hoe moet je zulke users noemen ?
Hahahaha Vas wordt randdebiel genoemd door Tong. Hahhaha.
Ik heb nooit echt gesnapt wat ik er mee kan? staat niet op adres ofzo verder ook...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn in sommige winkels al op zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enz.
gezellig dagje uitwaaien op het strandquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef Allure_ het volgende:
Hoe dom ben je om nu over die dijken te gaan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |