Ik begrijp jou toch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi he onze relatie, hoef het niet eens meer te beantwoorden.
Altijd maar weer mensen afstoten als ze een glimp opvangen van je ziel.quote:
Wonen hier geen leuke jongens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe je jezelf aan, zou em dumpen en de hele buurt afwerken.
HAHAHAHAHAAHH ZO GOED GEVONDEN!!!!111 XD XD XDquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
That sucks.
OF NOUJA NET NIET TIS MAAR HOE JE HET BEKIJKT.
Ben te vaak gekwetst, mijn vorige heeft me in de steek gelaten met de kinderen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd maar weer mensen afstoten als ze een glimp opvangen van je ziel.
Dus je hebt seks voor het huwelijk.. je bent kk raar man gelijk al mn respect voor je verloren. Ongelovige hondquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doneer eerder aan een moskee dan dat ik trouw.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dus je hebt seks voor het huwelijk.. je bent kk raar man gelijk al mn respect voor je verloren. Ongelovige hond![]()
Zul je wel verdiend hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben te vaak gekwetst, mijn vorige heeft me in de steek gelaten met de kinderen.
Ben je wel eens klaargekomen tijdens het paardrijden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
De dag beginnen met sport en ontspanning.
Doet pijn eh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, this is why we can't have nice things.
Nee. Dan doe je iets goed verkeerd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je wel eens klaargekomen tijdens het paardrijden?
Nou ja...quote:
Moest wel een beetje snuiven toen ik dat las, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is toch keigrappig, 'ongelovige hond'. Categorie 'afvallig varken'
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |