Netwerk kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
je had hem ook even voor moeten bereidenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
ja potver
hoop ik dat mijn wilg omwaait blijft hij staan, 50 meter verderop gaat er wel een boom om
LDG'tjequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Yeah, na vier uur boemelen door België ben ik weer in nlnu nog thuis zien te komen
Ik vind t n avontuur
Gauw aan t werk dan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In Amsterdam, maar 4 uur nodig gehad
wat is er hier gebeurt?quote:
Geen treinverkeer mogelijk in alle richtingen vanaf Zwolle, alleen richting Lelystad nog geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er hier gebeurt?
heel het station gesloopt of zo?
Benieuwd of ik vanavond nog thuis ga komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen treinverkeer mogelijk in alle richtingen vanaf Zwolle, alleen richting Lelystad nog geloof ik.
Voornamelijk door overstekende bomen.
Koud is het niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:23 schreef crv het volgende:
Is het bij jullie ook zulk lekker nazomerweer 23 graden, volop zonnig, primma terrasjesweer
was hier gewoon heet uit de wind in de zonquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud is het niet.
Verder waait het een beetje
waarom niet ? Heeft de ns weer eens last van blasdjes?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef DaMart het volgende:
Ik ben toch blij dat ik vandaag thuis werk. Met de trein was ik anders niet thuisgekomen vandaag.
Hier voor de deur is een 21-jarige vrouw onder een boom gekomen, vandaag heeft de NS een punt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
waarom niet ? Heeft de ns weer eens last van blasdjes?
Nee:quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
pardon hoe komt dat dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier voor de deur is een 21-jarige vrouw onder een boom gekomen, vandaag heeft de NS een punt.
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee:
KNMI: code OMGWTFBBQ!
NS draait 'tropenrooster des doods'
[Upd] FOK!Stormhandleiding 28/10
Ja. En vandaag zijn die blaadjes op het spoor echt een probleem, want de boom zit er nog aan vastquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |