quote:
4 piemols tegelijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:18 schreef HotSummerNight het volgende:
Kan godverdomme geen sex meer heben die in standjes die een beetje hoog scoren in het kamasutra. Ik heb ze allemaal gedaan, ken ze van binnen en van buiten en nu ben ik bored. Wat moet een autistisch meisje als ik nu doen op deze herfstachtige zondagavond. Ik wil godverdomme goed poepen (belgie).
tieten posten = banquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef Nestalgie het volgende:
Spannende dingen doen, zoals naaktfoto's van jezelf op fora plaatsen en dan in de spanning leven dat geen bekende erachter komt. Erg geil.
quote:
met dat mini bifi worstje van jou zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef Snever het volgende:
Mijn vleesworst diep in je krappe anusje zal je een nieuwe ervaring geven Ts.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef Nestalgie het volgende:
Spannende dingen doen, zoals naaktfoto's van jezelf op fora plaatsen en dan in de spanning leven dat geen bekende erachter komt. Erg geil.
Geef me toegang dan!quote:
Bin there, done that, got the t-shirtquote:
En dat door jou bieflapje halenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:21 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
met dat mini bifi worstje van jou zeker?
moet je in dat topic in feedback posten.quote:
Bin here, bin there, bin everywhere.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Bin there, done that, got the t-shirt
Hij wil hem houdenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef Pharkus het volgende:
Ben je nog steeds lompes baby aan het dragen?
geen, vraag maar aan iedere FAquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef Dimens het volgende:
Van welke FOK!ker ben je eigenlijk een kloon?
heb ik ooit gedaan maar toegang is me niet gegenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
moet je in dat topic in feedback posten.
Zeg dat nog maar een keer als ik van je anjer een enorme gape heb gemaakt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:21 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
met dat mini bifi worstje van jou zeker?
Denken dat HSM vrouwelijk isquote:
bummertquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
heb ik ooit gedaan maar toegang is me niet gegen
Hoe wil je dat doen met een mini bifi worstje?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Snever het volgende:
[..]
Zeg dat nog maar een keer als ik van je anjer een enorme gape heb gemaakt.
Een kloon ben je sowieso, dus waarschijnlijk ook nog van een FOK!ker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:23 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
geen, vraag maar aan iedere FA
ik nomineer/gun het de volgende tien:quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Bin there, done that, got the t-shirt
Waarom sta ik niet in je lijstje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:26 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik nomineer/gun het de volgende tien:
Hugh_myron ( maagd)
Dima ( maagd)
Mortaxx ( maagd)
Pharkus ( keer wat spannends in z'n relatie)
Chroestjov (ook weer eens n keer van bil)
Mahl ( maagd)
Splutje ( ook weer eens een keer van bil)
Luckass ( rebound fuck)
Puntenjager ( na jaren, ook weer eens een pleziertje)
Frank_drebin ( eens iets anders dan mevrouw drebin )
Ik word graag gegapedquote:
Nice, ik sta op #1.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:26 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hugh_myron ( maagd)
Dima ( maagd)
Mortaxx ( maagd)
Mahl ( maagd)
Luckass ( rebound fuck)
Ik heb hele spannende potjes rummikub hier thuisquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:26 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hugh_myron ( maagd)
Dima ( maagd)
Mortaxx ( maagd)
Mahl ( maagd)
Luckass ( rebound fuck)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |