Why not? Het was een nieuwsgierige vraag, niet lullig bedoelt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
Naar verluidt wel, maar hij heeft haar gedumpt en zit nog wat oud zeer. Dat steekt soms de kop op. Vindt het wel vermakelijk![]()
Laten we het maar niet over blondje hebben.
Als ik mijn penis in jouw nauwe anus douw dan piep jij wel anders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gast inktvisch. Die blondje is nog een aantal gradaties erger.
Nu doelt meloewa op c zijn kleine pener trouwens
Alles is relatiefquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als ik mijn penis in jouw nauwe anus douw dan piep jij wel anders.
Zulke chicksquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu doelt meloewa op c zijn kleine pener trouwens
quote:
Waar had je die leren jacka gehaald?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]gurl please
is toch gewoon een zwakke actie van een chick als ze dit achteraf gaan beweren.
ah lekker duidelijk manquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Waar had je die leren jacka gehaald?
Ging volgens mij om een picca in hoe zie je er nu uit topic
Daar is niet een twee drie een antwoord op te gevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of gewoon antwoord geven op een normale vraag
Gast ik weet niet over welke foto je het hebtquote:
Doe niet zo serieus johquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]gurl please
is toch gewoon een zwakke actie van een chick als ze dit achteraf gaan beweren.
Je weet toch zelf welke foto je hebt gepost of niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast ik weet niet over welke foto je het hebt
IK HEB GEWOON EEN KLEINE LULquote:
I guess you should, heb srs geen idee welke je nu bedoeltquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:00 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je weet toch zelf welke foto je hebt gepost of niet?
Of moet ik ff gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |