OK SORRY.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig. Kleine mensen zijn ook mensen. Met gevoel en emoties.
hoe klein ben je dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig. Kleine mensen zijn ook mensen. Met gevoel en emoties.
Moeimakers daar bij AH, al die veranderingen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn in sommige winkels al op zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enz.
Serieus? Bronbronbron.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef VeerEli het volgende:
Nou, al 2 doden in Amsterdam door omgevallen bomen
Ja, klinkt leuk werk! Behalve service afdeling want dan moet je afrekenen.quote:
...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk weten of er veel geneukt is door collega's onderling.
Daar wonen ook veel minder mensenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef remi1986 het volgende:
en natuurlijk in Drenthe gebeurt er weer niks
maar wel meer bomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar wonen ook veel minder mensen
dat betekent niet dat het daar niet kan waaienquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar wonen ook veel minder mensen
Nee hoor, het waait NOOIT in Drenthequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat betekent niet dat het daar niet kan waaien
NWS / Storm eist twee levens in Amsterdamquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het waait NOOIT in Drenthe
ze vroeg net om een bron van die doden, ik had geen zin om die post op te zoeken, dus qoutte ik deze.quote:
nou vooruit maar weer. Omdat het maandag isquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze vroeg net om een bron van die doden, ik had geen zin om die post op te zoeken, dus qoutte ik deze.
Ahww, so so nobel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou vooruit maar weer. Omdat het maandag is
Ja net maakte er eentje een grap van weer 2 minderquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
FB / Hoe moet je zulke users noemen ?
Hahahaha Vas wordt randdebiel genoemd door Tong. Hahhaha.
Ik heb nooit echt gesnapt wat ik er mee kan? staat niet op adres ofzo verder ook...quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn in sommige winkels al op zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enz.
gezellig dagje uitwaaien op het strandquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef Allure_ het volgende:
Hoe dom ben je om nu over die dijken te gaan lopen
Leuke sleutelhanger.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gesnapt wat ik er mee kan? staat niet op adres ofzo verder ook...
Ik geef dat ding elke keer maar om van de bonussen te profiteren, maar kan je er nog meer mee?
Nu wel, je krijgt zogenaamde 'deals' in je mailbox waar je kortingen krijgt oa bij andere winkels die ook aangesloten zijn op dat airmilesgedoe zoals bijvoorbeeld Shell en onderdeel van de aholdquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gesnapt wat ik er mee kan? staat niet op adres ofzo verder ook...
Ik geef dat ding elke keer maar om van de bonussen te profiteren, maar kan je er nog meer mee?
als ze dan in het water flikkeren, verdienen ze ook geen hulpquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gezellig dagje uitwaaien op het strand
Benieuwd of het fokkers betaamt. Al komen die niet veel buiten dus zal wel niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef VeerEli het volgende:
Nou, al 2 doden in Amsterdam door omgevallen bomen
denk je veilig op je zolderkamer te zitten, valt er een boom door het dakquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Benieuwd of het fokkers betaamt. Al komen die niet veel buiten dus zal wel niet.
helemaal mee eens, geen medelijden meequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
als ze dan in het water flikkeren, verdienen ze ook geen hulp
verzuip maar dan
toch prachtig weer nu..quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:53 schreef Allure_ het volgende:
Hoe dom ben je om nu over die dijken te gaan lopen
Ja en dan moet je eerst activeren en je geheimen bloot leggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu wel, je krijgt zogenaamde 'deals' in je mailbox waar je kortingen krijgt oa bij andere winkels die ook aangesloten zijn op dat airmilesgedoe zoals bijvoorbeeld Shell en onderdeel van de ahold
Ja, vind het nieuwe design mooi... mooie vorm sleutelgatquote:
Woosh, capped by eikenboom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
denk je veilig op je zolderkamer te zitten, valt er een boom door het dak
[..]
helemaal mee eens, geen medelijden mee
Ja iddquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst activeren en je geheimen bloot leggen
Hoezo krijg jij money dan? en gedurft van je.. beetje frauderen met bonuskaarten :squote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iddAch ik heb de mijne toch aan iemand anders gegeven die veel boodschappen doet bij AH zodat ik money krijgt
Personeelskorting met persoonlijke bonuskaarten dus als je dan de bonuskaart scant gaat 10% van het aankoopbedrag naar mij toe met een maximum van 75 euro per kwartaal. En toevallig raad AH het juist aan om het aan iemand te geven die veel boodschappen doet dus doeiquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij money dan? en gedurft van je.. beetje frauderen met bonuskaarten :s
Oh dat is wel nice. Nee, dus doeiquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Personeelskorting met persoonlijke bonuskaarten dus als je dan de bonuskaart scant gaat 10% van het aankoopbedrag naar mij toe met een maximum van 75 euro per kwartaal. En toevallig raad AH het juist aan om het aan iemand te geven die veel boodschappen doet dus doei
Je komt jezelf nog wel tegen..quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
ik hou van de AH. Ik kom er nooit allochtonen tegen. Ik ben de enige.
Echt niet!quote:
Kom maar eens in de AH in Osdorp ofzo dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
ik hou van de AH. Ik kom er nooit allochtonen tegen. Ik ben de enige.
Ben AH in Bos en lommer of hoe het daar ook mag heten in geweest. Werd gelijk uitgedaagd door 2 meisjes van 16. Vond ik wel lievvvvvv.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom maar eens in de AH in Osdorp ofzo dan.
Bos en Lommerquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben AH in Bos en lommer of hoe het daar ook mag heten in geweest. Werd gelijk uitgedaagd door 2 meisjes van 16. Vond ik wel lievvvvvv.
vertelquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben AH in Bos en lommer of hoe het daar ook mag heten in geweest. Werd gelijk uitgedaagd door 2 meisjes van 16. Vond ik wel lievvvvvv.
kille damequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
als ze dan in het water flikkeren, verdienen ze ook geen hulp
verzuip maar dan
daarom vraag ik het toch, ik wil meer inzicht in "jullie volk"quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap je niet. Is een allochtonen ding snappie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |