Werk!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het al een stuk minder kut voelt nu ik weet dat het einde in zicht is
Maandagquote:
I know right! Stiekem vind ik het vet engquote:
Dat is nieuw werk ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
I know right! Stiekem vind ik het vet eng
Jup, eerst 2 weken klassikaal wetgeving leren en toetsen enzulks en dan nog 5 weken telefoon training gedoequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef JJH het volgende:
Dat is nieuw werk ook.
Dann eerst cursussen enzulks?
Dat is nogal wat,quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Jup, eerst 2 weken klassikaal wetgeving leren en toetsen enzulks en dan nog 5 weken telefoon training gedoe
Ja dat is behoorlijk én zelfs een week korter dan normaal ivm de feestdagen. Maar ik vind het wel prettig eigenlijk. Ik hou niet zo van dat "dus nou zo ongeveer oke succes!"quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:05 schreef JJH het volgende:
Dat is nogal wat,
Toen knetter begon kreeg ze twee weken training.
En dan ga je de eerste dag aan het werk en dan kom je allemaal dingen tegen die je niet kent.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat is behoorlijk én zelfs een week korter dan normaal ivm de feestdagen. Maar ik vind het wel prettig eigenlijk. Ik hou niet zo van dat "dus nou zo ongeveer oke succes!"
Hé jij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiii een hele goede avond deze avond![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiii een hele goede avond deze avond![]()
![]()
Mja dat dus liever nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef JJH het volgende:
En dan ga je de eerste dag aan het werk en dan kom je allemaal dingen tegen die je niet kent.
quote:
heeeey... wat hoorde ik heb je nieuw werk??quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat dus liever niet
Nikkie![]()
Bubbeeeeeeeeeeeeeels![]()
nat, paar bomen op tramrailzen maar geen dode zoals elders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |