Bel ze dan verdomme luie teringhond.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh oké, hier zoeken ze nog weekend / koopavond hulp, maar er staat niet echt bij wat je gaat doen.
[..]
Wat moet ik hier nou weer mee??
Lijkt me wel goed baantje voor mij maar ik wil alles doen behalve kassawerkzaamheden. Moet ik zorgen dat de schappen gevuld blijven, moet ik thee / koffie inschenken voor de klanten en die brengen naar hun?? Er staat niks bij.
Werken chickiesquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh oké, hier zoeken ze nog weekend / koopavond hulp, maar er staat niet echt bij wat je gaat doen.
[..]
Wat moet ik hier nou weer mee??
Lijkt me wel goed baantje voor mij maar ik wil alles doen behalve kassawerkzaamheden. Moet ik zorgen dat de schappen gevuld blijven, moet ik thee / koffie inschenken voor de klanten en die brengen naar hun?? Er staat niks bij.
Carequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft totaal geen kracht meer na het lezen van die tekstwijo wat hard en ondoordachtzaam zeg :s
Ik heb er ooit gewerkt. Wat wil je weten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier ervaringen gehad met La Place in de V&D??? Vertel me echt alles.
Waar bestonden je werkzaamheden uit? Moest je kassa werkdoeN? moest je ober spelen? bestellingen naar de klanten brengen dat soort dingen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb er ooit gewerkt. Wat wil je weten?
een vriendin van me (eigenlijk was ik het, maar dan praat ik teveel over mezelf) was. Daar een keer, en toen kocht ze zo'n chocoladecroisant en toen zat haar hele gezicht onderd e chocolade en moest ze door heel die zaak lopen met een gezicht vol chocolade om servetjes te halen omdat ze die niet hadden gegeven en er was ook zo een keer dat ze daar liep en dat toen iemand zo'n heel dienblad uit zn handen liet vallen en toen duurde het heel lang voor iemand het op ging poetsen zodater overal voetstappen liepen want het was heel druk en dus liep iedereen er. Doorheen en een keerging een kind gooien met van dat ijs en was er zo een jochie dat zijn hand verbrandde ergens aan en die begon heel hard te schreeuwene n krijsen en huilen en toen zaten ertwee oudere dames te klagen over dat kind terwijl die hartstikke veel pijn had en ze hebben wel lekkere witte chocolademelk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier ervaringen gehad met La Place in de V&D??? Vertel me echt alles.
Crue en lekker nonchalant hoor van jequote:
jij zit nu gewoon vas na te pratenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is andersom ook zo natuurlijk. Maar anderen die zeggen nog wel eens wat grappigs of droogs of interessants. Maar bij jou is het alleen saaie shit over jezelf met plakkaten tekst waar 90 keer het woord 'ik' in verwerkt zit. No one gives a SHIT
Dacht ik alquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik daar ook gaan werken hahaha. Goeie oefening toch.
hahahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een vriendin van me (eigenlijk was ik het, maar dan praat ik teveel over mezelf) was.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zit nu gewoon vas na te praten
Ja goeie hilariese grap was dat he hauhauahahahah ik meost ook hard lachen ;p ;pquote:
HEEEEL misschien.. Dat Veer dezelfde mening deelt? Misschien? Ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij zit nu gewoon vas na te praten
Trutquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja goeie hilariese grap was dat he hauhauahahahah ik meost ook hard lachen ;p ;p
ik weet niet eens wat die pi betekentquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft totaal geen kracht meer na het lezen van die tekstwijo wat hard en ondoordachtzaam zeg :s
haha, zo grappig ditquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft Janies haar neus tussen je flamoes geduwd?
Zal jou eens neersabelen met mijn zwaardquote:
Ze meent het wel, maar probeert het luchtig over te brengenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat die pi betekent
Kut, weer ik gewoon [ afbeelding ]
Maar goed, ik heb een imago hoog te houden he.
Ik stond op de afdeling zoet en afdeling service. Die namen kunnen ondertussen weer veranderd zijn, is al heel wat jaar geleden namelijk, maar het concept is wel hetzelfde. Bij de afdeling zoet moesten we taarten en gebak maken, garneren en ervoor zorgen dat de counter gevuld bleef met gebak. En verse sappen maken, dus sinaasappels persen, mixen met vers fruit etc. Bij afdeling service maakten wij de koffies die mensen bestelden en rekenden we de bestellingen af.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar bestonden je werkzaamheden uit? Moest je kassa werkdoeN? moest je ober spelen? bestellingen naar de klanten brengen dat soort dingen?
nah, geloof ik nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HEEEEL misschien.. Dat Veer dezelfde mening deelt? Misschien? Ja?
die pi betekent dat?! Zou ik er nooit achter gezocht hebben, eerder: whahahahahaha, ik vind mezelf zo grappig ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal jou eens neersabelen met mijn zwaard
[..]
Ze meent het wel, maar probeert het luchtig over te brengen
Waarom niet? Jij denkt dat Veer niet zelf een mening kan vormen en gewoon altijd iemand anders napraat?quote:
Ja, projectie he.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die pi betekent dat?! Zou ik er nooit achter gezocht hebben, eerder: whahahahahaha, ik vind mezelf zo grappig ofzo.
jij en service?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stond op de afdeling zoet en afdeling service. Die namen kunnen ondertussen weer veranderd zijn, is al heel wat jaar geleden namelijk, maar het concept is wel hetzelfde. Bij de afdeling zoet moesten we taarten en gebak maken, garneren en ervoor zorgen dat de counter gevuld bleef met gebak. En verse sappen maken, dus sinaasappels persen, mixen met vers fruit etc. Bij afdeling service maakten wij de koffies die mensen bestelden en rekenden we de bestellingen af.
Ober spelen hoef je nooit bij de La Place, mensen halen het allemaal zelf. Soms zul je wel in de spoelkeuken moeten staan of tafels moeten leegruimen en schoonmaken, maar bestellingen opnemen en wegbrengen niet. Je kunt ook maar zo op een afdeling gezet worden waar je bijvoorbeeld de broodjes maakt of waar je warme gerechten maakt (soepen, pasta's, pizza's).
Meer weten?
Hij wilde eigenlijk weten of er veel geneukt is door collega's onderling.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik stond op de afdeling zoet en afdeling service. Die namen kunnen ondertussen weer veranderd zijn, is al heel wat jaar geleden namelijk, maar het concept is wel hetzelfde. Bij de afdeling zoet moesten we taarten en gebak maken, garneren en ervoor zorgen dat de counter gevuld bleef met gebak. En verse sappen maken, dus sinaasappels persen, mixen met vers fruit etc. Bij afdeling service maakten wij de koffies die mensen bestelden en rekenden we de bestellingen af.
Ober spelen hoef je nooit bij de La Place, mensen halen het allemaal zelf. Soms zul je wel in de spoelkeuken moeten staan of tafels moeten leegruimen en schoonmaken, maar bestellingen opnemen en wegbrengen niet. Je kunt ook maar zo op een afdeling gezet worden waar je bijvoorbeeld de broodjes maakt of waar je warme gerechten maakt (soepen, pasta's, pizza's).
Meer weten?
Ik wilde bij La Place werken maar nooit uitgenodigd RIP.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer weten?
Bek houden spermazak, of ik tuf in je koffie.quote:
Oh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk weten of er veel geneukt is door collega's onderling.
Wow, dikke racisten daar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wilde bij La Place werken maar nooit uitgenodigd RIP.
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden spermazak, of ik tuf in je koffie.
Oh wat leuk zegquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:43 schreef Nestalgie het volgende:
Vas ik heb dingen over jou gehoord hehe![]()
Komt omdat je negervrouw bent.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wilde bij La Place werken maar nooit uitgenodigd RIP.
ik weerhoud mij van enig commentaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij denkt dat Veer niet zelf een mening kan vormen en gewoon altijd iemand anders napraat?
Vas de Vries?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als mijn naam en achternaam buitenlands waren had ik dat kunnen zeggen
Alsnog gewoon racisme.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als mijn naam en achternaam buitenlands waren had ik dat kunnen zeggen
quote:
Tis wat zegquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zohee die dingen he niet te geloven.
Gaan we dan ook demonstreren op Malieveld en een arm west-guineaans vrouwtje bejubelen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsnog gewoon racisme.Ik ben al een petitie gestart.
Eindelijk!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weerhoud mij van enig commentaar.
en geleerd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Vanochtend om 9.00 uur opgestaan om te leren. Heb schoongemaakt, bed verschoond, afgewassen, gestofzuigd en de was gedaan.
leren voor huisvrouw dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Vanochtend om 9.00 uur opgestaan om te leren. Heb schoongemaakt, bed verschoond, afgewassen, gestofzuigd en de was gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |