Incl. de rekening voor de stookoliequote:
Whehe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, maar wel lastig ei bakken jung als die vlam de hele tijd weg wappert
Mijn meneer bewaakt onze biervoorraad welquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas op hoor, Inkomen zit op je bier te azen!
Jaa, giet wel goud. Mama is week op vakantie dat trek ik toch nog niet heel goed op dit momentMaar voel me in ieder geval stuk beter dan laatste tijd
Vrijdagnachtquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn meneer bewaakt onze biervoorraad wel![]()
Wanneer komt je mams weer thuis?
gemeen is datquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef Fha het volgende:
[..]
VrijdagnachtWeekje Gran Canaria (alweer).
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
We hadden een kickassgrote fles bokkechouffe in huis en die heeft mijn meneer zonder mij soldaat gemaaktnu weet ik niet hoe lekker bokkechouffe is
ik kan het je wel vertellenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
We hadden een kickassgrote fles bokkechouffe in huis en die heeft mijn meneer zonder mij soldaat gemaaktnu weet ik niet hoe lekker bokkechouffe is
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gemeen is dat![]()
Heb je wel wat gezellige mensen in de buurt om je mee te vermaken?
Ja vooral omdat ze dat drie keer per jaar doen ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
gemeen is dat![]()
Heb je wel wat gezellige mensen in de buurt om je mee te vermaken?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Hihiquote:
wat is Bokkechouffe?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]!
Gemeen.
Kom je bij mij Bokkechouffe drinken? Hier is een cafe waar ze m op tap hebben en ik moet m ook nog gaan proeven.
nog welquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:54 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen deze nog liggen
nog steeds! De glazen plakken van het stof hahaquote:
Ik had vandaag wel zin om met een Palmpje ergens op een bankje de storm te gaan zitten bekijkenquote:
Volgend weekend maar eens meenemen met de boodschappen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
nog steeds! De glazen plakken van het stof haha
[..]
Ik had vandaag wel zin om met een Palmpje ergens op een bankje de storm te gaan zitten bekijken
Strak planquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef JJH het volgende:
Volgend weekend maar eens meenemen met de boodschappen.
Zou ik dan ook doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Strak planIk leef op mama's pinpas dus ik hou me even in
Moet zeggen dat het al een stuk minder kut voelt nu ik weet dat het einde in zicht isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |