Je mag wel bij me op de bank komen liggen en je hoofd op mijn lovehandles laten rusten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Auw... Woorden doen ook pijn, hoor.
Waarom altijd die self loathing? ;sssssquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag wel bij me op de bank komen liggen en je hoofd op mijn lovehandles laten rusten.
Oh, daar ben ik wel weer goed genoeg voor?! Het is wel goed met je, ik leg mijn hoofd liever op de lovehandles van iemand die mij WEL waardeert voor mijn innerlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag wel bij me op de bank komen liggen en je hoofd op mijn lovehandles laten rusten.
Iig geen gehengel naar bevestiging van het tegendeel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom altijd die self loathing? ;sssss
Oh, dus jij vindt mijn lovehandles een negatief iets?!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom altijd die self loathing? ;sssss
Wil ze stiekem wel, maar niemand durft want ice-queen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Iig geen gehengel naar bevestiging van het tegendeel.
De binnenwand van je vagina.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
iemand die mij WEL waardeert voor mijn innerlijk
Ja joh ga sporten, vetklep.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dus jij vindt mijn lovehandles een negatief iets?!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dus jij vindt mijn lovehandles een negatief iets?!
Had het over mijn innerlijk, niet over mijn binnenkant.quote:
Oké.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik wel weer goed genoeg voor?! Het is wel goed met je, ik leg mijn hoofd liever op de lovehandles van iemand die mij WEL waardeert voor mijn innerlijk
Ga je mee?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:54 schreef Gridlok het volgende:
Ik waardeer kroketten om hun innerlijk.
Wanneer heb je voor het laatst geneukt? EERLIJK ANTWOORDEN GRIDquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zolang het geen seks is vind ik het prima.
Dat ding openvrotten met je vork en dan alles eruit lepelen met frietjes tot je nog een krokant kadaver omhulsel overhoud, nom nom.quote:
Ben je bang om seks te hebben?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zolang het geen seks is vind ik het prima.
19 dagen geleden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst geneukt? EERLIJK ANTWOORDEN GRID
Mensen die niet vanmorgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst geneukt? EERLIJK ANTWOORDEN GRID
Mooi he onze relatie, hoef het niet eens meer te beantwoorden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je bang om seks te hebben?
inb4 wel als het met jou is
quote:
Ik begrijp jou toch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi he onze relatie, hoef het niet eens meer te beantwoorden.
Altijd maar weer mensen afstoten als ze een glimp opvangen van je ziel.quote:
Wonen hier geen leuke jongens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe je jezelf aan, zou em dumpen en de hele buurt afwerken.
HAHAHAHAHAAHH ZO GOED GEVONDEN!!!!111 XD XD XDquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
That sucks.
OF NOUJA NET NIET TIS MAAR HOE JE HET BEKIJKT.
Ben te vaak gekwetst, mijn vorige heeft me in de steek gelaten met de kinderen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd maar weer mensen afstoten als ze een glimp opvangen van je ziel.
Dus je hebt seks voor het huwelijk.. je bent kk raar man gelijk al mn respect voor je verloren. Ongelovige hondquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doneer eerder aan een moskee dan dat ik trouw.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dus je hebt seks voor het huwelijk.. je bent kk raar man gelijk al mn respect voor je verloren. Ongelovige hond![]()
Zul je wel verdiend hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben te vaak gekwetst, mijn vorige heeft me in de steek gelaten met de kinderen.
Ben je wel eens klaargekomen tijdens het paardrijden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
De dag beginnen met sport en ontspanning.
Doet pijn eh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, this is why we can't have nice things.
Nee. Dan doe je iets goed verkeerd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je wel eens klaargekomen tijdens het paardrijden?
Nou ja...quote:
Moest wel een beetje snuiven toen ik dat las, ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is toch keigrappig, 'ongelovige hond'. Categorie 'afvallig varken'
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |