Maar hoe is het verder? Vrouw alweer aan het werk?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gezien de ellende en rampspoed die ook op de wegen verwacht werd is het best goed
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kan het fornuis zien vanaf mijn plek op de bank, telt dat ook?
yep, je hebt kennelijk het nieuws gemist dat ze bij D-Reizen is aangenomen op d'r "eigen" kantoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar hoe is het verder? Vrouw alweer aan het werk?
quote:
Ik hoorde dat alle office managers hun salaris hebben mogen houden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, je hebt kennelijk het nieuws gemist dat ze bij D-Reizen is aangenomen op d'r "eigen" kantoor
nope, dat heeft ze opgegeven toen ze parttime ging werken toen de koters kwamen jaren terugquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik hoorde dat alle office managers hun salaris hebben mogen houden?Terwijl iedereen wel naar dezelfde D-reizen functie moest. Jouw vrouw was toch ook manager?
Dus al met al eigenlijk een goed vervolg zo? Dat is wel lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, dat heeft ze opgegeven toen ze parttime ging werken toen de koters kwamen jaren terug
En ach, het verschil tussen officemanager en reisbureaumedewerker is nihil in de slecht betaalde reisbranche
yep... alleen is het personeel fors omlaag gegaan qua aantal (D reizen vindt bezetting minder belangrijk) en worden vakanties daardoor op z'n zachts gezegd moeilijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus al met al eigenlijk een goed vervolg zo? Dat is wel lekker
wel geniale marketing om alle oude klanten een mail te sturen met daarin hun nieuwe "persoonlijke" reisadviseurquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep... alleen is het personeel fors omlaag gegaan qua aantal (D reizen vindt bezetting minder belangrijk) en worden vakanties daardoor op z'n zachts gezegd moeilijk
Dus ze gaat verder rondkijken
pffff volgens mij zijn ze eerst nog doende met rebranding, ICT op orde krijgen, etcquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
wel geniale marketing om alle oude klanten een mail te sturen met daarin hun nieuwe "persoonlijke" reisadviseurHoeveel duizend klanten is je vrouw nu "persoonlijke" reisadviseur van?
Nee hoor, die mails zijn de deur al uitquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pffff volgens mij zijn ze eerst nog doende met rebranding, ICT op orde krijgen, etc
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee hoor, die mails zijn de deur al uitvanuit hoofdkantoor want ze krijgen het oude systeem inderdaad niet zomaar over op het systeem van D-reizen.
Komende maand worden als het goed is je vrouw en haar collega's aan het werk gezet om het hele klantenbestand handmatig in te voeren via een internetmodule ofzo. Is goedkoper dan software laten ontwikkelen die het bestand kan overzetten, omdat november nogal rustig schijnt te zijn in de reisbureaus.quote:
is ze ook van de straatquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Komende maand worden als het goed is je vrouw en haar collega's aan het werk gezet om het hele klantenbestand handmatig in te voeren via een internetmodule ofzo. Is goedkoper dan software laten ontwikkelen die het bestand kan overzetten, omdat november nogal rustig schijnt te zijn in de reisbureaus.
Je hebt wel wat te doen dan jaquote:
Dit doet me echt té erg denken aan mijn hoerige afstudeeropdracht waarbij wij even honderden ingevulde vragenlijsten handmatig in het systeem mochten zetten. 1 1 2 2 3 2 1 1 2 3 3 x 70 per lijstquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Komende maand worden als het goed is je vrouw en haar collega's aan het werk gezet om het hele klantenbestand handmatig in te voeren via een internetmodule ofzo. Is goedkoper dan software laten ontwikkelen die het bestand kan overzetten, omdat november nogal rustig schijnt te zijn in de reisbureaus.
hondaquote:
damn, doet me er aan denken dat ik morgen ook weer moetquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond ^^
Ik heb van mn coach bij de sportschool een doel gekregen en nu moet ik dus heel erg mn best gaan doen
Hoe is het hier?
Daar fiets je tenminste nog zo doorheen met je numpad, 5000 klantprofielen overzetten is een feestje op zich gok ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit doet me echt té erg denken aan mijn hoerige afstudeeropdracht waarbij wij even honderden ingevulde vragenlijsten handmatig in het systeem mochten zetten. 1 1 2 2 3 2 1 1 2 3 3 x 70 per lijstNog nooit zo moordlustig geweest jegens cijfers als toen
Begrijpelijk... En dan zit er zo'n kwieb met een nick met 66 erin in je topic!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Dit doet me echt té erg denken aan mijn hoerige afstudeeropdracht waarbij wij even honderden ingevulde vragenlijsten handmatig in het systeem mochten zetten. 1 1 2 2 3 2 1 1 2 3 3 x 70 per lijstNog nooit zo moordlustig geweest jegens cijfers als toen
Tja in hoeverre ben je op de hoogte?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |