Jij bent beidequote:
plaag dat rosbiefje eens niet zoquote:
Of anders....!quote:
mep ik die bril van je hipsterbloedkopquote:
Zou het er voor over hebben, aangeraakt worden door wisequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
mep ik die bril van je hipsterbloedkop
Daar heb je niet van terug hequote:
huh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon lijstje FOK!kers maken, of faal je te hard met privacy instellingen?
Kost ook weer zo veel moeitequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon lijstje FOK!kers maken, of faal je te hard met privacy instellingen?
Neequote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou het er voor over hebben, aangeraakt worden door wise
Stillen vrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kost ook weer zo veel moeite
[..]
Nee
quote:
JB is een sterke vrouw, die word niet zomaar weggepest hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:28 schreef Chai het volgende:
Is JB nu weggepest trouwens vanwege haar ik gebruik?
4ebe toch¿quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die piet in de banner btw Geraldine?
Jij bent gewoon obsessed bij onze caffiakafferquote:
Nee ze heeft toch geen beugelquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die piet in de banner btw Geraldine?
Misschien is dat plaatje al jaren oud. Weet ik veel. Heeft er wat van weg gewoon, ja? okquote:
Nee, niet ok. Doe sterkere glazen in je hipsterbrilquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien is dat plaatje al jaren oud. Weet ik veel. Heeft er wat van weg gewoon, ja? ok
Altijd harde twijfels over of je nou kapot sarcastisch bent of gewoon oprechtquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JB is een sterke vrouw, die word niet zomaar weggepest hoor
Doe zelfquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, niet ok. Doe sterkere glazen in je hipsterbril
Compleet oprechtquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Altijd harde twijfels over of je nou kapot sarcastisch bent of gewoon oprecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |