Inderdaadquote:

Heeeu bijna thuisquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
InderdaadGelukkig dat ik eerder weg was gegaan want in de bus naar schiphol was er al vertraging, nu nog net de bus naar Noordwijk kunnen redden

Ja nog maar een uur in de busquote:

Koenquote:

yupyup, 1e werkdag na vakantie achter de rug, koters in bed, nu ff bankhangenquote:

Precies! Kei bijna!quote:

Lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yupyup, 1e werkdag na vakantie achter de rug, koters in bed, nu ff bankhangen
Met jou ook?
Ik hoop dat de snackbar straks open is, Sas is in Utrecht vannacht en ik heb geen zin om iets te makenquote:

Jij hebt nooit zin iets te maken. Ook niet als Sas wel in Noordwijk isquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik hoop dat de snackbar straks open is, Sas is in Utrecht vannacht en ik heb geen zin om iets te maken

De heenweg kostte me 4 uur, is dat ellende?quote:

Slechts 30 min. vertraging vanavond. Valt mee dus.quote:

Nee maar dan maakt Sas iets dus dan hoef ik er ook niet over na te denkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zin iets te maken. Ook niet als Sas wel in Noordwijk is

Ik heb wat bierglazen minder. Dramaaaatisch.quote:

quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De heenweg kostte me 4 uur, is dat ellende?

quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee maar dan maakt Sas iets dus dan hoef ik er ook niet over na te denken
En ik weet dat ze pizza heeft klaargezet maar dan moet ik weer oven aandoen enzo, dus als de snackbar open is ga ik daarvoor

Ja met een auto kan ik het ook wel, ik ben afhankelijk van OVquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog geen 2 uur in de auto gezeten vandaag voor 160km
Voorspelbaar much?quote:

Very, maar nog steeds elke keer zoooooo triestquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Voorspelbaar much?Als de snackbar dicht is ga ik die pizza wel in de oven doen hoor

Ik ben nou eenmaal niet zo goed in de keukenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Very, maar nog steeds elke keer zoooooo triest

Heel vreemd gezien alle uren die je er door brengtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben nou eenmaal niet zo goed in de keuken

Ik kan het fornuis zien vanaf mijn plek op de bank, telt dat ook?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel vreemd gezien alle uren die je er door brengt

gezien de ellende en rampspoed die ook op de wegen verwacht werd is het best goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja met een auto kan ik het ook wel, ik ben afhankelijk van OV

Maar hoe is het verder? Vrouw alweer aan het werk?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezien de ellende en rampspoed die ook op de wegen verwacht werd is het best goed

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kan het fornuis zien vanaf mijn plek op de bank, telt dat ook?

yep, je hebt kennelijk het nieuws gemist dat ze bij D-Reizen is aangenomen op d'r "eigen" kantoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar hoe is het verder? Vrouw alweer aan het werk?

quote:
Ik hoorde dat alle office managers hun salaris hebben mogen houden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, je hebt kennelijk het nieuws gemist dat ze bij D-Reizen is aangenomen op d'r "eigen" kantoor

nope, dat heeft ze opgegeven toen ze parttime ging werken toen de koters kwamen jaren terugquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik hoorde dat alle office managers hun salaris hebben mogen houden?Terwijl iedereen wel naar dezelfde D-reizen functie moest. Jouw vrouw was toch ook manager?

Dus al met al eigenlijk een goed vervolg zo? Dat is wel lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, dat heeft ze opgegeven toen ze parttime ging werken toen de koters kwamen jaren terug
En ach, het verschil tussen officemanager en reisbureaumedewerker is nihil in de slecht betaalde reisbranche

yep... alleen is het personeel fors omlaag gegaan qua aantal (D reizen vindt bezetting minder belangrijk) en worden vakanties daardoor op z'n zachts gezegd moeilijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus al met al eigenlijk een goed vervolg zo? Dat is wel lekker

wel geniale marketing om alle oude klanten een mail te sturen met daarin hun nieuwe "persoonlijke" reisadviseurquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep... alleen is het personeel fors omlaag gegaan qua aantal (D reizen vindt bezetting minder belangrijk) en worden vakanties daardoor op z'n zachts gezegd moeilijk
Dus ze gaat verder rondkijken

pffff volgens mij zijn ze eerst nog doende met rebranding, ICT op orde krijgen, etcquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
wel geniale marketing om alle oude klanten een mail te sturen met daarin hun nieuwe "persoonlijke" reisadviseurHoeveel duizend klanten is je vrouw nu "persoonlijke" reisadviseur van?

Nee hoor, die mails zijn de deur al uitquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pffff volgens mij zijn ze eerst nog doende met rebranding, ICT op orde krijgen, etc

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee hoor, die mails zijn de deur al uitvanuit hoofdkantoor want ze krijgen het oude systeem inderdaad niet zomaar over op het systeem van D-reizen.

Komende maand worden als het goed is je vrouw en haar collega's aan het werk gezet om het hele klantenbestand handmatig in te voeren via een internetmodule ofzo. Is goedkoper dan software laten ontwikkelen die het bestand kan overzetten, omdat november nogal rustig schijnt te zijn in de reisbureaus.quote:

is ze ook van de straatquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Komende maand worden als het goed is je vrouw en haar collega's aan het werk gezet om het hele klantenbestand handmatig in te voeren via een internetmodule ofzo. Is goedkoper dan software laten ontwikkelen die het bestand kan overzetten, omdat november nogal rustig schijnt te zijn in de reisbureaus.

Je hebt wel wat te doen dan jaquote:

Dit doet me echt té erg denken aan mijn hoerige afstudeeropdracht waarbij wij even honderden ingevulde vragenlijsten handmatig in het systeem mochten zetten. 1 1 2 2 3 2 1 1 2 3 3 x 70 per lijstquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Komende maand worden als het goed is je vrouw en haar collega's aan het werk gezet om het hele klantenbestand handmatig in te voeren via een internetmodule ofzo. Is goedkoper dan software laten ontwikkelen die het bestand kan overzetten, omdat november nogal rustig schijnt te zijn in de reisbureaus.

hondaquote:

damn, doet me er aan denken dat ik morgen ook weer moetquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond ^^
Ik heb van mn coach bij de sportschool een doel gekregen en nu moet ik dus heel erg mn best gaan doen
Hoe is het hier?

Daar fiets je tenminste nog zo doorheen met je numpad, 5000 klantprofielen overzetten is een feestje op zich gok ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit doet me echt té erg denken aan mijn hoerige afstudeeropdracht waarbij wij even honderden ingevulde vragenlijsten handmatig in het systeem mochten zetten. 1 1 2 2 3 2 1 1 2 3 3 x 70 per lijstNog nooit zo moordlustig geweest jegens cijfers als toen

Begrijpelijk... En dan zit er zo'n kwieb met een nick met 66 erin in je topic!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit doet me echt té erg denken aan mijn hoerige afstudeeropdracht waarbij wij even honderden ingevulde vragenlijsten handmatig in het systeem mochten zetten. 1 1 2 2 3 2 1 1 2 3 3 x 70 per lijstNog nooit zo moordlustig geweest jegens cijfers als toen

Tja in hoeverre ben je op de hoogte?quote:

Ja dat zou je denken heh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Daar fiets je tenminste nog zo doorheen met je numpad, 5000 klantprofielen overzetten is een feestje op zich gok ik
CRV

Dgee-Èfffffquote:

Ik ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, doet me er aan denken dat ik morgen ook weer moet

KGquote:

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken heh?Nee dus, want er zijn ook vragen bij die geschreven ingevuld worden plus het systeem gaat niet automatisch door naar de volgende vraag

had ik inderdaad meegekregenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
Tja in hoeverre ben je op de hoogte?
Ik heb vanaf januari geen werk meer, ben dus zoekende
hoest met jouw ?

hoe reageerde je baas op je afwijzing?quote:

trevquote:

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond ^^
Ik heb van mn coach bij de sportschool een doel gekregen en nu moet ik dus heel erg mn best gaan doen
Hoe is het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Wat moet je met een doel
neemt fors wat ruimte inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present

Mijn baas die salaris betaalt heft enkel gereageerd dat ze het "jammer" vinden en dat ze ZSM met de volgende stappen komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe reageerde je baas op je afwijzing?

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Wat moet je met een doel
Hopelijk heb ik zo meer motivatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint al goed, want ik zit aan de baileys
compact en kleverig.

quote:

waar zit je nu?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deze bus heeft echt in ieder boerengat hier in de bollenstreek 20 haltes

Zo zie je nog eens wat!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deze bus heeft echt in ieder boerengat hier in de bollenstreek 20 haltes

quote:

Niks, maar dat was vanuit de organisatie als "tegenprestatie" dat we daar mochten afstuderenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Te gek hoor, en wat heb je daar geleerd voor je studie?

Dat laatste is goed toch? Een beetje druk van de klant op je baas is in jouw voordeel of niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn baas die salaris betaalt heft enkel gereageerd dat ze het "jammer" vinden en dat ze ZSM met de volgende stappen komen
Bij mijn klant zijn ze not amused
Sassenheimquote:
Het is donker! Ik zie alleen autolampen en lantaarnpalenquote:

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik inderdaad meegekregen
Al wat leuks gezien? Neem aan dat je niet naar NL terugkomt?

Verandert geen zak aan de situatie en waarschijnlijk zal ik niet vrijgesteld worden van werk daardoor, waar ik wel op hoopquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat laatste is goed toch? Een beetje druk van de klant op je baas is in jouw voordeel of niet?

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks, maar dat was vanuit de organisatie als "tegenprestatie" dat we daar mochten afstuderenKansloos gedoe, toen al. Heeft gewoon 3 weken van het onderzoek gekost en toen waren we nog niet klaar.

Oh balen dan. Nu even afwachten waar ze nu mee komen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
Verandert geen zak aan de situatie en waarschijnlijk zal ik niet vrijgesteld worden van werk daardoor, waar ik wel op hoop

Niets meer, want van Saxion mag er niemand meer afstuderen/stage lopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
moet je voorstellen hoeveel ze uitsparen door elk jaar weer een kudde studenten in te zetten

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn baas die salaris betaalt heft enkel gereageerd dat ze het "jammer" vinden en dat ze ZSM met de volgende stappen komen
Bij mijn klant zijn ze not amused

Oh doet die school toch nog iets goed dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Niets meer, want van Saxion mag er niemand meer afstuderen/stage lopen

Hey Crvquote:
Ik zou het toch wel prettig vinden als ik een keer mijn papiertje haalquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Niets meer, want van Saxion mag er niemand meer afstuderen/stage lopen

Ja hier bleef het bij hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh doet die school toch nog iets goed dus

Ik zeg toch ietsquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hier bleef het bij hoorNiet overdrijven

Olaquote:

Ja maar dat is op operationeel niveau, op tacisch niveau (C-Level) is er geen hond die daarnaar kijktquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
het zal iig de relatie tussen jouw baas en de klant verstoren

zie een aantal posts terugquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef Trevland het volgende:
Koen hoe is het met het werk van je vrouw afgelopen?

Daarom dus vooral niet bij die instelling gaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik zou het toch wel prettig vinden als ik een keer mijn papiertje haal![]()

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit topic blabla dicht over x posts.

totdat ze op operationeel gebied aan de bel gaan hangenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar dat is op operationeel niveau, op tacisch niveau (C-Level) is er geen hond die daarnaar kijkt

quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit topic blabla dicht over x posts.

Geen idee welke maar ik acht die kans ook niet groot gezien mijn opleiding en de kant die ik denk te ga kiezen, twijfel nog tussen 2quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom dus vooral niet bij die instelling gaan

hardlopend gleuvenvullerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |