Gewoon met de motor gaan, als je geluk hebt, heb je wind mee, hahahahahaha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
zal ik straks met de trein naar het werk gaan of zekerheidje pakken en gewoon op de motor
Nee.quote:
Nee.quote:
niet echt.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon met de motor gaan, als je geluk hebt, heb je wind mee, hahahahahaha.
Niets gebroken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt.
Ik leer niets. Afwassen doe ik ook nooit![]()
Ik ben wel al van mn fiets gewaaid vanmorgen
Fietsenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
zal ik straks met de trein naar het werk gaan of zekerheidje pakken en gewoon op de motor
Heb jij ondertussen al een baan?quote:
nee. Ik had in de gaten dat t niet goed ging, dus stond al half met een voet op de grond. Dank je voor je interesse.quote:
Ken jij hemquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Geraldine en een ex-sjans van me van op m'n 13e wtf.
nasty
Ja is de stiefbroer van m'n beste vriendin op de middelbarequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ken jij hemvond hem wel grappig bij cummen en swallowen
Oeh, was jij degene die meedeed met het MMV-trio?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
nasty
Dat vraag je bijna iedere week, wat lief dat je zo meegaand bentquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen al een baan?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, was jij degene die meedeed met het MMV-trio?
Ga gewoon in een kas werken, die staan altijd open voor Polenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat vraag je bijna iedere week, wat lief dat je zo meegaand bentHeb momenteel 2 dingen lopen dus ik hoop dat daar snel wat uit gaat komen.
Doe niet zo cynisch kuthoer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat vraag je bijna iedere week, wat lief dat je zo meegaand bentHeb momenteel 2 dingen lopen dus ik hoop dat daar snel wat uit gaat komen.
in tegenstelling tot de duracell fabriek waar ze maar met 2 polen werkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ga gewoon in een kas werken, die staan altijd open voor Polen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je linker en je rechter been zeker hahahahahahahahaha
Alleen eerste zin was beetje cynisch hoor schatje. En wat liefquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo cynisch kuthoer.
Maar ik hoop het ook voor je.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de duracell fabriek waar ze maar met 2 polen werken
Hnggggggg Geraldinequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
nasty
Mij wel, Janniequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt.
Ik leer niets. Afwassen doe ik ook nooit![]()
Ik ben wel al van mn fiets gewaaid vanmorgen
Al interesseert jullie dat niks.
Hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |