Ja dat zou je denken heh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Daar fiets je tenminste nog zo doorheen met je numpad, 5000 klantprofielen overzetten is een feestje op zich gok ik
CRV
Dgee-Èfffffquote:
Ik ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, doet me er aan denken dat ik morgen ook weer moet
KGquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken heh?Nee dus, want er zijn ook vragen bij die geschreven ingevuld worden plus het systeem gaat niet automatisch door naar de volgende vraag
had ik inderdaad meegekregenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
Tja in hoeverre ben je op de hoogte?
Ik heb vanaf januari geen werk meer, ben dus zoekende
hoest met jouw ?
hoe reageerde je baas op je afwijzing?quote:
trevquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond ^^
Ik heb van mn coach bij de sportschool een doel gekregen en nu moet ik dus heel erg mn best gaan doen
Hoe is het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Wat moet je met een doel
neemt fors wat ruimte inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Mijn baas die salaris betaalt heft enkel gereageerd dat ze het "jammer" vinden en dat ze ZSM met de volgende stappen komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe reageerde je baas op je afwijzing?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Wat moet je met een doel
Hopelijk heb ik zo meer motivatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint al goed, want ik zit aan de baileys
compact en kleverig.
quote:
waar zit je nu?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deze bus heeft echt in ieder boerengat hier in de bollenstreek 20 haltes
Zo zie je nog eens wat!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deze bus heeft echt in ieder boerengat hier in de bollenstreek 20 haltes
quote:
Niks, maar dat was vanuit de organisatie als "tegenprestatie" dat we daar mochten afstuderenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Te gek hoor, en wat heb je daar geleerd voor je studie?
Dat laatste is goed toch? Een beetje druk van de klant op je baas is in jouw voordeel of niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn baas die salaris betaalt heft enkel gereageerd dat ze het "jammer" vinden en dat ze ZSM met de volgende stappen komen
Bij mijn klant zijn ze not amused
Sassenheimquote:
Het is donker! Ik zie alleen autolampen en lantaarnpalenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik inderdaad meegekregen
Al wat leuks gezien? Neem aan dat je niet naar NL terugkomt?
Verandert geen zak aan de situatie en waarschijnlijk zal ik niet vrijgesteld worden van werk daardoor, waar ik wel op hoopquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat laatste is goed toch? Een beetje druk van de klant op je baas is in jouw voordeel of niet?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks, maar dat was vanuit de organisatie als "tegenprestatie" dat we daar mochten afstuderenKansloos gedoe, toen al. Heeft gewoon 3 weken van het onderzoek gekost en toen waren we nog niet klaar.
Oh balen dan. Nu even afwachten waar ze nu mee komen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
Verandert geen zak aan de situatie en waarschijnlijk zal ik niet vrijgesteld worden van werk daardoor, waar ik wel op hoop
Niets meer, want van Saxion mag er niemand meer afstuderen/stage lopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
moet je voorstellen hoeveel ze uitsparen door elk jaar weer een kudde studenten in te zetten
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn baas die salaris betaalt heft enkel gereageerd dat ze het "jammer" vinden en dat ze ZSM met de volgende stappen komen
Bij mijn klant zijn ze not amused
Oh doet die school toch nog iets goed dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Niets meer, want van Saxion mag er niemand meer afstuderen/stage lopen
Hey Crvquote:
Ik zou het toch wel prettig vinden als ik een keer mijn papiertje haalquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Niets meer, want van Saxion mag er niemand meer afstuderen/stage lopen
Ja hier bleef het bij hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh doet die school toch nog iets goed dus
Ik zeg toch ietsquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hier bleef het bij hoorNiet overdrijven
Olaquote:
Ja maar dat is op operationeel niveau, op tacisch niveau (C-Level) is er geen hond die daarnaar kijktquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
het zal iig de relatie tussen jouw baas en de klant verstoren
zie een aantal posts terugquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef Trevland het volgende:
Koen hoe is het met het werk van je vrouw afgelopen?
Daarom dus vooral niet bij die instelling gaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik zou het toch wel prettig vinden als ik een keer mijn papiertje haal![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit topic blabla dicht over x posts.
totdat ze op operationeel gebied aan de bel gaan hangenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar dat is op operationeel niveau, op tacisch niveau (C-Level) is er geen hond die daarnaar kijkt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dit topic blabla dicht over x posts.
Geen idee welke maar ik acht die kans ook niet groot gezien mijn opleiding en de kant die ik denk te ga kiezen, twijfel nog tussen 2quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom dus vooral niet bij die instelling gaan
hardlopend gleuvenvullerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |