Ik hoor daar gewoon nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, niets van aantrekken. Jij bent weer heel goed in andere dingen.
Godsamme nog aan toe mens, ben je nou serieus of loop je for once in your life gewoon hard te trollen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja. Ik ga dan ook gelijk maar even kijken of mn suiker wel ged zit.
Is er ook een test om te zien of je meer kans hebt op dementie ofzo? Of helpt het dan al als ik braintrainig ga doen ofzo?
meen je mijne echtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, niets van aantrekken. Jij bent weer heel goed in andere dingen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja. Ik ga dan ook gelijk maar even kijken of mn suiker wel ged zit.
Is er ook een test om te zien of je meer kans hebt op dementie ofzo? Of helpt het dan al als ik braintrainig ga doen ofzo?
Ja, en blijkbaar hadden ze nog behoorlijk succes als boyband, nooit gesnapt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van die drie lellekerds? Tweede van rechts dan maar.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De rechtse dan denk ik, hij ziet er wel uit als een ruig neukertje.
Kan niet.quote:
Ahhwww.quote:
Die ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van die drie lellekerds? Tweede van rechts dan maar.
Nou nou. Behalve de notering van haarzelf en hubbie is er niets tegen deze lijst in te brengenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, Chloro? Serieus? Nes boven mij? Bitch please..... Niet serieus te nemen, dit.
Nou, mn HB is soms iig wél wat laag. en mn vader heeft suiker en mn opa was dement en mn moeder heeft n hoge bloeddruk en ome Jan is hoogsensitief en ome Karel daar zit een steekje bij los en dan heb ik nog wat tantes met baarmoederhalskanker enzo. En een hoop tweelingen in de familie ook, maar daar heb ik geen last van iig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
Ik moet ook nog naar de HA voor iets wat wsl helemaal onschuldig is, maar het is ook niet iets wat je gewoon kan negeren.
En moet binnenkort ook nog een keer weer naar het ziekenhuis vanwege mijn nachtelijke epilepsie. Hoop dat dat de laatste keer is, want die medicijnen lijken gewoon te werken. Dan kan ik ze voortaan gewoon nemen als dat echt nodig is (nacht doorhalen bijv., laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een aanval zonder dat sliep).
[..]
Kun je gewoon zo'n apparaatje voor halen bij de apotheek. Heb mijn profielwerkstuk gedaan over het invloed van energydrank op je bloedsuikerspiegel en ook een echt praktijkonderzoek daarbij gedaan.
Vroeg ik jou wat? Nee, volgens mij nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou. Behalve de notering van haarzelf en hubbie is er niets tegen deze lijst in te brengen
Ja, dit zijn belangrijke kwesties, Janies. Je kunt niet altijd aan de zijlijn staan zonder een keuze te maken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kies gewoon niet Fas, vind je t erg?
Nou ja, de middenmoot is stiekem wel met een beetje willekeur onder elkaar gezet, maar over de rest is wel zorgvuldig nagedacht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou. Behalve de notering van haarzelf en hubbie is er niets tegen deze lijst in te brengen
Sorry, doe maar alle vier danquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dit zijn belangrijke kwesties, Janies. Je kunt niet altijd aan de zijlijn staan zonder een keuze te maken.
Jij met je gekke fetisj. :squote:
Ik sta onderaan. Heb heel gauw kloven, eelt (ja ja, zware werkzaamhedenquote:
Vrees dat dat een te negatief lijstje wordt.quote:
Het fetish lijstje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrees dat dat een te negatief lijstje wordt.
Ook eelt hier, en kapotgebeten nagels en de huid daaromheen, wondjes enzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik sta onderaan. Heb heel gauw kloven, eelt (ja ja, zware werkzaamheden)en een misvormde pink die ooit tussen de deur is gekomen.
Denk dat die weleens is langsgekomen.quote:
linkquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat die weleens is langsgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |