Inderdaadquote:
Heeeu bijna thuisquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
InderdaadGelukkig dat ik eerder weg was gegaan want in de bus naar schiphol was er al vertraging, nu nog net de bus naar Noordwijk kunnen redden
Ja nog maar een uur in de busquote:
Koenquote:
yupyup, 1e werkdag na vakantie achter de rug, koters in bed, nu ff bankhangenquote:
Precies! Kei bijna!quote:
Lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yupyup, 1e werkdag na vakantie achter de rug, koters in bed, nu ff bankhangen
Met jou ook?
Ik hoop dat de snackbar straks open is, Sas is in Utrecht vannacht en ik heb geen zin om iets te makenquote:
Jij hebt nooit zin iets te maken. Ook niet als Sas wel in Noordwijk isquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik hoop dat de snackbar straks open is, Sas is in Utrecht vannacht en ik heb geen zin om iets te maken
De heenweg kostte me 4 uur, is dat ellende?quote:
Slechts 30 min. vertraging vanavond. Valt mee dus.quote:
Nee maar dan maakt Sas iets dus dan hoef ik er ook niet over na te denkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zin iets te maken. Ook niet als Sas wel in Noordwijk is
Ik heb wat bierglazen minder. Dramaaaatisch.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De heenweg kostte me 4 uur, is dat ellende?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee maar dan maakt Sas iets dus dan hoef ik er ook niet over na te denken
En ik weet dat ze pizza heeft klaargezet maar dan moet ik weer oven aandoen enzo, dus als de snackbar open is ga ik daarvoor
Ja met een auto kan ik het ook wel, ik ben afhankelijk van OVquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog geen 2 uur in de auto gezeten vandaag voor 160km
Voorspelbaar much?quote:
Very, maar nog steeds elke keer zoooooo triestquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Voorspelbaar much?Als de snackbar dicht is ga ik die pizza wel in de oven doen hoor
Ik ben nou eenmaal niet zo goed in de keukenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Very, maar nog steeds elke keer zoooooo triest
Heel vreemd gezien alle uren die je er door brengtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben nou eenmaal niet zo goed in de keuken
Ik kan het fornuis zien vanaf mijn plek op de bank, telt dat ook?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel vreemd gezien alle uren die je er door brengt
gezien de ellende en rampspoed die ook op de wegen verwacht werd is het best goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja met een auto kan ik het ook wel, ik ben afhankelijk van OV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |