je had hem ook even voor moeten bereidenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
ja potver
hoop ik dat mijn wilg omwaait blijft hij staan, 50 meter verderop gaat er wel een boom om
LDG'tjequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Yeah, na vier uur boemelen door België ben ik weer in nlnu nog thuis zien te komen
Ik vind t n avontuur
Gauw aan t werk dan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In Amsterdam, maar 4 uur nodig gehad
wat is er hier gebeurt?quote:
Geen treinverkeer mogelijk in alle richtingen vanaf Zwolle, alleen richting Lelystad nog geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er hier gebeurt?
heel het station gesloopt of zo?
Benieuwd of ik vanavond nog thuis ga komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen treinverkeer mogelijk in alle richtingen vanaf Zwolle, alleen richting Lelystad nog geloof ik.
Voornamelijk door overstekende bomen.
Koud is het niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:23 schreef crv het volgende:
Is het bij jullie ook zulk lekker nazomerweer 23 graden, volop zonnig, primma terrasjesweer
was hier gewoon heet uit de wind in de zonquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud is het niet.
Verder waait het een beetje
waarom niet ? Heeft de ns weer eens last van blasdjes?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef DaMart het volgende:
Ik ben toch blij dat ik vandaag thuis werk. Met de trein was ik anders niet thuisgekomen vandaag.
Hier voor de deur is een 21-jarige vrouw onder een boom gekomen, vandaag heeft de NS een punt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
waarom niet ? Heeft de ns weer eens last van blasdjes?
Nee:quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
pardon hoe komt dat dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier voor de deur is een 21-jarige vrouw onder een boom gekomen, vandaag heeft de NS een punt.
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee:
KNMI: code OMGWTFBBQ!
NS draait 'tropenrooster des doods'
[Upd] FOK!Stormhandleiding 28/10
Ja. En vandaag zijn die blaadjes op het spoor echt een probleem, want de boom zit er nog aan vastquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. En vandaag zijn die blaadjes op het spoor echt een probleem, want de boom zit er nog aan vast.
is het zo ergquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee:
KNMI: code OMGWTFBBQ!
NS draait 'tropenrooster des doods'
[Upd] FOK!Stormhandleiding 28/10
iets meer dan stormenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
is het zo ergHet zou een beetje stormen toch in de ochtend meer niet ?
lolquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. En vandaag zijn die blaadjes op het spoor echt een probleem, want de boom zit er nog aan vast.
Ja, die storm heeft flink huisgehouden. Heel wat bomen op het spoor en op de weg en nog erger: ook een paar op mensenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Er is wel veel schade![]()
Beetje jammer
Zwaarste storm sinds 1990, orkaankracht is zelfs gehaald op de Wadden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
ok wat is iets meer ?quote:
Dat heeft het ook gedaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van de meeste kabels onder de grond hebben. Engeland had de storm eerder en daar zaten duizenden mensen zonder stroom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
ok wat is iets meer ?
FOK doet het in ieder geval nog en blijkbaar hebben jullie ook nog nuts verbindingen
Ja, het prima vliegerweer. Jammer dat je hier niet wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heeft het ook gedaan.
Storm van de eeuw!
ow zo erg ....quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die storm heeft flink huisgehouden. Heel wat bomen op het spoor en op de weg en nog erger: ook een paar op mensen.
volgens mij is windkracht 12 gehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
ok wat is iets meer ?
FOK doet het in ieder geval nog en blijkbaar hebben jullie ook nog nuts verbindingen
Een dode, toch? Die in de auto bleek nog te leven, werd later gezegd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In Leiden kwam een deel van het dak los van de perronoverkapping. Ook gezelligEn onderweg was Hoofddorp helemaal afgesloten wegens bomen op/over de weg. En schiphol was ook de helft van alle wegen dicht, gebouwen die verbouwd werden raakten stukken kwijt. En hier in Amsterdam dan twee doden door vallende bomen.
Die was stiekem niet dood nee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dode, toch? Die in de auto bleek nog te leven, werd later gezegd.
Voor het eerst dat een weeralarm ook echt nodig bleek, achteraf volgens mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Die was stiekem niet dood nee.
Maar, het was wel een nuttige waarschuwing gister. Ik had ook nog het idee van eerst zien en dan geloven.
En die voorzorgsmaatregelen van de NS hebben ook niet geholpen. De hele middag geen trien gezien, op een lege die richting emmen ging na.
En verderop nog een boom en Noord Nederland ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor het eerst dat een weeralarm ook echt nodig bleek, achteraf volgens mij.
En met die dienstregeling was precies wat we al zeiden toch? Een boom op het spoor en er rijdt sowieso niks. Een paar bomen op het spoor en de hele Randstad staat stil.
quote:
Ik geloof je direct.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar dat scheelde weinig vandaag
maar het goede nieuws voor vandaag is dat mijn internet weer werktquote:
Whoohoo!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het goede nieuws voor vandaag is dat mijn internet weer werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |