Whoohoo!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het goede nieuws voor vandaag is dat mijn internet weer werkt
Volgens mij om bij (kleine) storingen de dienstregeling beheersbaar te houden. Alleen als het goed misgaat, dan helpt alleen geen enkele trein laten rijden nogquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En verderop nog een boom en Noord Nederland ook.
Maar waarom deden ze dan die dienstregeling aanpassen? Dan kun je toch net zo goed de normale dienstregeling rijden totdat die boom omvalt?
Soms heb ik gewoon het idee dat de NS een beetje mediageil is. Als er ergens een kleine mogelijkheid is om het landelijke nieuws te halen is, doen ze het.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij om bij (kleine) storingen de dienstregeling beheersbaar te houden. Alleen als het goed misgaat, dan helpt alleen geen enkele trein laten rijden nog.
hier nietquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Zometeen komt de sushiboer ons avondeten brengenonomnom sushaaaaaaaahhh
quote:
Oh dat scheelt dan..quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dode, toch? Die in de auto bleek nog te leven, werd later gezegd.
haaaaaiiii hoe is hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb uit leuven echt n shitload speciaalbiertjes meegenomenwas zwaar en onhandig in de vertragingstreinen
Ik hoop dat het het waar gaat zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb uit leuven echt n shitload speciaalbiertjes meegenomenwas zwaar en onhandig in de vertragingstreinen
heya grasjequote:
Maar zeer goed doel!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
exbuufquote:
Pas op hoor, Inkomen zit op je bier te azen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
exbuufhoe ist met jou dan? Weer lekker op je plekje?
Yay voor dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas op hoor, Inkomen zit op je bier te azen!
Jaa, giet wel goud. Mama is week op vakantie dat trek ik toch nog niet heel goed op dit momentMaar voel me in ieder geval stuk beter dan laatste tijd
Neuh, maar wel lastig ei bakken jung als die vlam de hele tijd weg wappertquote:
ik doe helemaal niets op je bierquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas op hoor, Inkomen zit op je bier te azen!
Jaa, giet wel goud. Mama is week op vakantie dat trek ik toch nog niet heel goed op dit momentMaar voel me in ieder geval stuk beter dan laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |