Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nah, het is weer om binnen te zitten iig...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
het is eigenlijk gewoon lekker weer
zeker voor eind oktober
de temperatuur is prima, maar ik heb geen behoefte aan een tak of boom op mn hoofd.quote:
ik zie hier nog niets omgewaaids, maar denk dat t wel de moeite is om morgen ofzo even een stuk te gaan wandelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef JJH het volgende:
Ik kijk net eens even de andere kant op naar buiten, hier is ook al een boom omgewaaid.![]()
GVB schijnt ook al het OV in Amsterdam te hebben stilgelegd, aldus RTV Noord-Holland...quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, na anderhalf uur toch maar in de bus gestapt, reisje maken van Leiden naar Amsterdam via hoofddorpAlle treinverkeer ligt nu plat.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
GVB schijnt ook al het OV in Amsterdam te hebben stilgelegd, aldus RTV Noord-Holland...
Linkje naar de site? Mijn google is omgewaaidquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
GVB schijnt ook al het OV in Amsterdam te hebben stilgelegd, aldus RTV Noord-Holland...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Linkje naar de site? Mijn google is omgewaaid
quote:Tramverkeer Amsterdam tot nader order stilgelegd
AMSTERDAM Het tramverkeer in Amsterdam is maandag aan het einde van de ochtend stilgelegd. Er rijdt tot nader order geen enkele tram meer door de stad.
Vervoerbedrijf GVB nam die beslissing met het oog op de veiligheid en omdat er op veel plaatsen "gewoon geen doorkomen aan is". Veel wegen en rails zijn gestremd door omgevallen bomen, lantaarnpalen en afgewaaide takken.
Metro pakken dus, moet ik alleen wel een stuk verder wandelenquote:
Ik gok dat fubar niet door had dat we al een topic verder warenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik gok dat fubar niet door had dat we al een topic verder waren
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]![]()
en dat gebeurt zo vaak dat het in Radio49 topic een fubartje doen heet
oooooh!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik gok dat fubar niet door had dat we al een topic verder waren
Alleen is je werkplek nu ook gesloten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Metro pakken dus, moet ik alleen wel een stuk verder wandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdam is bijna dood. CS ligt plat.En veul bomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:43 schreef MPG het volgende:
Wat nou superstorm des doods?
De zon schijnt en het waait een beetje hier.
Ben benieuwd hoe ik naar huis ga komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Amsterdam is bijna dood. CS ligt plat.En veul bomen.
Jij zit ook kats aan de verkeerde kant van het land.
daar woont ja toch niemandquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:47 schreef JJH het volgende:
http://www.ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart
Och jeetje. Heel noord Nederland afgesloten.
In Dtsl rijden de treinen waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
als ik nu ramen aan de achterkant van het huis openzet zeil ik misschien zo de grens over brb
2 dode in 020quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:43 schreef MPG het volgende:
Wat nou superstorm des doods?
De zon schijnt en het waait een beetje hier.
arriva rijdt niet meer dus binnen een omtrek van 30km hier nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
In Dtsl rijden de treinen waarschijnlijk wel.
ik zou inderdaad gewoon op de rails blijvenquote:Vanwege de weersomstandigheden is er geen treinverkeer mogelijk boven Zwolle.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb helemaal lol met mn cchaostreinreis door België![]()
Vandaag al n paar uur onderweg en ben al in leuven, mechelen wn antwerpen geweest en nu ben ik in een allerschattigst boemeltje( en alle andere domme nnederlanders als sardientjes op elkaar in de enige trein naar nederland die ze kenden
) ik kom maar tien minuten later aan en kan zitten als een.prinses in deze boemel
![]()
mijn collega wil naar huis in Assen, nuquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:47 schreef JJH het volgende:
http://www.ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart
Och jeetje. Heel noord Nederland afgesloten.
Niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn collega wil naar huis in Assen, nu
Fietsen dus, beetje mazzel heeft ie wind meequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn collega wil naar huis in Assen, nu
Netwerk kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
je had hem ook even voor moeten bereidenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
ja potver
hoop ik dat mijn wilg omwaait blijft hij staan, 50 meter verderop gaat er wel een boom om
LDG'tjequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Yeah, na vier uur boemelen door België ben ik weer in nlnu nog thuis zien te komen
Ik vind t n avontuur
Gauw aan t werk dan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In Amsterdam, maar 4 uur nodig gehad
wat is er hier gebeurt?quote:
Geen treinverkeer mogelijk in alle richtingen vanaf Zwolle, alleen richting Lelystad nog geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er hier gebeurt?
heel het station gesloopt of zo?
Benieuwd of ik vanavond nog thuis ga komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen treinverkeer mogelijk in alle richtingen vanaf Zwolle, alleen richting Lelystad nog geloof ik.
Voornamelijk door overstekende bomen.
Koud is het niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:23 schreef crv het volgende:
Is het bij jullie ook zulk lekker nazomerweer 23 graden, volop zonnig, primma terrasjesweer
was hier gewoon heet uit de wind in de zonquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud is het niet.
Verder waait het een beetje
waarom niet ? Heeft de ns weer eens last van blasdjes?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef DaMart het volgende:
Ik ben toch blij dat ik vandaag thuis werk. Met de trein was ik anders niet thuisgekomen vandaag.
Hier voor de deur is een 21-jarige vrouw onder een boom gekomen, vandaag heeft de NS een punt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
waarom niet ? Heeft de ns weer eens last van blasdjes?
Nee:quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
pardon hoe komt dat dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier voor de deur is een 21-jarige vrouw onder een boom gekomen, vandaag heeft de NS een punt.
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee:
KNMI: code OMGWTFBBQ!
NS draait 'tropenrooster des doods'
[Upd] FOK!Stormhandleiding 28/10
Ja. En vandaag zijn die blaadjes op het spoor echt een probleem, want de boom zit er nog aan vastquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. En vandaag zijn die blaadjes op het spoor echt een probleem, want de boom zit er nog aan vast.
is het zo ergquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee:
KNMI: code OMGWTFBBQ!
NS draait 'tropenrooster des doods'
[Upd] FOK!Stormhandleiding 28/10
iets meer dan stormenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
is het zo ergHet zou een beetje stormen toch in de ochtend meer niet ?
lolquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. En vandaag zijn die blaadjes op het spoor echt een probleem, want de boom zit er nog aan vast.
Ja, die storm heeft flink huisgehouden. Heel wat bomen op het spoor en op de weg en nog erger: ook een paar op mensenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Er is wel veel schade![]()
Beetje jammer
Zwaarste storm sinds 1990, orkaankracht is zelfs gehaald op de Wadden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
ok wat is iets meer ?quote:
Dat heeft het ook gedaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van de meeste kabels onder de grond hebben. Engeland had de storm eerder en daar zaten duizenden mensen zonder stroom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
ok wat is iets meer ?
FOK doet het in ieder geval nog en blijkbaar hebben jullie ook nog nuts verbindingen
Ja, het prima vliegerweer. Jammer dat je hier niet wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heeft het ook gedaan.
Storm van de eeuw!
ow zo erg ....quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die storm heeft flink huisgehouden. Heel wat bomen op het spoor en op de weg en nog erger: ook een paar op mensen.
volgens mij is windkracht 12 gehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
ok wat is iets meer ?
FOK doet het in ieder geval nog en blijkbaar hebben jullie ook nog nuts verbindingen
Een dode, toch? Die in de auto bleek nog te leven, werd later gezegd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In Leiden kwam een deel van het dak los van de perronoverkapping. Ook gezelligEn onderweg was Hoofddorp helemaal afgesloten wegens bomen op/over de weg. En schiphol was ook de helft van alle wegen dicht, gebouwen die verbouwd werden raakten stukken kwijt. En hier in Amsterdam dan twee doden door vallende bomen.
Die was stiekem niet dood nee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dode, toch? Die in de auto bleek nog te leven, werd later gezegd.
Voor het eerst dat een weeralarm ook echt nodig bleek, achteraf volgens mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Die was stiekem niet dood nee.
Maar, het was wel een nuttige waarschuwing gister. Ik had ook nog het idee van eerst zien en dan geloven.
En die voorzorgsmaatregelen van de NS hebben ook niet geholpen. De hele middag geen trien gezien, op een lege die richting emmen ging na.
En verderop nog een boom en Noord Nederland ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor het eerst dat een weeralarm ook echt nodig bleek, achteraf volgens mij.
En met die dienstregeling was precies wat we al zeiden toch? Een boom op het spoor en er rijdt sowieso niks. Een paar bomen op het spoor en de hele Randstad staat stil.
quote:
Ik geloof je direct.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar dat scheelde weinig vandaag
maar het goede nieuws voor vandaag is dat mijn internet weer werktquote:
Whoohoo!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het goede nieuws voor vandaag is dat mijn internet weer werkt
Volgens mij om bij (kleine) storingen de dienstregeling beheersbaar te houden. Alleen als het goed misgaat, dan helpt alleen geen enkele trein laten rijden nogquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En verderop nog een boom en Noord Nederland ook.
Maar waarom deden ze dan die dienstregeling aanpassen? Dan kun je toch net zo goed de normale dienstregeling rijden totdat die boom omvalt?
Soms heb ik gewoon het idee dat de NS een beetje mediageil is. Als er ergens een kleine mogelijkheid is om het landelijke nieuws te halen is, doen ze het.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij om bij (kleine) storingen de dienstregeling beheersbaar te houden. Alleen als het goed misgaat, dan helpt alleen geen enkele trein laten rijden nog.
hier nietquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Zometeen komt de sushiboer ons avondeten brengenonomnom sushaaaaaaaahhh
quote:
Oh dat scheelt dan..quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dode, toch? Die in de auto bleek nog te leven, werd later gezegd.
haaaaaiiii hoe is hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb uit leuven echt n shitload speciaalbiertjes meegenomenwas zwaar en onhandig in de vertragingstreinen
Ik hoop dat het het waar gaat zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb uit leuven echt n shitload speciaalbiertjes meegenomenwas zwaar en onhandig in de vertragingstreinen
heya grasjequote:
Maar zeer goed doel!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
exbuufquote:
Pas op hoor, Inkomen zit op je bier te azen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
exbuufhoe ist met jou dan? Weer lekker op je plekje?
Yay voor dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas op hoor, Inkomen zit op je bier te azen!
Jaa, giet wel goud. Mama is week op vakantie dat trek ik toch nog niet heel goed op dit momentMaar voel me in ieder geval stuk beter dan laatste tijd
Neuh, maar wel lastig ei bakken jung als die vlam de hele tijd weg wappertquote:
ik doe helemaal niets op je bierquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaa, giet wel goud. Mama is week op vakantie dat trek ik toch nog niet heel goed op dit momentMaar voel me in ieder geval stuk beter dan laatste tijd
Incl. de rekening voor de stookoliequote:
Whehe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, maar wel lastig ei bakken jung als die vlam de hele tijd weg wappert
Mijn meneer bewaakt onze biervoorraad welquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Vrijdagnachtquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn meneer bewaakt onze biervoorraad wel![]()
Wanneer komt je mams weer thuis?
gemeen is datquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef Fha het volgende:
[..]
VrijdagnachtWeekje Gran Canaria (alweer).
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
We hadden een kickassgrote fles bokkechouffe in huis en die heeft mijn meneer zonder mij soldaat gemaaktnu weet ik niet hoe lekker bokkechouffe is
ik kan het je wel vertellenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
We hadden een kickassgrote fles bokkechouffe in huis en die heeft mijn meneer zonder mij soldaat gemaaktnu weet ik niet hoe lekker bokkechouffe is
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gemeen is dat![]()
Heb je wel wat gezellige mensen in de buurt om je mee te vermaken?
Ja vooral omdat ze dat drie keer per jaar doen ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
gemeen is dat![]()
Heb je wel wat gezellige mensen in de buurt om je mee te vermaken?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Hihiquote:
wat is Bokkechouffe?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]!
Gemeen.
Kom je bij mij Bokkechouffe drinken? Hier is een cafe waar ze m op tap hebben en ik moet m ook nog gaan proeven.
nog welquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:54 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen deze nog liggen
nog steeds! De glazen plakken van het stof hahaquote:
Ik had vandaag wel zin om met een Palmpje ergens op een bankje de storm te gaan zitten bekijkenquote:
Volgend weekend maar eens meenemen met de boodschappen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
nog steeds! De glazen plakken van het stof haha
[..]
Ik had vandaag wel zin om met een Palmpje ergens op een bankje de storm te gaan zitten bekijken
Strak planquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef JJH het volgende:
Volgend weekend maar eens meenemen met de boodschappen.
Zou ik dan ook doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Strak planIk leef op mama's pinpas dus ik hou me even in
Moet zeggen dat het al een stuk minder kut voelt nu ik weet dat het einde in zicht isquote:
Werk!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het al een stuk minder kut voelt nu ik weet dat het einde in zicht is
Maandagquote:
I know right! Stiekem vind ik het vet engquote:
Dat is nieuw werk ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
I know right! Stiekem vind ik het vet eng
Jup, eerst 2 weken klassikaal wetgeving leren en toetsen enzulks en dan nog 5 weken telefoon training gedoequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef JJH het volgende:
Dat is nieuw werk ook.
Dann eerst cursussen enzulks?
Dat is nogal wat,quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Jup, eerst 2 weken klassikaal wetgeving leren en toetsen enzulks en dan nog 5 weken telefoon training gedoe
Ja dat is behoorlijk én zelfs een week korter dan normaal ivm de feestdagen. Maar ik vind het wel prettig eigenlijk. Ik hou niet zo van dat "dus nou zo ongeveer oke succes!"quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:05 schreef JJH het volgende:
Dat is nogal wat,
Toen knetter begon kreeg ze twee weken training.
En dan ga je de eerste dag aan het werk en dan kom je allemaal dingen tegen die je niet kent.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat is behoorlijk én zelfs een week korter dan normaal ivm de feestdagen. Maar ik vind het wel prettig eigenlijk. Ik hou niet zo van dat "dus nou zo ongeveer oke succes!"
Hé jij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiii een hele goede avond deze avond![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiii een hele goede avond deze avond![]()
![]()
Mja dat dus liever nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef JJH het volgende:
En dan ga je de eerste dag aan het werk en dan kom je allemaal dingen tegen die je niet kent.
quote:
heeeey... wat hoorde ik heb je nieuw werk??quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat dus liever niet
Nikkie![]()
Bubbeeeeeeeeeeeeeels![]()
nat, paar bomen op tramrailzen maar geen dode zoals elders.quote:
Hier ook niet, op het feit na dat er geen trein rijd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
nat, paar bomen op tramrailzen maar geen dode zoals elders.
jaaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
heeeey... wat hoorde ik heb je nieuw werk??
ook al 7 dagen per week aan t werk net als ik?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:11 schreef Toekito het volgende:
[..]hoi mevrouw
Ik ben lichamelijk ok maar geestelijk totaal naar de klote Nikkie. Drukte @ work.
hoop het ook voor je!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgenochtend een beetje bijslapen hoop ik.
Het idee bevalt primaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
fijn dat je weer werk hebt! Bevalt het een beetje??
Fhalalaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat dus liever niet
Nikkie![]()
Bubbeeeeeeeeeeeeeels![]()
Hihihiquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef xBubbles het volgende:
Fhalalaaaaaaaaadikke knuffel voor jou omdat je nieuw werk hebt!
Druk met periode 1 afronden op school, maar dat gaat wel lukkenquote:
Goed bezigquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef xBubbles het volgende:
Druk met periode 1 afronden op school, maar dat gaat wel lukkenpersoonlijk kan het wel wat beter, maar dat is een lang verhaal
toppie!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Het idee bevalt primaTraining start volgende week maandag
nee maar gewoon chaos en paniek hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ook al 7 dagen per week aan t werk net als ik?
Neuh dat gaat vandaag niet meer goed komen gok ik zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Volgens mij nog steeds geen treinverkeer van Amsterdam naar Leiden, zowel Haarlem als Schiphol zijn geblokkeerd. Dus straks weer lekker de bus pakken
kun je mij niet een goedkoop abo bezorgen bij de s4 mini??quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar gewoon chaos en paniek haha
Jippiequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Volgens mij nog steeds geen treinverkeer van Amsterdam naar Leiden, zowel Haarlem als Schiphol zijn geblokkeerd. Dus straks weer lekker de bus pakken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh dat gaat vandaag niet meer goed komen gok ik zoSterkte alvast
Ja te gek. Maar als alles aansluit doe ik er maar 2,5 uur over, dus ik ga nu zorgen dat ik hier op tijd alles op slot heb en weg kan gaanquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
In Rotterdam ja.
Veels te dicht bij de kuip geweest.
Succes!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ja te gek. Maar als alles aansluit doe ik er maar 2,5 uur over, dus ik ga nu zorgen dat ik hier op tijd alles op slot heb en weg kan gaan![]()
Inderdaadquote:
Heeeu bijna thuisquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
InderdaadGelukkig dat ik eerder weg was gegaan want in de bus naar schiphol was er al vertraging, nu nog net de bus naar Noordwijk kunnen redden
Ja nog maar een uur in de busquote:
Koenquote:
yupyup, 1e werkdag na vakantie achter de rug, koters in bed, nu ff bankhangenquote:
Precies! Kei bijna!quote:
Lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yupyup, 1e werkdag na vakantie achter de rug, koters in bed, nu ff bankhangen
Met jou ook?
Ik hoop dat de snackbar straks open is, Sas is in Utrecht vannacht en ik heb geen zin om iets te makenquote:
Jij hebt nooit zin iets te maken. Ook niet als Sas wel in Noordwijk isquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik hoop dat de snackbar straks open is, Sas is in Utrecht vannacht en ik heb geen zin om iets te maken
De heenweg kostte me 4 uur, is dat ellende?quote:
Slechts 30 min. vertraging vanavond. Valt mee dus.quote:
Nee maar dan maakt Sas iets dus dan hoef ik er ook niet over na te denkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zin iets te maken. Ook niet als Sas wel in Noordwijk is
Ik heb wat bierglazen minder. Dramaaaatisch.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De heenweg kostte me 4 uur, is dat ellende?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee maar dan maakt Sas iets dus dan hoef ik er ook niet over na te denken
En ik weet dat ze pizza heeft klaargezet maar dan moet ik weer oven aandoen enzo, dus als de snackbar open is ga ik daarvoor
Ja met een auto kan ik het ook wel, ik ben afhankelijk van OVquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog geen 2 uur in de auto gezeten vandaag voor 160km
Voorspelbaar much?quote:
Very, maar nog steeds elke keer zoooooo triestquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Voorspelbaar much?Als de snackbar dicht is ga ik die pizza wel in de oven doen hoor
Ik ben nou eenmaal niet zo goed in de keukenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Very, maar nog steeds elke keer zoooooo triest
Heel vreemd gezien alle uren die je er door brengtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben nou eenmaal niet zo goed in de keuken
Ik kan het fornuis zien vanaf mijn plek op de bank, telt dat ook?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel vreemd gezien alle uren die je er door brengt
gezien de ellende en rampspoed die ook op de wegen verwacht werd is het best goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja met een auto kan ik het ook wel, ik ben afhankelijk van OV
Maar hoe is het verder? Vrouw alweer aan het werk?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezien de ellende en rampspoed die ook op de wegen verwacht werd is het best goed
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kan het fornuis zien vanaf mijn plek op de bank, telt dat ook?
yep, je hebt kennelijk het nieuws gemist dat ze bij D-Reizen is aangenomen op d'r "eigen" kantoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar hoe is het verder? Vrouw alweer aan het werk?
quote:
Ik hoorde dat alle office managers hun salaris hebben mogen houden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, je hebt kennelijk het nieuws gemist dat ze bij D-Reizen is aangenomen op d'r "eigen" kantoor
nope, dat heeft ze opgegeven toen ze parttime ging werken toen de koters kwamen jaren terugquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik hoorde dat alle office managers hun salaris hebben mogen houden?Terwijl iedereen wel naar dezelfde D-reizen functie moest. Jouw vrouw was toch ook manager?
Dus al met al eigenlijk een goed vervolg zo? Dat is wel lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, dat heeft ze opgegeven toen ze parttime ging werken toen de koters kwamen jaren terug
En ach, het verschil tussen officemanager en reisbureaumedewerker is nihil in de slecht betaalde reisbranche
yep... alleen is het personeel fors omlaag gegaan qua aantal (D reizen vindt bezetting minder belangrijk) en worden vakanties daardoor op z'n zachts gezegd moeilijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus al met al eigenlijk een goed vervolg zo? Dat is wel lekker
wel geniale marketing om alle oude klanten een mail te sturen met daarin hun nieuwe "persoonlijke" reisadviseurquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep... alleen is het personeel fors omlaag gegaan qua aantal (D reizen vindt bezetting minder belangrijk) en worden vakanties daardoor op z'n zachts gezegd moeilijk
Dus ze gaat verder rondkijken
pffff volgens mij zijn ze eerst nog doende met rebranding, ICT op orde krijgen, etcquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
wel geniale marketing om alle oude klanten een mail te sturen met daarin hun nieuwe "persoonlijke" reisadviseurHoeveel duizend klanten is je vrouw nu "persoonlijke" reisadviseur van?
Nee hoor, die mails zijn de deur al uitquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pffff volgens mij zijn ze eerst nog doende met rebranding, ICT op orde krijgen, etc
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee hoor, die mails zijn de deur al uitvanuit hoofdkantoor want ze krijgen het oude systeem inderdaad niet zomaar over op het systeem van D-reizen.
Komende maand worden als het goed is je vrouw en haar collega's aan het werk gezet om het hele klantenbestand handmatig in te voeren via een internetmodule ofzo. Is goedkoper dan software laten ontwikkelen die het bestand kan overzetten, omdat november nogal rustig schijnt te zijn in de reisbureaus.quote:
is ze ook van de straatquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Komende maand worden als het goed is je vrouw en haar collega's aan het werk gezet om het hele klantenbestand handmatig in te voeren via een internetmodule ofzo. Is goedkoper dan software laten ontwikkelen die het bestand kan overzetten, omdat november nogal rustig schijnt te zijn in de reisbureaus.
Je hebt wel wat te doen dan jaquote:
Dit doet me echt té erg denken aan mijn hoerige afstudeeropdracht waarbij wij even honderden ingevulde vragenlijsten handmatig in het systeem mochten zetten. 1 1 2 2 3 2 1 1 2 3 3 x 70 per lijstquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Komende maand worden als het goed is je vrouw en haar collega's aan het werk gezet om het hele klantenbestand handmatig in te voeren via een internetmodule ofzo. Is goedkoper dan software laten ontwikkelen die het bestand kan overzetten, omdat november nogal rustig schijnt te zijn in de reisbureaus.
hondaquote:
damn, doet me er aan denken dat ik morgen ook weer moetquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond ^^
Ik heb van mn coach bij de sportschool een doel gekregen en nu moet ik dus heel erg mn best gaan doen
Hoe is het hier?
Daar fiets je tenminste nog zo doorheen met je numpad, 5000 klantprofielen overzetten is een feestje op zich gok ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit doet me echt té erg denken aan mijn hoerige afstudeeropdracht waarbij wij even honderden ingevulde vragenlijsten handmatig in het systeem mochten zetten. 1 1 2 2 3 2 1 1 2 3 3 x 70 per lijstNog nooit zo moordlustig geweest jegens cijfers als toen
Begrijpelijk... En dan zit er zo'n kwieb met een nick met 66 erin in je topic!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit doet me echt té erg denken aan mijn hoerige afstudeeropdracht waarbij wij even honderden ingevulde vragenlijsten handmatig in het systeem mochten zetten. 1 1 2 2 3 2 1 1 2 3 3 x 70 per lijstNog nooit zo moordlustig geweest jegens cijfers als toen
Tja in hoeverre ben je op de hoogte?quote:
Ja dat zou je denken heh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Daar fiets je tenminste nog zo doorheen met je numpad, 5000 klantprofielen overzetten is een feestje op zich gok ik
CRV
Dgee-Èfffffquote:
Ik ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, doet me er aan denken dat ik morgen ook weer moet
KGquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken heh?Nee dus, want er zijn ook vragen bij die geschreven ingevuld worden plus het systeem gaat niet automatisch door naar de volgende vraag
had ik inderdaad meegekregenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
Tja in hoeverre ben je op de hoogte?
Ik heb vanaf januari geen werk meer, ben dus zoekende
hoest met jouw ?
hoe reageerde je baas op je afwijzing?quote:
trevquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond ^^
Ik heb van mn coach bij de sportschool een doel gekregen en nu moet ik dus heel erg mn best gaan doen
Hoe is het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Wat moet je met een doel
neemt fors wat ruimte inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Mijn baas die salaris betaalt heft enkel gereageerd dat ze het "jammer" vinden en dat ze ZSM met de volgende stappen komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe reageerde je baas op je afwijzing?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Wat moet je met een doel
Hopelijk heb ik zo meer motivatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint al goed, want ik zit aan de baileys
compact en kleverig.
quote:
waar zit je nu?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deze bus heeft echt in ieder boerengat hier in de bollenstreek 20 haltes
Zo zie je nog eens wat!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deze bus heeft echt in ieder boerengat hier in de bollenstreek 20 haltes
quote:
Niks, maar dat was vanuit de organisatie als "tegenprestatie" dat we daar mochten afstuderenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Te gek hoor, en wat heb je daar geleerd voor je studie?
Dat laatste is goed toch? Een beetje druk van de klant op je baas is in jouw voordeel of niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn baas die salaris betaalt heft enkel gereageerd dat ze het "jammer" vinden en dat ze ZSM met de volgende stappen komen
Bij mijn klant zijn ze not amused
Sassenheimquote:
Het is donker! Ik zie alleen autolampen en lantaarnpalenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik inderdaad meegekregen
Al wat leuks gezien? Neem aan dat je niet naar NL terugkomt?
Verandert geen zak aan de situatie en waarschijnlijk zal ik niet vrijgesteld worden van werk daardoor, waar ik wel op hoopquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat laatste is goed toch? Een beetje druk van de klant op je baas is in jouw voordeel of niet?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks, maar dat was vanuit de organisatie als "tegenprestatie" dat we daar mochten afstuderenKansloos gedoe, toen al. Heeft gewoon 3 weken van het onderzoek gekost en toen waren we nog niet klaar.
Oh balen dan. Nu even afwachten waar ze nu mee komen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
Verandert geen zak aan de situatie en waarschijnlijk zal ik niet vrijgesteld worden van werk daardoor, waar ik wel op hoop
Niets meer, want van Saxion mag er niemand meer afstuderen/stage lopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
moet je voorstellen hoeveel ze uitsparen door elk jaar weer een kudde studenten in te zetten
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn baas die salaris betaalt heft enkel gereageerd dat ze het "jammer" vinden en dat ze ZSM met de volgende stappen komen
Bij mijn klant zijn ze not amused
Oh doet die school toch nog iets goed dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Niets meer, want van Saxion mag er niemand meer afstuderen/stage lopen
Hey Crvquote:
Ik zou het toch wel prettig vinden als ik een keer mijn papiertje haalquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Niets meer, want van Saxion mag er niemand meer afstuderen/stage lopen
Ja hier bleef het bij hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh doet die school toch nog iets goed dus
Ik zeg toch ietsquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hier bleef het bij hoorNiet overdrijven
Olaquote:
Ja maar dat is op operationeel niveau, op tacisch niveau (C-Level) is er geen hond die daarnaar kijktquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
het zal iig de relatie tussen jouw baas en de klant verstoren
zie een aantal posts terugquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef Trevland het volgende:
Koen hoe is het met het werk van je vrouw afgelopen?
Daarom dus vooral niet bij die instelling gaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik zou het toch wel prettig vinden als ik een keer mijn papiertje haal![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit topic blabla dicht over x posts.
totdat ze op operationeel gebied aan de bel gaan hangenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar dat is op operationeel niveau, op tacisch niveau (C-Level) is er geen hond die daarnaar kijkt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit topic blabla dicht over x posts.
Geen idee welke maar ik acht die kans ook niet groot gezien mijn opleiding en de kant die ik denk te ga kiezen, twijfel nog tussen 2quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom dus vooral niet bij die instelling gaan
hardlopend gleuvenvullerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |